Zayn
Gisteren heeft het gesprek tussen Naill en Sarah redelijk lang geduurd, na een half uur kwam ze pas naar buiten en hebben we nog even gepraat. Toen Sarah was gaan slapen hebben we nog besproken wat we zouden doen met het huis, we gaan het houden als 2 de verblijf. Naill wil Sarah binnen kort inschrijven voor de middelbare school in Londen, maar ik betwijfel of dat nu al wel z'n goed idee is om haar nu te gaan vragen naar welke school ze wil. Zeker na wat er gisteren is gebeurt. Te lang mogen we ook niet wachten want dan zitten al veel scholen vol. We hebben besloten om dat uit te stellen tot volgende week.Deze morgen zijn Liam, Louis, Harry en ik vroeg naar de studio gegaan om alles te overlopen van onze Europa tour die eind Juni begint. We beginnen eind Juni met 2 concerten in Antwerpen omdat we hier nu toch al zijn en nog moeten blijven tot Naill en Sarah naar de rapportbespreking zijn geweest daarna gaan we door naar Nederland waar we ook 2 concerten geven, dan naar Denemarken waar we 1 concert geven, dan naar Polen( 1 concert), Tsjechië (1 concert), Hongarije (1 concert), Oostenrijk (1 concert), Duitsland (2 concerten), Zwitserland (1 concert) , Italië (2 concerten), Spanje (2 concerten), Portugal (1 concert), Frankrijk (2 concerten), Ierland (1 concert) en dan Londen( 3 concerten). Het zou eventueel nog kunnen dat er wijzigingen gebeuren. Dan komen we normaal 1 week en 4 dagen voor de school begint aan in Londen. Dan moeten we nog wel die concerten doen maar dat is avonds dus kunnen we overdag wel de stad laten zien aan Sarah.
Na een uur is Naill ook in de studio, hij had eigenlijk samen met ons moeten komen maar hij wilde thuis blijven tot Sarah naar school was.Rond 15 uur zijn we klaar in de studio en gaan we naar huis. De jongens gaan met zijn 4 de boodschappen doen terwijl ik thuis blijf om de was te doen. Als jij die week de was moet doen moet je niet mee boodschappen doen, wat nu goed uitkomt wat de was is sneller ingestoken dan boodschappen doen en Sarah komt bijna thuis. Dan hebben we nog even alleen voor de anderen terug zijn.
Ik ga alle kamers af en meen de vuil was mee en breng die naar het waskot waar 2 wasmachines staan. Als je met 6 woont en maar 1 keer in de week soms anderhalve week de was doet hebt je er 2 nodig. Als ik de was heb ingestoken ga ik naar de keuken, waar ik een glas water pak. Ik hoor iemand de voordeur dicht doen en hoor ik voetstappen door de woonkamer naar de keuken komen. Dat is waarschijnlijk Sarah, want de jongens komen niet zo stil binnen.
- Zijn de andere niet thuis? - vraagt Sarah als ze alleen mij in de keuken ziet staan.
- Die zijn boodschappen gaan doen. Ik gok dat ze binnen de 10 minuten terug zijn.
- Dan moeten we geen tijd verspillen. - zegt ze, ze loopt naar mij toe en kust me.
Ik leg mijn armen op haar heupen en haar armen liggen rond mijn nek. De kus begint zacht, maar wordt wilder met de tijd die verstrijkt. Ik laat haar lippen even los en fluister ' springen'. Ze doet wat ik zeg en ik neem haar bij haar boven benen vast en zet haar op het aanrecht van de keuken. Ik druk mijn lippen terug op de haren en trek haar dichter maar me toe. Haar handen spelen met mijn haar, wat me opwind. Ik hou haar met 1 hand tegen me aan en de ander leg ik op haar achterhoofd.
- oh, my god
JE LEEST
Verdwaalt in Spanje #1
AdventureSarah is een meisje van 15 jaar die met haar ouders naar Spanje gaat. Maar als ze terug vertrekken naar België gebeurt er iets. Het laatste wat haar ouder zeiden is ook blijven hangen. Wat bedoelen ze daar mee? Zou mij gevoel dan toch kloppen? Om da...