Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayınn🙏🙏
Medya; Timur❤️🔥
Ata
Eve girip direkt olarak üst kattaki odama çıktım. Evdekiler çoktan uyumuştu o yüzden sessiz olmaya çalışıyordum. Odama girip banyoya geçtim ve ılık bir duş aldım. Cidden bugün çok yorulmuştum ve duygusal olarakta kendimi kötü hissediyordum. Duştan çıktıktan sonra üstüme rahat bir şeyler girip yatağıma uzandım. Tam o sırada telefonuma gelen mesajla komadinde bulunan telefonumu elime aldım. Bilinmeyen numaradan bir mesaj gelmişti.
#Bilinmeyen numara#
-Ata belki uyumuşsundur ama Timur ben, yazmak istedim sana.Gelen mesaja gülümseyerek ben bir şeyler yazmaya başladım.
#Ata☕️#
-Merhaba Timur, uyumadım. Yazmana sevindim:)#Bilinmeyen numara#
-Nasılsın? Bende yazmana sevindim;)#Ata☕️#
-İyiyim, sen?#Bilinmeyen numara#
-iyiyim, sana bir şey sormak istiyorum.#Ata☕️#
-Tabi, sorabilirsin.#Bilinmeyen numara#
-Yarın müsait misin? Seninle daha çok vakit geçirmek isterim.#Ata☕️#
-Aslında sabah erkenden dersim var ama sonrasında müsaitim. Bende seninle daha çok vakit geçirmek isterim.#Timur🩶#
-O zaman sabah dersten sonra seni okuldan alırım, önce kahvaltı ederiz sonra ne yapacağımıza birlikte karar veririz.#Ata☕️#
-Olur, o zaman dersten sonra gelirsin.#Timur🩶#
-Tamam, o zaman yarın görüşürüz. Sana çok güzel bir gün yaşatacağım yarın, hazır ol;)#Ata☕️#
-Sabırsızlıkla bekliyorum. İyi geceler:)#Timur🩶#
-İyi geceler güzelim:)Sohbetten çıktığımda yüzümde kocaman bir sırıtış vardı. Bana güzelim demişti, benimle daha fazla vakit geçirmek istediğini söylemişti ve bunlar karnımda kelebeklerin uçuşmasına neden olmuştu. Yarının hemen gelmesini istiyordum.
Elimdeki telefonu tekrardan komadinin üzerine koyup kafamı yastığa koydum. Acaba yarın nasıl geçecekti?
<<<<<<<<<<<<<
Sabah erkenden kalkıp üzerime gerçekten yakıştığını düşündüğüm kıyafetlerimi giyip saçlarımı özenle yaptım. Normalde de kendime özen gösterirdim ama bugün başkaydı. Odamın olduğu kattan aşağı inip masada oturan anne ve babamla vedalaştım ve evden çıktım.
Okula vardığımda canım sevgilim(!) Burak her zaman ki gibi bahçedeki banklardan birine oturmuş kızları kesiyordu. Buna artık dur demenin zamanı gelmişti ama bugün çok keyifli olduğum için onu gmrmezden geldim ve okul binasına doğru ilerledim.
"Ata, naber güzeller güzeli sevgilim?" Arkamdan gelen sesle Burak'a döndüğümde yüzünde aşina olduğum bir sırıtışla yanıma doğru geldiğini gördüm. "Bana sevgilim deme Burak. Dün beni partide bir başıma bırakıp nasıl gidersin? Üstelik yılışık kızın tekiyle!" Dedim sinirime hakim olamayarak.
Burak bu laflarıma gözlerini devirip yanaklarımı elleri arasına aldı "Detaylara bu kadar takılmasak, hem bu akşam seni en sevdiğin restorana götüreceğim. Belki gecede bende kalırsın güzelim, seni çok özledim" bunları söylerken bir yandanda gözleriyle dudaklarımı yiyordu. Cidden bu kadar salak biriyle mi sevgiliydim ben?
"Bırak geceyi seninle geçirmeyi yüzünü dahi görmek istemiyorum Burak duydun mu? Bir süre uzak dur benden" dedim ve ellerinin arasından kaçıp arkamı dönüp yürümeye başladım. Burak'ın arkamdan söylendiğini duyabiliyordum ama umrumda bile değildi. O sadece uçkurunun peşinde olan bir pislikti, onu daha çok önemsemem benim hatamdı.
Geç kalmamak için hemen dersimin olduğu bölüme doğru yürümeye başladım. İçeri girdiğimde ennarkaya ilerleyip arkadaşlarımın yanına oturdum ve gelen hocayı dinlemeye başladım.
