15.Sevgilim beni aldatmış

186 22 8
                                    

Kitablarım neden okunmuyorrr😭

Jeongin'den
Aradan bir hafta geçmişdi. Yaram artık iyileşmişdi. Diğer hyunglarlada aram iyidi. Genellikle soğuk tavırları vardı ama yerine göre cidden eylenceli ve sevecen davranıyorlar.
Bu bir hafta da Hyunjin babası ile de tanışmışdım. Bana gelip korkutucu bir şekilde bakmasını bekledim ama hiç beklediğim gibi olmadı. Bana her kesden daha iyi davranmışdı.

Tabi ki Hyunjin kadar olamazdı. Onun hakkında fark etdiğim bir şey var. O da bana her kes den farklı davranması. Normalde bir buz duvarından farkı yokken benim yanımda çok sevecen oluyor. Benim yanımda böyle rahat olmasını çok seviyorum ve bu beni özle hiss etdiriyor. Hyunjinin özeli.

Şimdi hep birlikte sofrada oturmuş yemek yiyorduk.Yemekleri de birlikte yapmışdık.
Her kes artık yememeğin sonuna gelmişdi.
F:"Hepmizin ellerine sağlık çok lezzetli olmuş"

Her kes yemeğini bitirdiğinde sofrayı topladık.
M:"E her şey tamamsa biz artık çıkalım"

"Nereye?"

M:"Senlik bir yer değil bıcırık"
Minho hyungum benim için özenle bulduğu bu isimi hiç sevmiyorum.

"Birincisi ben bıcırık değilim,ikincisi hepiniz gidince ben ne yapacağım bu evde"

M:"Hmm haklısın bıcırık evde seni yalnız bırakamayız."

H:"Tamam o zaman sende geliyorsun Jeongin. Bak ama içmek ve yanımdan bir yere ayrılmak yok."

"Bara mı gidiyorsunuz?"

C:"evet"

"Off bende bir şey sanmışdım. Çok sıkıcısınız."

M:"Söylenmede Hadi git üzerine bir şeyler giy gel"

Minhoya-kendi kendimeyken hyung dememe gerek yok- dil çıkarıp odaya koştum. Gördüğüm en basit şeyi dolapdan aldım. Deri siyah bir pantolan ve düz beyaz bir gömlek.
Hızla giyindim ve koşarak geri aşağı indim.
İndiğim gibi evden çıkdık.
Arabaya binip Hyunjin yanına oturdum.
Elini bacağıma yerleşdirdi ve iyice yanıma sokularak konuşdu.
Hj:"Basit kıyafetlerle bile bu kadar başdan çıkarıcı olmayı nasıl başarıyorsun?"

Yüzüm kesin yine kıpkırmızı oldu. Yüzümü kızardığını görmemesi için elimle yüzümü kapatdı. Oysa bu halime kıkırdamışdı.

J:"Tövbe Bismillah. Hyunjinin gülüşümüydü az önce duyduğum? Başımıza taşlar yağacak"

J:"Doğruyu söyle Hyunjine ne yaptın? Nerede benim can dostum?"

H:"Ne var sevgilimle oturup gülemeyecekmiyim?"
Diyip Hyunjin kollarını bana doladı

J:"Gülürsün canım niye gülmeyesin."

C:"Geldik"
Hepimiz arabadan indik. Barın önüne gelince korumalar bizi durdurmak gereği bile duymadan içeri bıraktılar.İçeri girmeden önce Hyunjin önüme Minho da arkama geçti. Bu korumacı tavırlarına karşı göz devirmeden edemedim.

"Çocuk değilim ben."

H:"Çocuk değilsin ama beş yaşındaki bir çocukdan hiç bir farkın yok."

Içeri girince yüzüme vuran alkol kokusu ile yüzümü istemsiz olarak buruşdurdum. Etrafda yüksek müzikle dans eden bir sürü insan vardı. Tabi buna dans denirse çifleşme dönemindeki igonlardan bir farkları yokdu.

Kenara geçip hep birlikte oturduk. Hyunjin beni daha fazla kendine çekebilecekmiş çekdi kendisine doğru.
Changbin hyung gidip diğerleri için alkol bana da süt getirdi.
Bu ciddi anlamda ayrımcılık. Ama güzel bir ayrımcılık.
Barda sütü nereden bulduğunu analamasamda en azından süt lezzetli.

F:"Hyunjin sen de gelsene"
Diğer üyler dans ediyordu ama Hyunjin benim yanımdan ayırlmamakda ısrarcıydı.

H:"Yok Jeongin'i yalnız bırakamam."

"Hyunjin saçmalama kalk git.Eğlenmeye geldin benim başımda dikilmeye değil."

H:"Hayır-"
Hyunjini kaldırıp sırtından itirdim.

