~EK

321 7 4
                                    

Dus dat word enorm gezellig!
_________________________

Ik giet net de sangria leeg in een punch kom als mijn telefoon trilt, ik veeg m'n handen af en pak mijn telefoon naast me "matthy🩷" staat groot op het scherm, ik krijg meteen een glimlach en neem op. Gelijk zie ik Matthys gezicht "hey Matt" "hey schat! Hoe gaat het?" "Goed!! En met jou?" "Helemaal top, we gaan zo naar het stadion" ik knik, "kijk mijn jurkje!" Ik zet mijn telefoon tegen de rand van de kom en ga achteruit staan, zijn mond valt een beetje open "waow... jeetje Claire, wat ben je mooi. Ik wou dat ik je nu in het echt kon zien" ik bloos enorm, "bedankt" Ik heb een oranje jurk aan, dit soort jurkje zou ik nooit aandoen zelf. Maar hij is leuk ik hoor de bel gaan "de meiden zijn er!" "Veel plezier schat. Ik app je nog!" Zegt hij "jij ook!" Ik geef een kus op het scherm en hij doet t zelfde. Ik hang op en ren naar de gang, ik trek de deur open. "Heeey!! Meiden!" Iedereen is in het oranje. "Wat ben je mooi!" Zegt Jamie ik geef iedereen een knuffel. De meiden hebben ook lekkere dingen mee, we zetten alles op tafel. "Laten we een TikTok opnemen!" Zegt Roxy, iedereen stemt in. Charlotte en Lieke zitten op hun hurken, Roxy zet de timer aan van het nummer. "Vi va Hollandia" we lipsyncen en dansen mee met het nummer, Roxy post hem. We gaan we de tv zitten en nemen wat sangria. We horen de intro, en we gaan ervoor zitten.

~ Nederland heeft gewonnen, we hebben heel hard mee gejuicht. De meiden zijn ook richting huis vertrokken, iedereen heeft geholpen met opruimen maar ik doe de restjes nog in de vaatwasser. Tijdens de wedstrijd en de goals heeft Matt me ook geapt. Ook heeft hij filmpjes gestuurd, ik plof op de bank en bekijk de filmpjes. Hij filmt de goal en je hoort de jongens schreeuwen hij keert de telefoon op hem en juicht. Ik grinnik en krijg weer een appje van Matthyas

Matthy🩷: leuke TikTok;)

Ik grinnik om zijn opmerking, dus hij heeft hem sowieso gezien. Of Koen, heeft hem laten zien. Ondanks dat Roxy en ik best wel veel verschillen in leeftijden kunnen we heel goed met elkaar. Dat maakt haar ook zo leuk!

U: ja he? TikTok pro ik, ik ga slapen ben kapoooot

Matthy🩷: nou wij ook hoor, we zijn dooood. Weltrusten lieverd❤️

U: weltrusten liefste.

Ik leg mijn telefoon weg en vervolg mijn weg naar boven, ik kleed me uit en leg mijn jurk op matthys game stoel ik ga liggen in mijn ondergoed. Ik ben kapot om iets te doen, ik ga op Matthys plek liggen. Ik kruip helemaal in het dekbed en sluit mijn ogen.

__________________________

Sorry dat dit deel zo saai is!!

Maar wel een nieuw deel!!:)

Ik ga helpen, met alles wat ik heb.Where stories live. Discover now