Kimsenin şimdiye kadar merdivenleri kullandığı olmamıştı.
Ona istediğim kadar bağırabilirdim ve kimsenin haberi bile olmazdı.
Kapı sert bir biçimde kapandı ve topuklularının sesi, önümden
geçip merdivenleri inerken yankılandı.“Bayan Mills, nereye gittiğini zannediyorsun?”
Bana bakmadan yürümeye devam etti.
“Kahvemiz bitti,” dedi dişlerinin arasından.
“Bu yüzden, bir ofis kızı olarak on dördüncü kattaki kafeye biraz kahve almaya gidiyorum.
Kafeinden mahrum kalmanızı istemem.”
Bu kadar ateşli biri nasıl bu kadar kaltak olabiliyordu?
Onu merdiven boşluğunda yakaladım ve kolundan tutarak duvara ittirdim.
Gözlerini kibirle kısarak bana baktı, dişleri birbirine kenetlendi.
Faturayı yüzüne çarptım ve dik dik baktım.
“Bu nedir?"
Kafasını iki yana salladı.
“Biliyor musunuz, her şeyi bilirim havasındaki biri için bazen gerçekten aptal bir orospu çocuğusunuz.
Neye benziyor? Bir fatura.”
“Onu görebiliyorum,” diye gürleyerek kâğıdı avucumun içinde buruşturup yumruğumu sıktım.
Kâğıdın keskin ucunu göğsünün hemen üzerindeki zarif tenine bastırdım ve nefessiz kalıp da göz bebekleri büyüdüğünde aletimin seğirdiğini hissettim.
“Ne sebeple şirketin kredi kartından kıyafet harcaması yapıyorsun?”
“Piçin teki gömleğimi yırttı.”
Omuzlarını silkti ve sonra yüzünü
bana doğru yaklaştırarak fısıldadı “Ve iç çamaşırımı da.”Hay sikeyim.
Burnumdan derin bir nefes aldım ve kâğıdı yere fırlattım, öne doğru eğilip dudaklarımı onunkilere bastırarak ve parmaklarımı saçına daldırarak bedenini duvara sıkıştırdım.
Aletim karnına yaslanmış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARMAŞIK ?
Romance𝙺𝚒𝚝𝚊𝚋ı𝚗 𝚒𝚌̧𝚎𝚛𝚒𝚐̆𝚒 𝚢𝚎𝚝𝚒𝚜̧𝚔𝚒𝚗 𝚘𝚔𝚞𝚛𝚕𝚊𝚛𝚊 𝚞𝚢𝚐𝚞𝚗𝚍𝚞𝚛 𝚌𝚒𝚗𝚜𝚎𝚕 𝚜𝚊𝚑𝚗𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚒𝚌̧𝚎𝚛𝚒𝚛. 𝙺𝚒𝚝𝚊𝚙𝚕𝚊𝚛ı 𝚢𝚊𝚔𝚖𝚊𝚔𝚝𝚊𝚗 𝚍𝚊𝚑𝚊 𝚋𝚞̈𝚢𝚞̈𝚔 𝚋𝚒𝚛 𝚜𝚞𝚌̧ 𝚟𝚊𝚛𝚜𝚊 𝚘 𝚍𝚊 𝚘𝚗𝚕𝚊𝚛ı 𝚘𝚔𝚞𝚖𝚊𝚖𝚊𝚔...