"Kalk kalk"

Hyunjini zar zor kaldırıp gönderdim.
Yaklaşık iki saat boyunca dans etmiş,arada oturmuş,bir şeyler içmişlerdi. Bende genellikle otursamda ara sıra kalkıp müziğin ritmiyle hareket ediyordum.

Hyungların hepsi içmekden bir hal olmuşdu. Bende bu kasvetli ortamdan sıkıldım ve yüzüme bir az su vurmak için lavaboya gitdim. Aralarından birine haber verip gidecekdim ama duvarla flörtleşen Jisung,ortalıkda Queen Card dansı yaparak gezen Changbin hyungla söylemeye bile gerek duymadan gitdim.

Fakat hesaba katmadığım bir şey vardı. Ben lavabonun yerini bilmiyordum. Kapıya bakıp anlarım adıyla bir az gezdim üst katı.

Banyo olduğunu düşündüğüm bir kapıyı doğru gidiyordum ki kolumdan tutulup bir odaya çekildim.
Beni tutan adam oldukca sarhoşdu ve bu beni daha çok korkutuyor.Beni içeri fırlatdı. Fırlatdığı gibi üzerime doğru gelmeye başladı. Bir dakika elinde bir bıçak vardı ve tam olarak bana doğrultuyordu.
(Bara gelince bir olay olmalı)

"Biliyormusun sevgilim beni aldatmış,içmek için geldim buraya,fakat sen tanrının şu işine bak ki bana yep yeni bir ilişki kazandırıyor"
Üzerime doğru geldikce geriye doğru gidiyordum sırtım soğuk duvarla buluşduğunda durmak zorunda kaldım.

"B-bakın şu an kendinizde değilsiniz, pişman olucağınız şeyler yapmayın,acınızı anlıyorum-"

"Hayır anlayamazsın."
Bir sağa bir sola sallanıyordu. Konuşduğu tam anlaşılmıyordu bağıra bağıra konuşması da duyulacak halini zorlaşdırıyordu.

"Seeen çekici birisin. Sevdim seni(iyi bok yedin) ilk adımımız olarak neden ismimi vücuduna kazımayalım?"

Elindeki bıçakla üzerime doğru geldiğinde tam olarak çaresiz bir şekilde kalmışdım. Kaçmaya çalışdım ama buna izin vermedi. Kolumdan tutup beni yeniden duvara yapıştırdı. Bir Eliye boğazımdan tutuyordu. Ondan kurtulmak için eline vuruyordum ama etkisi yoktu. Nefesimse gitgide yok oluyordu. Adamda koluma çizikler atıyordu.
Hiç kimse yardıma gelmiyordu. Gerçi nereden bilsinler söyledin mi ki ah Salak kafam. Hyunjin peki o neredeydi?

Nefes almıyor bir yandan kan kayıp ediyordum. Gözümün önü kararıyordu.
Kendimi uykunun kollarına atacakken boynumu tutan eller bir anda ayrılmışdı benden.Derin derin nefes aldım sonra kimin geldiğine bakmak için başımı kaldırdım.Hyunjin.

"Jeongin arkama geç" hızla doğruldum ve onun yanına ireliledim. Arkasına geçtiğim de bir kolunu bana sardı ve saçlarımı okşayarak arasına bir öpücük kondurdu.
"Sakın korkma tamam mı?"
Başımı salladım.

"O zaman party başlasın"

Hyunjin adama acımasızca yumruklar atıyordu. Adam şimdiden pert hal almışdı ki Hyunjin bir anlık boşluğundan faydalanıp kaçtı. Aşağıya indi. Onun arkasından gitdik. Hyunjin kaçmasına izin vermedi. Kolundan tutup yere serdi onu üzerine çıkdı ve saysız yumruklarını yağdırmaya başladı. Adam artık bayılacakdı.
Hyunjinin kolundan tutup onu ayırmaya çalışdım bir yandan da durması için yalvarıyordum. Ama çokdan gözü dönmüşdü bile. Etrafdaki her kes sarhoş olduğu için bizi umursayıpda bakan yoktu.

En sonunda sesimi duyup hyunglar gelmişdi. Zar zor adamın Hyunjinin elinden ayırdılar. Zaten adamda kurtulduğu gibi arkasına bakmadan kaçtı.

"Eğer onu bir daha görürsem öldüreceğim."

Hepimiz toparlanıp eve gitdik. Başıma böyle bir şey geldi diye değilde eğlencelerini bozduğum için çok üzülmüşdüm.
Ki Hyunjin'den yiyeceğim azarlarda daha listede vardı.
















İki gündür bu bölümü yazmaya çalışıyorum 🥲 sonunda bitire bildim.

In bed/hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin