'GÖREV'

27 5 17
                                    

Okyanusta ölmez de insan,
Gider bir kaşık sevdada boğulur ...

Cemal Süreya.

...

Sabah güneşin doğuşuyla beraber gözlerimi araladım. Başımda inanılmaz bir ağrı vardı. Yatakta kalkarak bir kaç saniye öylece durdum.
Başım yan tarafa doğru dönünce yanımdaki kişiyi fark ettim.
Ayaz mıydı bu? Beraber mi uyumuştuk?
Ne zaman yanıma gelmişti?

"Yüzbaşı!!" Diyerek ayazı uyandırmaya çalıştım. Başarısız olmuştum, uyanmaya niyeti yok gibiydi.

"AYAZ!! UYANSANAA!" Diye bağırınca Ayaz birden gözlerini açtı. Bana baktı ve aniden yataktan kalktı.

Bana bakarak ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi.

"Daha kargalar bile kahvaltısını yapmadı doktor. Beni neden uyandırdın?" Dediği şeye gözlerim bir karış açık şekilde baktım.
Ne demek beni neden uyandırdın? Benim yatağımda, benimle beraberken bunu sorması ne kadar doğru?

"Daha yeni uyandığınız için herhalde beyniniz daha harekete geçmedi yüzbaşı. Farkında mısınız bilmiyorum ama şu anda benim yatağımdasınız."

"Ee yani ne var bunda? Ben yanlış bir şey göremiyorum."

DAHA NE OLSUN ADAM!!!

Bazı şeyleri anlaması için eline çocuk mu vermem gerekiyor????

"Ne demek yanlış bir şey yok?" Diye sordum Ayaz'a.

"Bas baya doktor. Ayrıca burda kalmamı sen istedin." Yüzüne şaşkın ördek gibi bakınca bana açıklama yapmak için biraz daha dikleşti.

"Dün gece sarhoştun ve ben gitmek üzereyken 'gitmesen olmaz mı?' diye sordun. Ben de seni kırmak istemedim." Hah(!) Ne komik beni kırmak istememiş.

"Dediğiniz gibi sarhoştum. Bir daha istesem dahi kalmayın yüzbaşı." Diyerek yataktan kalktım ve üzerimi değiştirmek için dolabın yanına gittim. Aynadan kendime baktığım da hâlâ dünkü kıyafetler üstümde olduğunu gördüm.

Ayaz'ın beni izlediğini varsayarsak, "izin verirseniz üzerimi değiştirecem." Dedim.

Ayaz sesini çıkarmadan odadan çıktı. Duyduğum tek şey kapanan kapının sesiydi...

^^^

Bugün, dün olanlar yüzünden midir nedir hiç iştahım yok.
Yemekhane'nin önünden geçerek bahçeye çıktım.
Temiz hava iyi gelir diye düşündüm.

Yeni gelen askerler ile eğitim yapan Ayaz'ı gördüm.
Bu sabah ona fazla mı sert davranıştım? Sarhoş kafayala da olsa yanımda kalmasını ben istemiş ve onu odadan kovmuştum.
Evet sert olmuştu, gönlünü alsam iyi olurdu.

Ayaz'a yaklaşınca yeni gelenlerin arasında kadınların da olduğunu gördüm.
Toplasan beş kadın anca vardı. Fakat Ayaz'a pek de masum bakmıyor gibilerdi. Eh yakışıklı adam nihayetinde beğenmeleri normal diyerek Ayaz'ın tam dibinde durdum.

"Yüzbaşı biraz konuşabilir miyiz?" Diye sordum. Bana dönüp bakmamıştı. Sanki sorumu duymamış gibiydi. Hayır duymuş ama umursamıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖREV İCABI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin