31. BÖLÜM

44 4 2
                                    

Her şeyden daha iyi.

Onu neden kafamdan atamadığım belliydi ve içimden bir ses bu.

Yaptığımızın hiçbir zaman yeterli olmayacağını söyledi.

"Kahretsin," diye mırıldandım.

Güçlükle soludu ve beni sıkıca kavradığını, nefesinin düzensiz
olduğunu hissettim.

Ceketimin omzunu ısırdı ve duvara karşı içine sert ve hızlı bir şekilde hareket etmeye başladığımda bacağını etrafıma doladı.

Merdiven boşluğuna her an biri gelebilir ve beni onu becerirken
yakalayabilirdi ve bu hiç umurumda değildi.

Onu sistemimden dışarı
atmam gerekiyordu.

Kafasını omzumun üzerinden kaldırdı ve boynumu ısırdı, sonra alt dudağımı dişlerinin arasına aldı.

"Yakın," diye fısıldadı ve bana doladığı bacağını beni daha derine çekmek için sıktı. "Çok yakınım."

Mükemmel.

Şiddetli bir biçimde ve aniden içine boşalırken, iniltilerimi bastırmak için kafamı boynuna ve saçlarına gömerek ellerimle kıçını sıktım.

Kendini bana daha fazla sürtmesine izin vermeden içinden çıktım ve onu titreyen bacaklarının üzerine indirdim.

Şiddet dolu bakışlarla gözlerini bana dikti. Merdiven boşluğu ağır bir sessizlikle dolmuştu.

"Gerçekten mi?" dedi sesli bir şekilde nefes vererek.

Başı arkaya doğru düşüp sert bir şekilde duvara çarptı.

"Teşekkürler, inanılmazdı."

Dizlerime inen pantolonumu yukarı
çektim.

"Sen bir pisliksin."

"Bunu daha önce söylemiştin," diye mırıldandım fermuarımı çekmek için önüme bakarken.

Kafamı yeniden kaldırdığımda elbisesini düzeltmişti fakat hâlâ
güzel bir biçimde dağınık görünüyordu ve bir yanım öne doğru uzanıp elimi içine kaydırarak boşalmasına yardım etmek için can atıyordu.

Fakat daha güçlü yanım, onun gözlerindeki kızgın tatminsizlikten
hoşlanmıştı.

"Deyim yerindeyse ne ekersen onu biçersin."

"Berbat sevişiyor olman çok kötü," dedi sakince.

Merdivenleri inmeye devam etti fakat birdenbire durdu, bana doğru dönerek gözlerime baktı.

"Ve doğum kontrol hapı kullanıyor olmam iyi bir şey.

Sorduğun için teşekkürler, pislik."

Merdivenlerden aşağı doğru inip gözden kayboluşunu izledim ve
ofisime geri dönerken homurdandım.

Sesli bir şekilde oflayarak koltuğuma oturdum, ellerimi saçlarımda gezdirdikten sonra parçalanmış külotunu cebimden çıkardım.

Bir süre parmaklarımın arasındaki beyaz ipek kumaşa baktım ve sonra masamın çekmecesini açarak onu geçen geceden kalanın yanına bıraktım.

SARMAŞIK ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin