duapuluhdua

1.9K 18 1
                                    

Tiap hari pasti ada sahaja hal yang merungsingkan hati dan perasaan . Kayla pelik , Easton berkahwin dengannya kerana Mary atau kerana rasa suka? . Ingin sekali mulutnya mengeluarkan bait kata begitu . Tapi dia masih sedar posisi yang dia hadapi .

" Sayang , baju kemeja aku warna putih tu kau letak mana? ". Kayla yang masih sibuk melipat baju sambil menghayati itu menoleh ke belakang melihat lelaki kekar itu sedang ribut mencari bajunya .

" Saya dah letak dekat almari , tuanlah . Selebihnya saya tak tahu ". Easton menjuling mata ke atas . Tak tahu? . Rumah ini hanya dipenuhi kelibat Kayla sahaja , tidak mungkin gadis molek itu tidak tahu tiap sudut rumah ini .

Easton berjalan mendekat, rambut dirapihkan . Tidak sah kalau tidak mulakan misi menyakatnya . Lagi pula dia sudah kaya raya buat membazirkan masa di dalam pejabatnya .

' Lagi afdal aku habiskan masa dengan bini aku '. Bisiknya dalam hati . Siapa tahu luluh juga gadis cantik ini .

" Kayla , carilah baju aku . Dah lambat ni ". Easton tersengih dia sedang berdiri tepat di belakang gadis itu tanpa berbaju sekalipun.

" Saya dah cak-

Kayla yang kesal di ganggu terus-menerus akhirnya menoleh kebelakang . Gadis itu membuntang apabila melihat pemandangan luar biasa pagi ini .

" Kau cakap apa? , tak dengar ". Sengaja . Easton yang masih menunggu jawapan dari gadis itu dengan tidak sabar langsung menarik kepala Kayla agar mendongak keatas .

Matanya meliar menatap setiap inci wajah si isteri . Sudahlah cantik , manis pula . Ingin rasanya di gigit-gigit kerana terlalu manis .

" Saya....

" hm? ". Easton tersenyum dalam diam apabila melihat isterinya kaku begitu bahkan tidak mampu berkata-kata lagi .

'Cihh , aku ni hensem sangat tu yang terpukau tu' . Kata dirinya bangga .

Sedetik dua detik berlalu tiada siapa berani melepaskan satu sama lain . Akhirnya Easton mula hilang kesabaran dia tidak mampu mengawal hasrat dalam diri .

" I will kiss you harder than before ". Tanpa peringatan apa pun , Easton langsung mengucup bibir isterinya dan mula melumatnya .

Tidak tahu apa yang terjadi tetapi Easton sungguh menikmati hal yang begini . Lagi-lagi jika bersama Kayla .

" Everything about you will make me high . I... like your lips ".

Easton kembali melakukan kegiatan yang sama hingga dia puas . Bahkan Kayla sendiri tidak tahu apa yang terjadi , dia hanya ikut... ikut menikmati .

























tbc.

OG|UNCLE'S Where stories live. Discover now