Az önce kahvaltımızı yapmıştık ve şimdi salonda oturup sohbet ediyorduk. Partinin üzerinden sadece birkaç gün geçmişti. Ayrıca yarın Masal'ı görebilecektim. Ayaz'la aramız eskisinden çok daha iyiydi. Parti aramızdaki buzları eritmeye yetmişti.
"Yeliz'le Deniz çok iyi dans etmedi mi sizce de?"
"Ya kız bana ona da teklif etmemi istermiş gibi bakıyordu. Mecburen teklif ettim."
"Etmesen ölür müydün?"
"Hayır ama..." derin nefes aldı. "Neyse."
Deniz ve Yağmur'un sohbeti bitince Yiğit lafa girdi. "Sevgilimle bende gayet iyiydik."
Eylül şok içinde dudaklarını araladı. "Ne? Siz sevgili misiniz?"
"Günaydın, geç uyandın!"
"Cidden bilmiyordum. O gün köşede oturuyordum."
Rüzgâr Eylül'ün yanağını sıktı. "Ya kıyamam. Bilseydim seni dansa kaldırırdım abiciğim."
"Sıra Murat'tan bana gelmedi ki. Bilmiyormuş birde şuna bak." Derin bir nefes alıp Gece'ye baktı. "Gece'ye bir neşe gelmiş. Gece yine canlı mı canlı."
Ayaz kahkaha attı. "Herkese bir şey olmuş. Şarkılar dilinizden düşmüyor."
"Berk şarkı söyleyince oldu bunlar. Çocuk çok iyi."
Araya girdim. "Evet, şarkıcı olmak istiyormuş."
"Ya, cidden mi?"
"Geçen söyledi bana da. Kendi yazdığı şarkılarda varmış."
"Geleceğin yıldızı."
"Aynen öyle."
Yeni bir komu açıldığında ayağa kalktım. "Biraz dolaşacağım."
Herkes başını sallayınca ayakkabılarımı giyip evden dışarı çıktım. Biraz yürüdükten sonra Alisa'yla karşılaştım.
"Selam!"
"Selam."
"Nasılsın?"
"Hiç. Puzzle yapıyorduk. Bunalınca oksijen yani hava almaya çıktım. Çok zor ya."
"En son küçükken oynamıştım."
"Bizim bloğa gelsene. Beraber yapalım. Hem diğerleriyle de tanışmış olursun."
"Olabilir aslında."
"E hadi o zaman. Lets go!"
Gülmeye başladım. "Türkçe bir cümleden sonra İngilizce garip oluyor."
"Alışacaksın artık. Yapacak bir şey yok."
Alisa'yla onların bloğuna doğru yürüdük. Yürürken ara sıra sohbet ettik. Eve vardığımızda Alisa kapıya vurdu. Birkaç saniye sonra kapı Yağız tarafından hızlıca açıldı. Alisa'ya baktıktan sonra beni fark etti.
"Hoş geldiniz."
"Hoş bulduk."
Alisa'yla ayakkabılarımızı çıkarıp içeri girdiğimizde herkesin gözü üzerimde gezindi. Alisa gülümseyerek beni tanıttı.
"Bu arkadaşım Öykü. 3A bloğunda."
Kızıl saçlı olan kız başını salladı. "Ben Ada. Memnun oldum."
Odada gözlerimi gezdirince Kerem ve Nazlı'yı da gördüm. Nazlı bana gülümseyince gülümsemesine karşılık verdim. Ardından Ada'nın yanında oturan çocuk kendini tanıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Çember
Mystery / ThrillerSize yaşamınız için bazı tehditlerin olduğunu söyleseler ve Beyaz bir çemberin içindeki evlerde 9-10 kişiyle yaşamanızı söyleseler ne yapardınız? 18 yaşında olan Öykü bu yılını sakin bir şekilde geçirmeyi planlarken durum aksi haline dönmüştür. Hiç...