Bölüm 13

123 9 2
                                    

Bu bölümün ana maddesi olan direksiyon🫠❤️‍🔥🙃

Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın!!

Oy sınırı: 10

2 hafta sonra

Ata

Amfiden çıkıp yürümeye başladım, Timur'un yanına gidiyordum. Sınav haftası başladığı için fazla görüşemiyorduk o yüzden derslerimden fırsat buldukça onun fakültesine gidip zaman geçiriyordum. Burak'la olan olaydan sonra 2 hafta geçmişti ama hala bazı kişiler bu olayı konuşuyordu. Burak'ı şu iki haftada sadece bir kez görmüştüm, kendisi Timur'la aynı bölümde olduğu için korkudan okula gelemiyordu. Bu iki hafta içerisinde Timur'un okulda gayette tanınan ve saygı duyulan birisi olduğunu fark etmiştim. Gören herkes selam veriyor yanına gelip konuşuyordu, arkadaşları sırf Timur'un sevgilisiyim diye her istediğimi yapacak konumdaydı.

Bunları düşünürken bilgisayar mühendisliği fakültesine geldiğimde Timur'un dersinin olduğu amfiye doğru ilerledim. İçeri girdiğimde sınıfta tek tük birkaç kişi olduğunu gördüm, bunlarda Timur'un arkadaşlarıydı. Hepsi beraber oturmuş bir şeyler konuşuyorlardı, yanlarında iki tane kızda vardı. Onları daha önce görmemiştim Timur'un etrafında fazla kız yoktu, hayır daha doğrusu okulda ki neredeyse her kız Timur'la iletişim kurmak için ölüyordu ama yanına gelmeye cesaret edemiyorlardı.

Yanlarına yavaşça ilerledim, bir türlü yalnız kalıp vakit geçiremiyorduk. Resmen kumalarım vardı...

"Merhaba"

Sesimi duyunca herkes bir anda bana dönmüştü. Utançla yerimde kıpırdandım bunu fark eden Timur bana gülümseyip yanında ki tanımadığım çocuğa bir bakış atıp kalkmasını sağladı. Beni yavaşça yanına çekip kaslı kollarının arasına aldı. Ertuğrul bu halimize sırıtıp,

"Olan var olmayan var lan, sırnaşmayın" dedi. Timur ona bir bakış atıp, "Olmayan da bakmasın kardeşim" dedi. Herkes ikisinin atışmasına gülerken ben sadece Timur'u izliyordum. "Hoş geldin yenge, nasılsın?"

Dikkatimi tamamen onun gülümsemesine vermişken karşımda oturan bir hafta önce tanıştığım Serhat'ın sesiyle kendime geldim. Benimle tanıştığından beri sürekli yenge diyordu komik geldiği için bir şey demiyordum. "İyiyim Serhat, sen nasılsın?"

"Nasıl olayım, sınavlar giriyor bende öylece izliyorum" Söylediği cümleyle güldüğümde o da benimle birlikte gülmüştü. Diğerleri farklı bir konu hakkında konuşurken biz ikimiz havadan sudan sohbet etmiştik. Kısa süre sonra onların sohbetini dinlemeye başlamıştık, ilgilenmediğim bir konu hakkında konuşuyorlardı o yüzden sadece dinliyordum.

"Timur bende o dersin notları yokta ve geçen ki sınavdan da çok düşük aldım, acaba sen beni çalıştırabilir misin?" Timur yanında oturan kısa saçlı kumral kızın sesini incelterek söylediği cümlelerle göz devirdim. Göz devirmemin asıl nedeni geldiğimden beri Timur'a sürekli dokunup bir şeyler söylüyordu, her ne kadar Timur ona dönüp bakmasa bile sinir olmuştum. Sevgilisi olduğunu bilmesine rağmen davranışları göz yaşartıcıydı.

"Üzgünüm Hazal vaktim yok" dedi Timur ona dönmeden. Kız yine de tüm yüzsüzlüğüyle Timur'un koluna tutunup, "Bana ayıracak zamanın bile yok mu yani? Hem ne işin var ki?" Dedikleriyle sinirle ona baktığımda beni umursamadan Timur'a bakmaya devam etti. Timur benim sinirlendiğimi anlamış olacak ki sağ eliyle bacağımı okşadı, diğer elini kızdan kurtarıp. "Sevgilimle vakit geçireceğim, ayrıca ne ayrıcalığın var da bunları söyleyebiliyorsun?" dedi gergin sesiyle. Kız onun bu haline bozulup önüne döndü, zaten Cenk'e ikide bir maruz kalıyordum birde bununla uğraşamazdım. Şuan bile tepemizde dikilmiş bize nefret dolu bakışlar atıyordu. Çevrem resmen kurtlarla doluydu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zengin Çocuk Fakir AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin