Yıldızı parlamayı ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
Dilenir gibi duruyorum ama 20 yıldızı çok görmeyin be😟🤧Sabah o güzelim yatağımdan kalktım. Bugün Salı günüydü!
Telefonumdan güzel bir şarkı açarak günümü neşelendirdim. Her zamanki rutinim olarak lavobaya yöneldim. Yüzümü yıkadım. Hemen sonra üstüme beyaz crop ve altıma beyaz sarmaş eşofman giydim. Hırkamı giydim.
(Ben)
(Başka bir kombin düşünebilirsiniz.)
Hemen çok sade bir ruj sürdüm ve parfüm sıkarak çantamı alarak evin kapısını kilitledim.
Arkadaşım Darlin'i arayarak evden çıktığıma dair mesaj yolladım.
Sen=Günaydınnnn bebeğimmmm
Darlin'im= günaydın aşkilotammm
Sen= uyandım ve evden çıkıyorum💅🏿
Darlin'im= tamamdır bende otobüsteyim bebek
Sen= tamamdır hoşçakallll
Hemen taksi çağırarak arabaya bindim. Okula vardığımda
Darlin'i gördüm. Hemen üstüne atladım tabii ki.
Beraber okulun içine girdik ve sınıfta dedikoldu yaptık.(Edwin'in ağzından)=
Yatağımdan kalarak camdan manzarayı seyrettim.
Üstüme siyah gömlek, altıma siyah pantolon giymiştim.
Hemen telefonu alarak camdan insanları seyrederek asistanımı aradım. 1 çalma ile hemen açmıştı."Efendim Edwin Patron."
"Bu akşam kanada yolculuğu için 2 uçak bileti alıyorsun."
Çocuk düşünmeden söze girdi.
"Peki patron. Ama neden iki?"Kaşlarımı çatarak kızmamaya özen gösterdim.
Çatallı sesim ile cevap verdim."Sadece benim gitmeyeceğini bileceğin üzere senin de gelmen için alacaksın."
Onun şaşkın yüzünü görmesem de az çok anlıyordum.
Hemen öksürmeye başladı. Bunu beklemiyordu galiba."Ama patron-" derken susturmuştum onu.
"Ama yok Melih! Sözümden geçme ve emrime sadık kal!"
Yüzüne kapatarak telefonu koltuğa attım. Bir günde sinirlendirmeseler olmuyordu! Mutfağa geçerek biraz kahvaltı yaptım ve lavobaya gittim.
Tıraş oldum ve dişimi fırçalayarak ceketimi giyerek arabaya yöneldim. Hizmetçim kapıyı kapatması ile arabayı çalıştırdım.
İş yerine doğru yol aldım. Hava sıcak olduğu için üst havalandırmayı açtım ve huzur buldum. Üstten, yandan nerede cam varsa hepsini açtım.
Şarkı olarak 'Yedinci ev Anlat ona' şarkısını açtım.
Son ses olarak bütün gazları harcadım.Bu şarkı bana her zaman huzur veriyordu. Nedeni yoktu ama bu şarkıyı dinlerken aklıma hep Vasena geliyordu.
Söyle nefesim söyle anlat o'na.
Dokumadım asla başkasına...
Söyle nefesim söyle anlat o'na
Açılmadı kalbim, yerin dolmuyor asla...Onu çok özlemiştim. Bir kez olsun ona sarılmayı, kokusunu içimde hissetmeyi, elini tutmayı çok özlemiştim!
Melih'in anlattığına göre okul için hocalar Kanada'ya gideceklerini söylemişti.
Onu görebilmek için yerin her dibine girer yine de onu bulacaktım.
Ona aşıktım. Bunu daha şimdi anlıyordum. Onu seviyordum. Eminim o da beni seviyordu...
Bu sefer ona olanları anlatacaktım. Beni dinleyecekti!
Eğer kaçmaya çalışırsa işte o zaman cezasını çekecektir.Ofise doğru geldim ve çalışanlarıma selam vererek odama gittim.
(Vasena'dan devam)=
Olayların şokunu yaşıyordum. Emre ve Sude sevgiliymiş!
Darlin'den her bok çıktığı için dinlemeye devam ettim.
Eğlenceli bir zamandı.Hemen aklıma yarınki Kanada yolculuğu gelmişti. Darlin'i dürttüm ve konuşmaya başladım. "Darlin sen bavulunu hazırlamadın değil mi?"
Umarım hazırlamaz! Sadece 3 gün kalacaktık. O kadar yol gideceğimiz için yürüme mesafesi de oldukça fazlaydı.
Kolunun kopmasını hiç istemiyordum. Kesin doldurmuştur uyuz!Derin nefes aldı ve konuşmaya başladı şükür.
"Hepsini doldurdum da neden ki?" Dedi.
Masum rolü yapıyor salak. İnanır mıyım? HAYIR!"Kanka uçaktan indikten sonra yine de baya yürüyeceğiz. Küçük bir çanta alıp içine üç beş kıyafet sıkıştır bitti."
Çok rahat çok profesyonel.
Darlin göz devirdi ve konuşmaya başladı.
"Ya şimdi üşeniyorum. Çıkar et çok zor lan." Dedi.Bok mu vardı bana fikrini sormadı. Göt!
Yine iş bana düştü. Hemen cevap vermeden durmadım."O zaman size geleyim kıyafette yardım ederim." Çok iyi bir arkadaşım yaa
Darlin biraz tebessüm etti ve kıkırdadı.
Çok tatlı benim kız yaa
KARIM eheheHemen sonra coğrafya hocası geldi ve o çirkin ağzını açtı.
"Çocuklar hadi ödevlerinizi çıkarın bakacağım." Diye çıyakladı.Hemen ofladık. Bu kadın bizi okuldan değil de hayattan soğuttu direk! Ne bu ödev verme meraklılığı...
Dersin yarısını uyumak ile geçirdiğim için zaman geçmişti. Okuldan Darlin ile çıktık. Darlin'in evine doğru yürüdük.
Hayat sıkıcı olduğu için hayata renk katmak için şarkı söyledim. Darlin'e şarkı ismini sordum.
"Kanka hadi şarkı söyleyelim ama dediğim şarkıyı." Çok zekiyim bide emir verdim.
Darlin homurdanarak kafasını aşağı yukarı salladı.
Öksürdüm ve başladık.Bir Minicik bir kız çocuğu bak
Duruyor orada hâlâ
Anlatamam gördüklerimi
o neşeli çocuğa...
Artık beni asla yaralayamaz
hayat eğer istemezsem
Yılar beni kolay yaralayamaz
Ben durup bekleyenezsem...Çevredeki insanlar deli muamelesi görür gibi bakıyordu.
Takmıyorduk.Darlin'in evine gelmiştik ve içeri girdik. Bavulları hazırlamaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK AY
JugendliteraturHiçbir benzenti görmek istemiyorum. Her biri bana ait olan bir hikayedir. Eğer bir tane bile görürsem dava edeceğim.❗ Vasena 18 yaşında olan bir kız çocuğudur. Annesi onu 8 yaşındayken geri döneceğini söyleyip onu bırakan ve geri dönmeyen biri iken...