Spullen~

703 11 1
                                    

"Tot de volgende keer Matthy" "tot de volgende keer Claire" onze wegen spreiden en ik vervolg mijn weg naar huis.

_____________________________

Het is aantal dagen later, ik heb opzich bent veel met Matthy geappt,Sam heeft me nog geappt. Of hij zijn spullen op kan halen vandaag, prima. Helemaal goed, ik heb net al dozen gepakt en die staan al op mijn kamer. Ik scroll door TikTok, ik heb Matthy opgezocht. En sindsdien krijg ik alleen maar fan edits van hem. Ik klaag niet! Ik heb ook Bankzitters video's van hun gekeken, ze zijn erg leuk. Ik schrik op van de bel, ik stap van de bank en loop naar de deur. Ik trek de deur open, "hey" begint hij "hoi" ik kijk achter hem, zijn auto staat asociaal op de stoep. Maar dat zie ik niet er zit een meisje op de bijrijdersstoel. "Mijn spullen?" Ik schrik op van zijn stem "eh ja.. kom maar" ik stap opzij en gooi de deur dicht. We lopen naar boven, samen pakken we zijn spullen. Hoe sneller hoe beter, toch? Na een kwartiertje staan we stil in mijn kamer. Ik stap met mijn handen in mijn zij, de kamer is kaal. De helft van mijn kast is vrij, "ik eh-" stuntelt hij na ene minuut stilte "bedankt, voor de afgelopen jaren" "mhm.. jij ook." Ik help met dozen en we lopen naar beneden. Ik trek de deur open en we lopen het trappetje af, en we zetten de dozen erin. Het meisje stapt uit, "ik ben Zara" zegt ze lief. "Claire." Stotter ik, het is stil. "Zullen we gaan?" Vraagt Sam, ze knikt en glimlacht nog even naar me. Ze stappen in "doei Claire" "doei Sam.." Zara zwaait nog. Ze rijden weg, ik zucht. Ik kijk ze nog na, alle mensen die voorbij wandelen kijken me raar aan. Natuurlijk, ik sta op mijn sokken buiten. Ik wiebel met mijn tenen "Eindelijk van hem af" mompel ik zacht terwijl ik naar beneden kijk.

Little did she fucking know.

Ik loop terug naar binnen, als ik mijn telefoon hoor afgaan. Ik sluit de deur en loop naar mijn telefoon,

Matthy

Staat er groot op het scherm, mijn mondhoeken krullen omhoog. Ik klik op het bericht.

Matthy: hey Claire, hoe gaat het met je?
12:04

Ik smelt van zijn berichtje, ik hou van hem. Wacht, hou ik van hem?

U: hey matthy, mwa het kan beter, Sam heeft net zijn spullen opgehaald.. en had nu al een nieuwe chick mee.
12:05

Matthy: ah wat kut, wil je dat ik langskom?
12:06

Dit is de eerste keer dat matthy bij me komt. Ik ben ook nog nooit ben hem geweest.

U: ja, Isgoed kom maar langs. Ik heb alleen niks in huis naast chips..
12:07

Matthy: geen probleem! Ik haal wel wat ja? Blijf jij maar lekker thuis. Ik ben er zo.
12:07

U: tot zo matthy x
12:08

Matthy: tot zo Claire.
12:08

Ik vind het heel spannend, nog nooit heb ik een jongen over de vloer gehad. Naast Sam dan.. ik kijk in de spiegel naast de deur. Ik zie er verschrikkelijk uit, dan spoken er weer stemmen door mijn hoofd. "Ik ben een verschrikkelijk mens, ik haal nu al jongens over de vloer"

__________________________

omg.. ik had niet gedacht dat ik dit zo erg leuk zo vinden, ik wist niet echt wat ik met dit hoofdstuk moest.. maar dat kun je ook wel merken. Nou goed, kusjes!!:)

Ik ga helpen, met alles wat ik heb.Where stories live. Discover now