100 oy olmuşuz 🥳🥳
Jeongin'den
Gözlerimi açtığımda kendimi büyük bir yatakda yatarken buldum.
Ne olmuşdu bana?
Yerimden doğrulmaya çalışdım ama göğüsüme saplanan acıyla geri yerime düşdüm.
Ahh doğru ya. Öz babam tarafından vurulmuşdum."Jeongin!"
Gece muhtemelen yanımdaki koltuka uyuyan Hyunjin benim uyandığımı görünce hızla yatağın başına geldi.
Bana sarıldı ve kokumu içine çekdi. Bende onun kokusunu içime çekdim. Bütün ilaçlardan daha faydalıydı."Meleyim iyimisin? Ağrın varmı? Bak varsa söyle hemen ağrı kesici vereyim. Hatda dur vereyim."
Kenarda duran ilacı ve bir bardak suyu aldı. Ve ilacı bana içirdi."Neden böyle bir şey yaptın. Seni yeni kazanmışken,seni kayıp edince hiç bir şey olmamış gibi yaşaya bileceğimi mi sandın?"
Ellerimi tutup sıcak bir şekilde konuşdu"Peki ben seni kayıp etmeyi göze alırmıydım Hyunjin bunu hiç düşündümü? Kendi ölümüm benim için hiç bir şey ifade etmiyor ama sana bir şey olma düşüncesi"
Yüzüme doğru yaklaşdı ve alnıma bir öpücük kondurup saçlarımı okşadı."Bir daha beni korkutma. Baksana bana yediğim kurşunun hiç bir etkisi olmadı. Ben buna alışdım ama sen...
Kurşun neredeyse kalbine gelicekmiş. O zaman hiç bir şey yapmazdık.""Yediğin kurşunmu?"
Vurulmuşmuydu o da?Elini ensesine götürüp ensesindeki saçlarını karışdırdı.
"Sanırım sana olanları anlatmam gerek. Ama üzülmek yok."
Başımı aşağı ve yukarı salladım."Sen huşunu itirdikden sonra ben kendimi toplayamadım ve vuruldum. Merak etme sadece omzumdan vuruldum.
Gerekenleri yaptık. Babanı öldürmedik.
Özel bir hapishanede tutuluyor. Merak etme ona orada çok iyi bakacaklar."
Son sözünü alayla söylemişdi"Onu merak eden kim zaten"
Bana başda şaşırsada sonradan dediğime gülmüş ve
"İşte benim sevgilim"
Diyerek bana bir kere daha sarılmışdı.Bense onun bu hallerine şokla bakıyordum. Bu zamana kadar buzdan farksız olan Hyunjin şimdi bana iki de bir sarılıp duruyordu.
"Bakma bana öyle. Seni seviyorsam ne var yani."
Bir dakika ölücem galiba şimdi."Hyunjin sen beni sevginle öldürmek mi istiyorsun?"
"Hayır sadece seni seviyorum."
Araya tam sessizlik çökmüşken midemden gelen sesle bu sessizlik hemen bozulmuşdu.Yaşadığım bu rezillikle yüzüm anında kızarmışdı.
Hyunjin kıkırdayıp konuşdu
"Benim minik tilkim acıkmış mı bakalım.
Çorba istermisin?"
Olumlu anlamda başımı salladım her iki sorusu içinde.O da başını sallayıp odadan çıkdı ve aradan bir kaç dakika geçdikden sonra elinde içinde çorba olan bir tepsi ile geri geldi.
Önce tepsiyi komidin üzerin yerleşdirdi ve yanıma geldi.Beni oturur pozisyona getirip belime bir yastık yerleşdirdi.
Sonra tepsiyi eline alıp önümde oturdu.
Tepsinin kenarında olan kaşığı çorbaya daldırdı ve bana doğru uzatdı."Ağzını aç bakalım,uçak geliyorr"
Benimle çocuk gibi konuşması hoşuma gitmişdi. Ama bunu onun anlamasına gerek yoktu o yüzden anında kaşlarımı çatıp ona sinirli bir şekilde baktım.Onunsa bu halime tek yaptığı gülüp,burnumun ucunu sıkmak oldu.
Kaşık kaşık bana yedirdiği çorbanın sonuna gelirken Hyunjinin konuşması bu tatlı sessizliği bozmuşdu.
"Kendimi Dejavu yaşıyormuş gibi his ediyorum."
Meraklı gözlerle ona baktım"Neden?"
"Esirime yemek verip onunla ilgileniyorum."
Söylemek istediği şeyi anlamışdım.
Ama şu an olduğumuz durum bir dejavu olamayacak kadar farklıydı benim için.Sonunda yemeği bitirince Hyunjin tepsiyi kenara koydu.
"Doydun mu bakalım benim minik tilkim.""Hıhım"
"E o zaman artık benim doymak zamanım geldi."
Yarım ağız sırıtmış ve yatağın kenarından kalkıp benim yanıma iyice sokulmuşdu.
Kalbim onun yanındayken zaten yeterince hızlı atıyorken böyle yapınca iyice hızlanmışdı."Seni bu haldeyken yormam güzelim."
"Beni yorman umurunda değil Hyunjin."
Söylediklerimle dudakları kenara doğru kıvrılmışdı.
Üzerime çıkdı ve kollarını vücudumun kenarlarına yerleşdirdi.Yüzlerimiz yakınlaşdırdı ve dudağıma doğru eğildi. Önce dudaklarımın üzerini yaladı. Hareketleri oldukca yavaşdı ve bu beni daha da zorluyordu.
Sonunda dudaklarımızı birleşdirdiğinde ikimizde özlemle tatdık bu dudakları.
Islak seslerin arasında konuşdum."Seni seviyorum Hyunjin."
"Sana aşığım Jeongin."
Ve yeniden dudaklarımızı birleşdirdik.
Bu bölüm çok soft olduuu
Bu kitabıda 1k yaparmıyız?
Son olarak 'Royalty'-i de okurmusunuz?🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In bed/hyunin
FanfictionMerhaba ben Yang Jeongin eskiden bir mafya'nın oğluydum şimdi ise bir mafya babasının sevgilisiyim Seme:Hyunjin Uke:Jeongin Kitapda şiddet,kan,silah kullanımı vardır!