38

1 0 0
                                    

Zayn

Ik draai me naar links en zie Liam met groten ogen naar ons kijken. F*ck hij heeft ons zien kussen. Wat moeten we nu doen? Ontkennen gaat niet meer. Maar wat moet ik dan wel zeggen?

- Naill weet nog van niks he. 

We schudden beide ons hoofd.

- Hoelang al? - vraagt Liam

- 3 weken - antwoord ik. 

- Ik ga Naill niks zeggen, maar jullie moeten het hem vertellen, voor hij er ook zoals mij achter komt. Beter dat die het van jullie hoort dan dat hij er zelf achter komt. 

- Dat weten we, maar Naill gaat dit nooit goedkeuren. 

- Ja, dat weet ik maar het achter zijn rug doen is ook niet goed Zayn. Hij gaat boos zijn, en misschien wel terecht. 

- Hoezo terecht? - vraagt Sarah. 

- Je hebt het haar niet verteld? - vraagt Liam aan mij, maar voor ik kan antwoorden gaat hij verder. - We hebben 1 belangrijke 'onuitgesproken' regel en dat is niet date of iets romantisch doen met elkaars zussen.  

- Toen wisten we nog niets van haar. Ik zou ook nooit iets met haar zijn begonnen als mijn gevoelens niet zo sterks zouden zijn. 

- Sarah, moet jij niet leren voor examens? - Vraagt Liam aan haar. 

Ze kijkt me vragend aan, ik knik naar haar en help haar af het aanrecht waar ze nog steeds op zat, dan gaat ze naar boven. 

- Ik weet dat je niet iets met haar zou zijn begonnen voor een pleziertje of zo maar het is Naill zijn zus, mij maakt dat opzicht niet veel uit, zolang het niet met 1 van mijn zussen is want dan zou ik ook boos zijn. En Naill heeft haar nog maar net terug. 

- Dat weet ik, en ik heb ook geprobeerd om bij haar uit de buurt te blijven, maar dat heeft niet gewerkt. Ik zou ook willen dat ze niet Naill zijn zus was, maar daar kan ik niets aan veranderen. 

- Gelukkig dat Niall geen vechter is.

- Al zou die dat wel zijn, ik denk niet dat Naill gewelddadig zou zijn tegen 1 van ons.

- Naill niet, Ik zou het misschien wel doen als ik in zijn plaats was. Maar nu iets anders. Je bent toch wel voorzichtig he. 

- Hoe bedoel je?

- Hoe jullie daarnet aan het kussen waren, ze is nog maar 15 he. 

- Dat weet ik ook wel, en ik doen niets wat zij niet wil. 

- Dus jullie hebben nog geen ... - Voor Liam verder kan praten horen we de deur dichtslaan.

- Nee - fluister ik in Liam's oor als ik langs hem loop. - Zeker niet als Naill nog niets weet. - Ik wil de keuken uitlopen maar Liam neemt mijn arm vast. 

- We zijn nog niet uitgepraat. - zegt hij voordat hij mijn arm los laat en ik naar de anderen jongens loop. 

Na het avond eten gaan Louis, Harry en Naill naar de kelder. Terwijl Liam en ik de tafel afruimen. Als dat klaar is sleept Liam me mee naar de tuin. We gaan vanachter in de tuin op de bank zitten met onze gezichten naar het huis zodat we kunnen zien als er iemand komt. 

- Hoe is het begonnen? - vraagt Liam.

-  Weet je nog dat optreden begin mei. - Liam knikt. - tijdens de pauze kwam ze naar me toe, en ze was boos omdat ik me zo afstandelijk had gedragen die week er voor. Ik gaf geen antwoord op haar vraag en toen werd ze nog bozer en wilde ze weg gaan. Ik weet dat ik haar beter had laten gaan. Maar ik wilde niet dat ze boos om me zou zijn. Dus pakte ik haar arm voor ze de deur kon opendoen en toen stond ik zo dicht bij haar dat ik niet meer nadacht en haar kuste. Toen klopte er iemand op mijn deur omdat ik het podium terug op moest, vandaar dat ik toen ook bijna te laat was.

- En ze kuste je terug? - Vraagt Liam en ik knik- Ik herinner me nog dat je na de pauze gelukkiger leek maar na het optreden deed je vreemd. 

- Ik wist niet wat ik tegen haar moest zeggen, ik wist dat het verkeerd was maar ik was ook gelukkig dat ze me terug kuste. Ik wilde haar niet onder ogen komen omdat ik nog niet wist wat ik moest zeggen tegen haar, dus zei ik dat ik ziek was. 3 dagen later kwam ze thuis toen ik alleen thuis was en ze wilde praten, dus toen heb ik alles verteld en kuste ze mij.

- En vanaf toen waren jullie samen.

- Ja. 

Ik en Liam praten nog wat verder en daarna gaan we naar de andere in de kelder. 

Verdwaalt in Spanje #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu