36

3 0 0
                                    

Naill

Alle jongens kijken me vragend aan.

- Wat was dat? - vraagt Zayn.

- Ik wilde gewoon weten wat er was. Ik had niet verwacht dat ze zo ging reageren.

- Naill, ze is wel 15 he, puberteit. - Zegt louis. 

- Ja dat weet ik, maar in de afgelopen maanden heeft ze nog nooit zo gereageerd.

- Wees daar maar blij mee, Bij mijn thuis is dat minstens 1 keer per week dat een van mijn zussen zo de tafel verlaat. - zegt Louis 

- Weet je nu waar het over gaat? - Vraagt Zayn

- Het heeft iets te maken met dat we naar Engeland gaan. Maar wat weet ik niet.

- Ik kan wel iets bedenken. - Zegt Liam.- Hier is haar veilige omgeving, haar school en deze buurt is bijna het enige dat ze nog heeft van toen wij er nog niet waren. En dat gaat ze binnen een goede maand ook moeten verlaten en na de tour in een heel nieuw land, taal, school terecht komen. Dan is het toch logisch dat ze daar niet echt naar uitkijkt. 

- Ik vindt het niet erg om hier te zijn. - zeg ik.

-Ja, maar jij weet dat je uiteindelijk terug keert naar Engeland gaat en dat je vanaf daar makkelijk naar je thuis kunt. Voor haar is het niet dat ze binnen een paar maand terug keert naar hier. 

- Dat is waar, maar we kunnen moeilijk iets anders doen. Na de tour moeten we terug en ik laat haar niet nog een keer van me afnemen. 

- Dat bedoel ik ook niet, Ik bedoel alleen dat het logisch is dat ze bang, verdrietig of wat dan ook is, en dat het kan dat ze daarom zo reageert. 

- Ik ga wel met haar praten. - zeg ik en loop naar boven.

Zayn 

Ik wilde achter Sarah aan gaan toe ze zo van streek van tafel liep maar heb me weten in te houden. Ik zou niet willen dat de anderen argwaan krijgen, ze stellen nu al genoeg vragen. Ze weten dat ik hun iets niet vertel, en ik wil niet dat ze erachter kome wat, toch zeker niet zo. 

We kijken allemaal verward als we Naill van de trap horen lopen.

- We hebben een probleem.- zegt hij als hij in de keuken staat?

- Wat? - vraag ik.

- Ze heeft zich opgesloten.

- Maar haar kamer heeft toch geen sleutel. - Zegt Harry.

- Dat is waar, maar ze zit ook niet in haar eigen kamer maar in de mijne en die heeft dat wel. 

- Heb je geen reserve sleutel? - vraagt Louis.

- Nee, ik dacht niet dat dat moest, omdat we hier niet zo lang zouden blijven. En ze weigert open te doen, Het zou zelfs goed kunnen dat ze me niet eens heeft gehoord. 

- Iemand een idee wat we kunnen doen?- vraagt Liam.

- Ik kan haar bellen zodat, als ze haar koptelefoon op heeft de muziek gestoord wordt en jij kan aan de deur staan. Ofwel neemt ze op en praat ik met haar, ofwel blijf ik bellen zodat ze naar jou luistert. 

-We kunnen het proberen. - zegt Naill.

Naill loopt terug naar boven en ik ga in de tuin zitten aan de kant van Naill zijn kamer. 

Bij de eerste keer dat ik bel neemt ze niet op, maar bij de 3 de keer wel.

- Ik ben blij dat je opneemt. - zeg ik.

- Heb ik een andere keuze, jij blijft bellen en Nail blijft kloppen. 

- We willen gewoon met je praten. 

- Ik wil niet praten. 

- Dan luister je naar wat ik te zeggen heb. - Ik blijf even stil maar als ze niet antwoord ga ik verder. - Ik weet dat het niet leuk is om voor jou om hier weg te gaan en alles achter te laten, wij hebben dat ook moeten doen toen we met de band begonnen. Hoewel niet ons land verlaten maar wel naar Londen verhuizen, dat vond ieder van ons ook moeilijk in het begin, maar na een paar maanden begin je het gewoon te worden. En wij blijven bij je. We kunnen  ook altijd een paar weken terug naar hier komen en dit houden als vakantie huis maar als je dat wil zouden we dat nog moeten regelen. Een nieuwe school  is ook spannend maar het is maar voor 2 jaar. We weten ook dat het moeilijk gaat zijn maar we willen dat je er met ons over praat, anders kunnen we ook niet helpen. 

- Waar ben je?- vraagt ze met een trillende stem. 

- Als je uit het raam kijkt kun je me zien, maar praat eerst met Naill voor je naar mij komt, Hij maakt zich zorgen. 

- Oké. 

Ik hang op, en blijf buiten wachten tot ze klaar is met Naill te praten.

----------------------

Uit het oog maar nooit uit het ❤️  Liam Payne 💔
Het is een week geleden dat je ons hebt verlaten maar we zullen je nooit vergeten. 
Sterkte aan al die van hem houden, en zeker aan zijn 7- jarige zoon Bear. 

Verdwaalt in Spanje #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu