Ik ben moe, terwijl ik het zelf niet door had. Heel even slapen mag toch wel? Ik ga straks naar boven, ik leg mijn telefoon weg en val wel in dromenland...
____________________________Het is al laat en ik lig in bed met mijn telefoon, ik hoor beneden gestommel. Matthy is thuis. Dan hoor de slaapkamerdeur langzaam opengaan, maar dat verandert snel als hij ziet dat mijn telefoon in mijn handen ligt "hey, slaap je nog niet?" Ik schud mijn hoofd. Ik sla de dekens van me af, en loop naar hem toe. tranen barsten uit, hij slaat zijn armen om me heen. "Het spijt me zo... ik wist gewoon niet wat- wat ik deed" stotter ik. "Hey, shhh.. het is al goed. Het kan gebeuren, maar ik hoop gewoon dat het nooit meer gebeurd" "nee! Dat beloof ik, zo ben ik ook helemaal niet. Groepsdruk." Zeg ik, "mag ik jou nu wel zoenen?" "Maar al te graag" doordat het donker is in de kamer zie ik Matthy nauwelijks, hij cupt zijn handen om mijn gezicht en met zijn duimen veegt hij mijn tranen weg. Hij zet zijn lippen op die van mij, langzaam bewegen onze lippen over elkaar heen. Man wat voelt dit goed "ik heb je zo enorm gemist gewoon, ik haat het om je niet te zien en dan wel" begint hij, ik grinnik. "Ik ook, maar je doet herinneringen op. Dat is leuk" hij glimlacht "klopt" ik probeer onopvallend te gapen, "die zag ik. Je bent moe" ik zucht "Jep.." hij lacht "ik kom zo bij je liggen even omkleden en tandenpoetsen" ik knik en druk nog een laatste keer een kus op zijn lippen. Ik ga weer liggen, mijn voeten zijn weer lekker warm. Na een kwartiertje voel ik het bed indeuken, matthy. Ik leg mijn telefoon weg. En sla heel mijn lichaam om hem heen "argh ik heb je zo gemist!" Hij lacht en legt zijn telefoon weg, "ik jou ook lief. Hij drukt een kus op mijn haar "hoe was het?" vraag ik "leuk, was erg gezellig met de jongens. En natuurlijk heeft Nederland gewonnen" ik grinnik "klopt" "we hebben moeten fietsen naar Berlijn, vanaf een andere plek" ik moet dit even laten bezinken ik schrik van zijn opmerking "jeetje.. gefietst?" Hij knikt "het was enorm zwaar" "dat wil ik best geloven ja" lach ik, " fijn dat het leuk was" "ja, maar ik ben blij dat ik thuis ben, alleen volgende week nog, voor de halve finale" ik knik. "Wil je gaan slapen?" vraagt hij, ik weet niet wat ik zeggen moet. "Weet niet.." "wil je douchen?" Vraag ik erna, "natuurlijk" we stappen uit bed. Op mijn wekker staat dat het al kwart voor 1 is, we lopen naar de badkamer en ik kleed met langzamerhand uit. Net zoals hij dat doet, "ik hou van je hè?" zegt hij, ik knik en glimlach "je bent prachtig" ik ben best onzeker, en nee niet heel erg. Maar het is toch een beetje ongemakkelijk, "dankjewel" hij zet de douche aan en ik pak handdoeken, we stappen eronder. Ik leg mijn hoofd op zijn borst terwijl zijn handen over mijn rug gaan ik zucht uit. Ik ben zo blij dat we dit soort momenten hebben, ik voel hem shampoo pakken en dat in mijn haar wrijven ik "hmmm" kreun ik uit genot. Ik hoor hem lachen, ik pak een andere shampoo en wrijf het in zijn haar. We wassen elkaars lichamen, ik kijk hem aan. Hij drukt zijn lippen op die van mij, ik hou van zoenen met hem. Het is toch een veiligheids gevoel. Als we klaar zijn stappen we de douche uit en drogen we onszelf af, ik ga in mijn ondergoed liggen en hij ook. Weer sla ik mijn lichaam om hem heen "ik vond het fijn" zegt hij ik glimlach "ik ook". "Slaaplekker lief" zegt hij "slaaplekker schat". Ik sluit mijn ogen..
YOU ARE READING
Ik ga helpen, met alles wat ik heb.
FanfictionHeeeyy! Dit is mijn tweede boek. Al hoewel ik hoop dat ik dit beter onder controle heb. Nou goed, dit boek gaat over Claire . Claire is een meisje uit Utrecht, ze leeft in een toxische wereld met haar vriend, Sam. Ze hebben altijd ruzie, Claire kan...