!!Bu bölümü atlamadan sona kadar okuyun!!
Hikayenin devamında bu bölüm çok büyük bir rol oynuyor.Her kitabda aynı şeyleri söylüyorum Allah rızası için biri artık yorum falan atsında rahatlayalım
Jeongin'den
"B-bilmiyorum"
Ona Hyunjin yerini söyleyemezdim daha kim olduğunu neden Hyunjinin yerini sorduğunu bile bilmiyordum.Histirik bir gülüş atdı.
Eliyle çenemin altından tutarak konuşdu.
"Evin etrafını saran adamları gördün değilmi? Hayır yanlış anlama bizim adamlarımız değil hem ben öyle çör-çöple çalışmam. Onlar bizim gücümüzden korktuğu için döşenmiş insanlar."Bir anda cebinden bıçak çıkardı ve boğazıma dayadı, aynı anda bağırmamam için ağzımı da kapatdı.
Tamam bu senaryoyu daha önce yaşadım çokda korkacak bir şey yok.Ama bu karşımda duran şahsiyyet Hyunjin değil. Yani beni öldüre de bilir. Korkma Jeongin Hyunjin için dayan.
"Şimdi bana Hyunjin yerini söyle yoksa gözümü bile kırpmam vücüduna boylu boyunca iz bırakırım. Öyle bir iz olucakki benim yaptığımı bile anlamayacaklar."
Minho önümde pişkin pişkin sırıtıb bıçağı vücudumda dolaşdırırken. Ben çoktan kendimi bırakmışdım. Nefeslerim kendi düzenini kayıp etmiş gözlerimdeki yaşlar taşmak istercesine dolmuşdu.
"Oww ağlıyormusun yoksa"
Bıçağı göğsümün üzerinde durdurmuş ve hafif-hafif bastırıyordu. Bıçağı bastırdığı yer kanayınca istemsizce bu kasvetli sessizliğe acı bir inleme bıraktım.
"Bak Jeongin sana dokunmak istemiyordum ama beni buna mecbur bırakıyorsun. Hyunjin sizin elinizde olduğunu biliyorum,sen söylesende söylemesende eninde sonunda bulacağım onu. Ama burada zararlı çıkan sen olursun."
Son cümlesinde ucu kan olmuş bıçağı boğazıma doğru getirerek orada daireler çizdi.
Derin bir nefes aldım ve konuşdum."Tamam söyleyeceğim.Tek bir şartla. Onu neden aradağını bilmek istiyorum."
"Hmm. Demek küçük Jeongin benim için bir şart sunuyor. Tamam öyle olsun bakalım."
Bıçağı yere indirdi ve öne doğru eğilerek yüzlerimizi eşitledi.
"Uğruna Hyunjine işkence verdiğiniz 'gizli yönetici'lerden birliyim."
Anında gözlerim şokla açıldı.
"Ne oldu bir şaşırdın bakıyorum yoksa Wonjun gibi tipsiz bir herif mi bekliyordun?"
"Sana neden inanayım?"
"Buna ihtiyacın olduğunu sanmıyorum."
Ona inamak istiyordum fakat tek bir lafına da kanamazdım.
Gözüm bıçağına kaydı.
Üstündeki işlemeler bana bir yerden tanıdık geliyordu.
Hyunjin'in bıçağı o gün onun bıçağında da aynı işlemeler vardı.
Tamam bu gizli yöneticiler her kimse hepsi aynı işlemeleri kullanıyor olamalılardı ve onlardan biri de tam karşımda duruyorduBıçağına bakdığımı fark edince elindeki bıçağı salladı.
"Etrafı kontrol et."
Etrafı iyice kontrol etdikden sonra yeniden odaya geldik.
Minho yanıma geldi ve tehdidkar bir şekilde konuştu bende ona aynı şekilde cevap verdim.
"Sakın bir oyun çevirmeye kalkma Yang Jeongin""Asıl sen bir oyun çevirmeye kalkma Lee Minho"
Son bir kere etrafıma baktım. Hiç kimse olmadığından emin oldukdan sonra. Kapının önüne geldim ve kenarından tutarak bir az açdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In bed/hyunin
FanfictionMerhaba ben Yang Jeongin eskiden bir mafya'nın oğluydum şimdi ise bir mafya babasının sevgilisiyim Seme:Hyunjin Uke:Jeongin Kitapda şiddet,kan,silah kullanımı vardır!