Yaklaşık 1 saat sonra dersim bittiğinde toparlanıp okuldan çıktım. Timur'a mesaj atmıştım şimdi de onun gelmesini bekliyorduö. Bir yandan heyecanım geçsin diye de içimden saçma sapan şarkılar söylüyordum. Neden bu kadar heyecanlandığımı da anlamamıştım, alt tarafı sıradan bir garsonla vakit geçirecektim ama kalbim bu işi gereğinden fazla abartıyordu. Ben bu düşüncelerimle cebelleşirken önümde duran arabanın camından bana gülümseyen Timur'u gördüm.
Beni bir süre süzdükten sonra "Hadi atla, seni harika bir gün bekliyor" dedi ve bana karizmatik bir gülüş sundu. Bu laflarına gülerken arabaya bindim ve kemerimi bağladım. "Çok açım, hemen bir şeyler yemek istiyorum" dedim dayanamayarak. Bu isyanımla daha da gülen Timur bana bir bakış atıp "O zaman ilk durağımız kahvaltı edecek bir yer" Başımla onu onaylayıp yanımdaki camdan dışarıyı izlemeye başladım.
Güzel bir mekana vardığımızda ikimizde karşılıklı oturup siparişlerimizi verdik. Sessizce yemeklerimizi beklerken Timur'la ikidebir göz göze geliyorduk, tabi ben utanıp hemen gözlerimi çekiyordum ama o inatla beni seyrediyordu.
"Okul nasıldı? Sevgilini gördün mü?" Dedi aramızdaki sessizliği bozarak. "Her zaman ki gibiydi ve evet, tabi ki sevgilimi gördüm" dedim yalancı bir gülümsemeyle. Timur sakince başını sallayıp "Özür diledi mi bari?" Dedi. Onun bu sözlerine ister istemez göz devirdim "Burak ve özür dilemek. İmkansız ikili" dedim imayla.
"Tam bir şerefsiz değil mi?" Dedi dikkatlice bana bakarken. Onun dediğine kafa sallayıp "Beni boşver, sen okuyor musun?" Dedim merakla. "Evet ama bir seneliğine dondurdum yakında geri döneceğim" dedi.
"Nerede okuyorsun peki?"
"Sizin okulda, 3. Sınıfım" dedi sakinlikle. Onun sözleriyle şaşırdığımda bu tepkime güldü. "Bizim okulda mısın cidden? Ama ben seni hiç görmedim" dedim şaşkınlığım devam ederken.
"Olabilir bende seni görmemiştim, ikimiz de farklı bölümlerdeyiz ondandır" dedi benim aksime rahatlıkla. Onun söylediği mantıklı cümleye kafa sallayıp "Burslu musun?" Dedim. "Evet, %100 bursluyum" Timurun söylediğiyle iyice şaşırırken,
"Çok zeki olmalısın" dedim hayranlıkla.
"Yani, biraz ama bilgisayar mühendisliği okuyorsam zaten bu kadarı olması gerekir" dedi övünerek. Bu söylediğiyle tekrar göz devirirken sipariş ettiğimiz yemekler geldi.
Bu sürede yine sessizleşirken sessizliği bozan yine Timur olmuştu. "Sen ne okuyorsun?" Dedi. Yemeğimden gözümü çekmeden "Mimarlık, 1. Sınıfım" dedim. Timur sözlerimle anladım dercesine başını salladı. Ona dönüp "Özel değilse bir şey sorabilir miyim?" Dedim çekingenlikle.
Timur gözlerimizi birleştirken "Tabi ki" dedi yine dikkatlice bana bakıyordu. "Okulunu neden dondurdun?" Dedim onun gibi dikkatlice ona bakarken. Timur derin bir nefes alıp "Geçtiğimiz yıl annemi kaybettim, o yüzden toparlanmaya ihtiyacım vardı ama şuan gayet iyiyim ve okuluma dönmek istiyorum" dedi.
Ona mahçubiyetle bakıp "Affedersin hiç açmamalıydım, başın sağolsun" Dedim. Timur bu sözlerimle gülümserken "Sorun değil, alıştım artık" dedi.
Yemeğin geri kalanı klasik olkul sohbeti ve sıradan sorularla geçmişti. Yemeklerimiz bittikten sonra kalkıp hesabı ödedik ve restoranttan çıktık. Arabaya bindiğimizde heyecanla arabayı çalıştıran Timur'a döndüm,
"Ee şimdi ne yapıyorız?"
"Süpriz, arkana yaslan ve sabret güzelim" dedi ve arabayı sürmeye başladı.
Acaba beni nereye götürüyordu?
....................
Selamm
Uzun bir aradan sonra yine birlikteyiz. Her defasında bölümler hızlı gelecek diyip 3-5 ay bekletmem çok iyi yanlız. Hjhjhj
Neyse bu sefer umarım öyle olmaz. Bakmadan attım hata varsa affola.
Sizi seviyorum💞
Lütfennnn oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🙏🙏
İnstagram: andrepola_watty