26. BÖLÜM

36 6 0
                                    

Neden onu pantolonumun içinde tutamamıştım ki?

Neredeyse bir sene boyunca bununla başa çıkmıştım.

İşe de yaramıştı.

Mesafemi korumuş, ona patronluk taslamış, kahretsin, itiraf etmeliyim, piçlik bile yapmıştım.

Ve sonra her şeyi kaybettim.

Sessiz odada oturmak, her yanımı saran kokusu ve o kahrolası eteği, yüzümün önündeki kıçı yetmişti.

Kendimi kaybetmiştim.

Onunla bir kez birlikte olsam hayal kırıklığına uğrayacağımdan ve ona olan arzumun son bulacağından emindim.

Sonunda biraz huzura kavuşacaktım.

Fakat geldiğim nokta buydu, yatağımda, sertleşmiş, sanki haftalardır boşalmamış gibiydim.

Saate baktım, yalnızca dört saat geçmişti.

Hızlı bir duş aldım, geçen geceye dair ondan kalan herhangi bir izi yok etmek istercesine kendimi sertçe keseledim.

Bu durum son bulacaktı, son bulmak zorundaydı.

Bennett Ryan abazan bir yeni yetme gibi davranmazdı ve ben kendi ofisimde kesinlikle aptalca şeyler
yapmazdım.

İhtiyacım olan son şey, her şeyi mahvedecek yapışkan bir kadındı.

Bayan Mills’in üzerimdeki bu hâkimiyetine izin veremezdim.

Eksikliğini hissettiğim şeyin ne olduğunu bilmeden önce her şey
çok daha iyiydi.

Ne kadar berbat olursa olsun şu anki durum çok çok daha kötüydü.

O içeri girdiğinde ben ofisime doğru yönelmiştim.

Dün gece buradan ayrılış şeklinden dolayı -kapıdan koşarak çıkmıştı- beni iki senaryodan birinin beklediğini biliyordum.

Ya beni gözleriyle süzecek, geçen gecenin bir anlamı olduğunu, bizim bir anlamımız olduğunu düşünecekti.

Ya da beni oyacaktı.

Yaptıklarımıza dair tek kelime duyulacak olursa işimi kaybetmekle
kalmaz uğruna çalıştığım her şey ellerimden kayıp giderdi.

Ancak ondan fazlasıyla nefret etmeme rağmen onun böyle bir şey yapacağını sanmıyordum.

Eğer ona dair öğrendiğim bir şey varsa o da güvenilir ve sadık biri olduğuydu.

Nefret dolu bir cadaloz olabilirdi ama beni aslanların önüne atabileceğini sanmıyordum.

Kolejden beri Ryan Medya Grubu için çalışıyordu ve şirketin değerli bir parçası olmasının

SARMAŞIK ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin