Niall
Het is nu iets meer dan een week geleden dat Sarah vermist wordt. Louis, Liam en Harry zijn een paar keer naar de studio geweest maar Zayn en ik weigeren te gaan tot we Sarah terug hebben. We zijn elke dag bezig met mee te zoeken of andere dingen te doen om haar terug te vinden maar tot nu toe nog geen resultaat. Haar school heb ik ook gebeld om te vertellen dat ze vermist is. Ook al ben ik nog steeds boos dat Zayn een relatie heeft met Sarah hij is wel de gene die het meeste helpt bij de zoektocht en aan zijn wallen te zien ook net zoveel slaapt als mij.
- Het is mijn schuld. - zeg ik tegen Zayn die naar de bewakingsbeelden aan het zien is van de camera's die rond het park staan
Zayn draait zich om en kijkt we verward aan.
- Wat is jouw schuld?
- Dat ze weg is. Ze zou nooit weg gelopen zijn als ik niet zo boos was geweest of jouw achter haar aan had laten gaan.
- Niall, het is jouw schuld niet. Je kon het niet weten. De enige die schuldig zijn, zijn die ontvoerders. En als je het zoals jou bekijkt zou ik ook schuldig zijn, als ik haar niet gekust had en haar toe had laten gaan, waren we niet samen geweest en was het ook niet gebeurt.
Liam heeft me vertelt hoe ze samen zijn geraakt en hoe hij hun relatie ontdekt heeft.
- Ik ben blij dat je me helpt en ik ben al minder boos op jou dan in het begin maar dat wil niet zeggen dat ik jullie relatie goed keur. Ik hoop dat je nog niet met haar naar bed bent geweest.
Eigenlijk wil ik het niet weten als het wel zo is, maar ook weer deels wel. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.
- Tuurlijk niet, ze is nog maar 15 en dit is haar eerste relatie.
- Echt? Dat had ik niet verwacht. Dan begrijp ik nog minder waarom ze zijn dat haar 'ouders' dat wel geaccepteerd zouden hebben.
- Misschien dacht ze dat en ze was boos op je. Het kan ook zijn dat ze je wilde raken door dat te zeggen.
- Zou kunnen, heb je al iets nuttig gevonden op die beelden?
- Nog niet, ze moeten het goed gepland hebben, want net waar het zicht van deze camera stopt en waar een beetje verder de ander begint verdwijnt ze.
- En rijd er daarna geen auto weg? - Zayn schud zijn hoofd. - En de huizen langs die kant?
- Daar is de politie al gaan kijken en hebben ze niets gevonden.
- Er moet toch iets zijn, ze kan niet zomaar verdwenen zijn. Het duurt nu al anderhalve week en we zijn nog niet veel verder dan de eerste dag.
- Ik weet het Niall, het frustreert mij ook. Hoe langer ze weg is hoe meer zorgen dat ik me maak. En haar adoptie ouders?
- Nee, is al onderzocht ze zijn het niet. En waarom zouden ze dat doen, ze hebben haar zelf achtergelaten in Spanje dan is het niet logisch dat ze haar nu ontvoeren.
- Daar heb je gelijk in. - Zayn draait zich terug naar de schermen.
We blijven de beelden bekijken tot we de anderen horen thuis komen. De manager heeft blijkbaar weer zitten klagen dat Zayn en ik niet zijn gekomen, maar ik heb vorige week al duidelijk gemaakt dat mijn ontvoerde zus nu al mijn aandacht heeft en de muziek pas als ze terug is. Dat vond het toen al niet leuk maar zei er voor de rest niets van. Hoe langer het duurt hoe meer hij gaat zagen vrees ik.
JE LEEST
Verdwaalt in Spanje #1
AdventureSarah is een meisje van 15 jaar die met haar ouders naar Spanje gaat. Maar als ze terug vertrekken naar België gebeurt er iets. Het laatste wat haar ouder zeiden is ook blijven hangen. Wat bedoelen ze daar mee? Zou mij gevoel dan toch kloppen? Om da...