Matthy~

760 13 4
                                    

"Ik ben een verschrikkelijk mens, ik haal nu al jongens over de vloer"

_____________________________

Tranen lopen over mijn wangen, ik haal mijn handen door mijn haar. Had ik toch bij Sam moeten blijven? Iemand die wel om me geeft? Nou ja.. dat zei hij. De bel gaat, maar ik schrik op. Dus ik weet dat de bel al vaker is gegaan, ik trek de deur open. "Hey" zegt matthy, hij heeft een bosje bloemen vast en een boodschappentas. "Hey" zeg ik "ik heb allerlei dingen-" hij stopt in zijn zin "hey. Wat is er aan de hand Claire?" Er lopen weer tranen over mijn wangen "hey kom is hier" hij begeleid me naar de woonkamer en doet de deur dicht, hij legt het bosje bloemen op mijn keukenblok en de tas beland rechtop tegen de muur. "Kom is" hij slaat zijn armen om me heen, "shh.." sust hij me.. we trekken terug. "Wil je me vertellen wat je dwars zit?" "ik, ik weet het niet matthy.. ik ben verschrikkelijk. Ik laat nu al je over de vloer komen en mijn ex is net zijn spullen op gaan halen" "maar Claire.. er zat ook een chick in zijn auto? Ook raar om haar mee te nemen toch? Doet hij alleen maar expres" ik knik maar haal mijn schouders op, hij loopt van me weg en pakt de tas. "Kijk, ik heb alleen maar lekkere dingen mee, goed? Gaan we gewoon gezellig film kijken!" zegt hij als hij alles uit de tas haalt "Isgoed, gezellig" ik pak het bosje bloemen "voor mij?" Hij knikt "ze zijn prachtig. Dankjewel" hij glimlacht "ik wist niet waarvan je hield en-" "nee, ze zijn geweldig" onderbreek ik hem. Ik pak een vaas in het onderste laatje, ik vul hem met water en leg het bloemetje erin. Ik zet hem op tafel "leuk huisje heb je" zegt hij ik kijk naar hem en hij leunt tegen het keukenblok, "bedankt" bloos ik. Ik heb echt veel moeten doen voor dit huisje, dus ik ben ik er heel trots op. "Sorry als ik er echt verschrikkelijk uitzie" ik haal mijn hand door mijn haar "nee, dat zie je niet" ik blijf hem aankijken, hij laat los van het keukenblok en loopt naar me toe. Mijn hart gaat sneller kloppen en mijn hoofd tolt helemaal. Hij strijkt een plukje haar achter mijn oor, ik voel zijn warme adem op mijn lippen rollen. Hij buigt naar voren, net als hij me zoent zet ik mijn platte handen op zijn borst "so-sorry ik kan het niet.. niet nu" hij deinst naar achter. Hij kucht een keer en krabt achterop zijn hoofd "sorry.." "nee, het is niet erg.. we doen het op jou tempo" ik knik en slik een brok in mijn keel. "Filmpje kijken?" Vraagt hij na een stilte van elkaar aankijken, "ja. Ja Isgoed.." matthy pakt een zak apenkoppen uit de tas en een zak chips. "Vind jij apenkoppen lekker?" Vraagt hij als we zitten ik trek een vies gezicht "nee, totaal niet! Getsie" "oh ik kan wel vijf zakken op" ik begin met lachen, hij trekt de zak open. Ik sta op "zet jij maar vast een film op" zeg ik en geef de afstandsbediening hij knikt "wil je cola?" "Oeh lekker graag" ik knik en loop naar de keuken. Ik schenk cola voor ons in, ik geef hem een glas. Hij heeft Shrek opstaan "ie! Dit is mijn favoriet" hij lacht "mooizo" ik ga tegen hem aan zitten, hij legt zijn arm over mijn schouder.

Tijd skip:
"Ik vond het heel leuk met je" zegt hij "ik ook met jou matthy, ik zou echt veel vaker met je willen afspreken" "ik ook, je komt niet zo snel van me af hoor" ik grinnik en druk mijn lippen op zijn wang, "app je me als je thuis bent?" "Zal ik doen, slaaplekker Claire" "trouwens, stuur me nog een tikkie van het eten" "nee, ik heb het gekocht, tot de volgende keer" hij loopt het trappetje af naar zijn auto. Hij zwaait nog en rijd de straat uit. Ik doe de deur dicht en ga tegen de deur staan, ik zucht matthy is zo leuk!! Ik ruim alles op. En een kwartiertje later als alles is opgeruimd loop ik naar boven en kleed me om, ik loop naar de badkamer en haal mijn make up er af, ik poets mijn tanden en doe mijn haar in een knot. Net als ik mijn telefoon wil wegleggen krijg ik een bericht

Matthy: ik ben thuis, slaaplekker💓
23:44

U: slaaplekker Matt xx
23:45

Ik bedenk me dat ik gewoon de heledag met matthy heb gespendeerd. Dit was zo'n leuke dag, ik heb gewoon niet aan Sam gedacht !!

__________________________

Wow... ik zat er zo in dat ik gewoon niet heb doorgehad dat ik zoveel woorden heb geschreven, oeps!!

xx

Ik ga helpen, met alles wat ik heb.Where stories live. Discover now