(7) Bar'dan Kurtuluş Yolu.

6 0 0
                                    


VASENA=

o Bar'dan koşarak kurtulmaya başladım.
Ne ben onu görmek istiyordum ne de o beni görmek isterdi.

Ondan nefret ettiğim açık ve netti. Onun kim olduğunu biliyordum ama anlamak istemiyordum.

O beni, o beni o koskoca evde yalnız başına bıraktı.
O benim duygularım, hayatım, evrenimi değiştirdi.

Onunla olan hayatım, mutluluğum, neşem o hayvan yüzünden değişti.

Beni bırakmayacağına söz vermişti. Üniversiteye kadar her zaman arkamda olacağına tüm kalbi ile söz veren adam o sabah ben uyurken gitmişti?

Ben komada iken ben öleceğim sırada beni bırakan, beni ziyarete gelmeyen adam şimdi hayatıma devam ederken mi karşıma çıktı?

Ben burda sürünürken beni o karanlıkla baş başa bıraktı.
Ben bunları hak edecek, onu üzecek bir hata yaptıysam, şayet ki Tanrı beni bu evrenden silsin.

O kadar ona alışmıştım ki benim diğer yarımdı...
Ben onu çok seviyordum... Hem arkadaş, hem kardeşim...

Ağlayarak o Bar'dan çıkmak hem benim için iyi hem de kötüydü.

Onu yıllar sonra görmek sinir bozucu ve yorucu olabilir ama onun o masum yüzünü bir daha görebilecek miydim?

Beni her zaman eskisi gibi güler yüzle karşılayan iyimser o adam beni bir daha karşılayacak mıydı?

Yolda bir sokak çocuğu gibi çaresiz ve yorgun olarak taksi beklemek insanların ilgisini çekmiş olabilir ama bnim tek ilgimi çeken oydu...

En çok neye üzüldüm biliyor musunuz?
Beni yarı yolda bırakmayacağına söz veren adamın beni bırakması koyuyordu...

Onu asla ve asla affetmeyeceğim. Ne ben ne de kalbim.
Gönlüm o yaşananlara katlanabilir miydi?

Be sadece saf gibi ona kandım, ona saf bir sevgi besledim.
Annem her zaman bana şunu derdi. Asla erkeklere güvenme, güvenen şayet sen isen sen bu yükü kaldıracak kadar güçlü olan bir kadın olacağını sanmıyorum. Derdi.

Evet. Evet anne. Ben çok güçsüz ve başarısız bir kızım.
Ben o beyinsiz çocuğa aşık oldum inanılmaz bir değişim.

O beni kesin yurt dışına sevgili yapmak için bırakmıştır.
Çünkü seven insan, her daim gitsede haber vermeden bile olsa her daim arayan adam olurdu.

Yıllar boyu ben ona olan sevgim ile sinir krizi geçirerek odamı darma duman eden bir kız olarak büyümek çok değişik bir duygudur elbet.

Ben kendimden tiksinen ve nefret eden bir kız olarak büyüdü isem ona intikam almayı asla bırakmayacağım.

Beni bırakan kimmiş görecekti. Ben de onu sevip bırakan insan olacağım.

Taksi gelmişti ve evime doğru gittim.

Evimin arasından geçerken ki o adam acaba o muydu?
Darwin beni ziyarete mi gelmişti?

Aman ne komik. Aman ne büyük bir başarı elde etmiş.
Ondan nefret kusuyorum. Birde göz yaşı ile iksir yapan ben onun gözyaşını mı almıştım?

Ona sözde büyü yapmıştım. Aman ne komik.
Yalanın da böylesi?

Şeytan bile Edwin'e hayranlık duymuştur kesin.

Taksi geldi ve içeri girdim, yolu tarif ettim.
Telefonu elime alarak Amber'e mesaj attım.

Sen= Darlin ben çok mutsuzum.
Seni orada bıraktım üzgünüm ama gitmem lazımdı.

Darlin= sorun yok kanka ben de lavobaya elimi yüzümü yıkadım çok içtim zaten. Çekilmezim değil mi?

Sen= tabii ki hayır. Sadece gitmem lazımdı. Sözde seni bırakmayacaktım ama mecburen gitme zorunluluğu duydum.

Darlin= peki senin üstüne pek gitmek istemiyorum. İsteseydin şimdi derdin o yüzden yarın okulda bana olanları anlatmayı unutma olur mu?

Sen= tamam. Tekrar üzgünüm beni anladığın için çok minnettarım sana.

Darlin= olur mu hiç kanka. Ne minnettarı? Bu arkadaşlık arasında bir dayanışma bil:)

Sen= tamam olur. Söz veriyorum sana anlatacağım. Şuan gerçekten çok yorgunum ve bitkinim.

Darlin= tamam tamam. Sn şuan neredesin? Takside misin?

Sen= evet kanka. Şuan biraz sonra inicem.

Darlin= tamam o zaman ben de şuan taksiye bineceğimi tabi bulabilirsem.

Sen= ya kanka üşüme bari üstüne birşey ört.

Darlin= tamam kanka yaparım ben güzelim hadi görüşürüz ballı lokumum.

Sen= tamam o zaman birşey hissedersen beni aramayı unutma ha.

Darlin= okey bebek. Hadi hoşçakal sakın elinden biber gazını bırakma. Şuan elimde benim de QKSKSSKSLWKWMM

Sen= ayh unutur muyum şuan elimde hatta görüşürüzzzz.

Darlin= görüşürüz bebeğim.

Çevrimdışı~

Taksiden indim ve evimin anahtarını aldım. Çok yorgundum.

Eve geçip direk yorgunluğumu yatağa bıraktım.

Uzun bir aradan sonra merhaba canlarım💋💅
Biraz kısa oldu ama inşallah sınavlardan sonra devam edebilirimmm🤤

Hoşçakalın beklerimmm😭💖

KARANLIK AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin