||𝚖𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒𝚛𝚘. 𝚝. 𝚏𝚏.||- 𝚔𝚎𝚍𝚟𝚎𝚜

158 12 8
                                    

MsJeonJKK 𝚔𝚎́𝚛𝚎́𝚜𝚎́𝚛𝚎. ♡

𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎: demon slayer

𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛: muichiro tokito

𝚝𝚢𝚙𝚎: character(male!) x reader(fem!)

𝚙𝚎𝚛𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎: E/2

𝙹𝚘́ 𝚘𝚕𝚟𝚊𝚜𝚊́𝚜𝚝! ♥︎

▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂

Csak álltál, és nézted ahogy a fiú térdre rogy

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Csak álltál, és nézted ahogy a fiú térdre rogy. A homlokáról vér csorgott a szemébe, így becsukta azt. Éppenhogy csak sikerült végeznie a démonnal.

Könnyek szúrták a szemedet, ahogy odarohantál.

- Tokito-san! - suttogtad és leguggoltál mellé.

Nem halhat meg, most nem!

- Jól vagyok - rázta le a fiú a kezedet a válláról, ám szavai köhögőrohamba torkolltak. A szája elé kapta a kezét, de te így is megáttad a szájából szivárgó vörös folyadékot.

- El kell látnunk a sebeidet! - sürgetted kétségbeesetten. - Fel tudsz állni?

A fiú mély levegőt vett és letörölte a homlokáról a vért. Türkizkék szemeit rád szegezve lassan, nagyon lassan mozdult, de sikerült talpra kecmeregnie. Te pedig, mielőtt még ellenkezhetett volna átraktad az egyik karját a válladon, mire engedelmesen rád támaszkodott.

Bizsergett a bőröd a közelségétől, de megacélozva magadat egyenesen előre nézve elindultál, lassan, minden lépésnél a szenvedő Muichiro elfojtott nyögéseit hallgatva.

- Ne aggódj, mindjárt ott vagyunk! - nyugtattad, és ez igaz is volt, mert nem voltatok messze a falutoktól.

Nem is értetted, hogy egy ilyen nagy erejű démon miért pont téged szemelt ki, miért nem ment egyenesen oda. Nem mintha ezt kívántad volna, de akkor talán Muichiro-nak nem egyedül kell megküzdenie vele, és akkor talán nem sebesül meg ennyire. Ismét elhomályosult a látásod, mikor arra gondoltál, hogy miattad sérült meg, és nem tudtál neki segíteni.

Valószínűleg csak néhány percig mentetek, de neked óráknak tűnt. Mikor végre - már a többiek segítségével - egy kunyhóba kísérted a fiút, egyszer csak érezted, hogy egész testsúlyával rád nehezedik.

Elájult - gondoltad, és megroggyantál a súlya alatt, m IIert magasabb és izmosabb is volt nálad, azaz jóval nehezebb.

Az egyik füvesasszony segítségével te magad láttad el, kötözted be a sebeit és a tatami matraca mellett ülve virrasztottál addig, még el nem az álom.

𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚘𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜||𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕 𝚎𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗 /ʀᴇǫᴜᴇsᴛs ᴄʟᴏsᴇᴅ/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora