Zayn
- Het voelt raar. - zegt ze verlegen en haar wangen beginnen rood te kleuren.
- Hoezo raar? - ik ga van haar af en ga naast haar op bed liggen en trek haar tegen me aan.
- Het voelt alsof ik moet plassen. - zegt ze terwijl ze haar hoofd tegen mijn borst drukt.
Ik lach zacht om haar verlegenheid en onwetendheid.
- Dat is niet raar, dat is normaal dat heb ik ook. Het voelt zo maar het is niet zo. Ben je nog nooit klaargekomen?
Ik voel haar tegen mijn borst schudden.
- Je hoeft je daarvoor niet te schamen. Alles op zijn tijd, als je het nu nog niet wil dan is dat oke.
We knuffelen nog even in bed tot we opschrikken van een deur dat dicht valt. Met een schok ga ik uit bed en doen snel mijn broek aan. Sarah is ook van het bed gekomen en is voor haar bureau gaan zitten. Ik ga snel naast haar zitten. Ik zit nog maar net als ik geklop op de deur hoor. Naill komt binnen maar kijkt niet meer zo verbaast als de eerste keer als hij mij naast haar ziet zitten. Hij gaat langs de andere kant van haar staan. Gelukkig dat haar Engelse boek open voor haar ligt.
- Ik hoop dat je dat niet aan had op school. - Zegt Naill
Ik kijk naar sarah en zie dat ze nog steeds het witte minirokje aan heeft.
- euh nee, ik heb die pas aangedaan toen ik thuis was. Ik had het te warm.
- Morgen niet vergeten dat je meegaat naar dat interview, om 18 uur vertrekken we. - zegt Naill nog voor hij de kamer terug verlaat.
- Daar heb ik echt geen zin in. Waarom moet ik eigenlijk mee?
- Omdat we allemaal gaan en daar gaan eten. Je kan toch heel de dag leren het is pas in de avond.
We beginnen aan het studeren van haar Engels.
De rest van de avond en de volgende dag gebeurt er niet veel tot het 18 uur avonds is en we in de taxi richting het interview zitten. Naill heeft Sarah zo wat naar buiten gesleurd toen ze niet kwam als we haar riepen. Het was zielig maar ook best grappig om te zien. Tijdens het interview zit Sarah samen met onze manager en wat anderen in een kamer naar het interview te zien. Het interview verloopt volt en niet echt speciaal, alleen toen ze vroeg wie van ons singel was wist ik niet wat ik moest antwoorde. Alleen Liam weet het en als ik zeg dat ik niet meer singel ben dan gaan de jongens en de interviewer vragen stellen. Ik zien dat Liam maar mijn kijkt. Als het aan mijn beurt is zeg ik dat ik singel ben en hoop ik dat ik Sarah niet gekwetst heb.
Na het interview ga ik zo snel mogelijk naar Sarah toe. Ze komt net de kamer uit en als ze mij ziet komt ze naar me toe.
- Sorry, Ik zou te veel vragen krijgen als ik had gezegd dat ik niet meer singel ben. - zeg ik zodra ze dicht bij mij staat.
- Dat weet ik, je hebt het juiste gezegd.
- Sarah, ik kan niet blijven liegen tegen de jongens, ze hebben door dat er iets is en Liam weet het al.
- Ik weet het, maar ik ben bang voor Naill zijn reactie.
- Dat begrijp ik, maar we moeten het Naill vertellen.
- Wat moeten jullie mij vertellen?
Ik kijk achter me en zien Naill een paar meter achter ons staan met een vragende blik. We blijven alle twee stil terwijl Naill dichter bij ons komt staan. Ik zie dat Harry, Louis en Liam iets verder weg met elkaar staan te praten.
- Wat moeten jullie mij vertellen? - vraagt Naill nog een keer terwijl hij ons om de beurt aankijkt.
Ik kijk naar Sarah die naar de grond kijkt. Ik denk niet dat ze het hem gaat vertellen dus adem ik diep in en bereid me voor op een boze Naill.
- We hebben een relatie.
JE LEEST
Verdwaalt in Spanje #1
AdventureSarah is een meisje van 15 jaar die met haar ouders naar Spanje gaat. Maar als ze terug vertrekken naar België gebeurt er iets. Het laatste wat haar ouder zeiden is ook blijven hangen. Wat bedoelen ze daar mee? Zou mij gevoel dan toch kloppen? Om da...