Het is een paar dagen later, Sam heeft me ongelofelijk vaak geapt, aan mijn huis gestaan en tegen me geschreeuwd, dat ik niet wijs ben als ik hem verlaat. Ik zit aan mijn barkruk, ik ben de nieuwe Linda aan het lezen. Ik heb een abonnement op de magazine, ik vind Linda de mol een heerlijke vrouw. En haar magazines zijn zo goed, alsof ze in mijn hoofd kan kijken. Dan gaat ze bel, ik kijk verschrikt op. Ik zat er zo erg in, ik loop naar de deur. Ik trek hem open, "Sam? Wat doe jij nu weer hier?" "luister naar me alsjeblieft" "nee, Sam ga naar huis" ik duw de deur dicht "wil je vanavond met me uiteten?" hoor ik als ik hem bijna dichtdoe, uiteten? Dat zijn we nog nooit geweest. Langzaam doe ik de deur weer open, "uiteten?" "Ja. Jij en ik, dan kunnen we praten. En als we aan het einde van het gesprek niet oké zijn, dan is het klaar. Laat ik je met rust" dat laat ik me geen twee keer zeggen. "Hm, oké. Isgoed" zeg ik zacht "oké liefje, ik haal je om zes uur op. Gaan we lopend ja? Want het is hier in de buurt" ik knik "tot vanavond schat" "tot vanavond.." ik ben straks gewoon van hem af! Ik krijg een glimlach, ik pak mijn telefoon van tafel.
16:58
Oke, nog een uur. Ik loop naar boven, en pak uit het uiterste van mijn kast een jurkje. Hij is mooi zwart met glitters, hij is prachtig. Ik leg hem op mijn bed, en ik loop naar de badkamer. Ik weet al hoe ik mijn haar wil, ik wil zo'n wet look. Aan de bovenkant met mouse naar achteren getrokken, en de rest van mijn haar los. Ik kan mijn haar door en begin met mijn haren, een glimlach is niet van mijn gezicht af te krijgen! Ik zing mee met nummers die op de box voorkomen, ik doe mijn make up extra veel. Ik wil er goed uitkomen hè? Hij moet zien wat hij gaat missen. Na een tijdje pak ik mijn telefoon,
17:47
Ik loop naar mijn kamer en trek mijn kleren uit, ik gooi ze in de wasmand en ik trek mijn jurk voorzichtig aan. Ik wil niet dat het op mijn make up komt natuurlijk, ik graai onder mijn bed en pak daar mijn hakken onder vandaan. Ik trek ze aan, ze zijn mooi zwart. Weer loop ik naar de badkamer. Ik kijk naar mezelf, God ik zou mezelf nu wel kunnen trouwen. Ik voel me echt zelfverzekerd, ik heb dat nooit, niet met Sam. Die heeft er toch wel weer op aan te merken, ik maak een paar spiegel fotos. Ik glimlach als ik ze bekijk, de bel gaat. Ik gris een tasje van de kapstok en ren naar beneden, ik trek de deur open. "Hey" ik sta wat geposeerd voor hem, wachtend op een compliment "klaar om te gaan?" Hij loopt het trappetje voor mijn deur af. Ik zucht, Sam zelf heeft niks gedaan aan zijn outfit. Ik loop naast Sam, ik weet natuurlijk niet waar het is, Sam zelf zit op zijn telefoon. Ik zucht en trap tegen een steen aan, "hier is t" ik kijk op van zijn stem. Het is best chique! We lopen naar binnen. "Heeey! Boys!" Sam loopt naar wat jongens toe en gaat zitten, wat?! Heeft hij nou gewoon gelogen?!
YOU ARE READING
Ik ga helpen, met alles wat ik heb.
FanfictionHeeeyy! Dit is mijn tweede boek. Al hoewel ik hoop dat ik dit beter onder controle heb. Nou goed, dit boek gaat over Claire . Claire is een meisje uit Utrecht, ze leeft in een toxische wereld met haar vriend, Sam. Ze hebben altijd ruzie, Claire kan...