Rüya sabahın erken saatinde odasının penceresinden bahçeden çıkmak için ilerleyen adamı izliyordu. Adam sakince arabasına ilerledi ve içine bindi, arabayı çalıştırdı ve bahçeden çıkarak evden uzaklaştı. Pencerenin kenarına yaslanan kızın gözünden yaşlar akmaya başlamıştı. Biraz kendine geldikten sonra göz yaşlarını sildi ve belki yanılıyorumdur diye kendisine bir telkinde bulunup ilerlemeye başladı, kapıyı yavaşça açıp içeri baktı, yanılmıyordu...
Kardeşi üzerinde çarşafı örtülü olsa da çıplak olduğu belli olan bir şekilde uyuyordu. Yanındaki yastıkta birinin daha yattığı ve yeni kalktığı belli olan bir iz vardı. Sessizce kapıyı kapatıp kendi odasına döndü ve yatağının yanındaki koltuğa oturup kollarını bacaklarına sardı, kardeşi ve sevgilisi birlikte olmuşlardı. Kardeşi Alaz'ı seviyordu, oyun sırasında aşık olduğu için içkisinden içmişti, o gün Alaz'a aşık olmuştu demek ki. Peki ya Alaz, Alaz kendisini seviyordu öyle söylemişti. Rüya kendini kandırdığını biliyordu ama kandırmak istiyordu, çok seviyordu Alaz'ı. Alaz ilk gün oyunda aşık olduğunu söylemişti tamam ama ona bir daha asla seni seviyorum ya da benzeri bir cümle kurmamıştı. Rüya ile sevgiliydi ama ilk 20 gün dışında özellikle son zamanlarda kızı öpmemişti. Teması bile en minimumdaydı ama Asi ile yatmıştı. Daha önce hiç sevgilisi olmayan ve kimse ile öpüşme geçmişi bile olmayan kardeşi ile...
Rüya kafayı yemek üzereydi, ne yapacaktı nasıl hesap soracaktı. Dün Alaz çok içmişti, sarhoştu...
Asi'de mi sarhoştu, belki sarhoşlukla o anlık olan bir yakınlaşmaydı. Dün Alaz'ı aramıştı ve adam acil işim çıktı demişti. Acil işi kardeşi ile yatmaktı...
Rüya bu olayın peşini bırakmamaya karar verdi, önce her şeyi baştan sona anla, sonra ne yapacağına karar verirsin diyordu kendi kendine, Alaz'ı çok seviyorsun, onu kaybedemezsin önce her şeyi anlamak ile başlayalım demişti kendisine bir kez daha.
Böylece günler günleri kovaladı, Asi ile arasına görünmez bir duvar ördü ama bunu Asi'ye hissettirmedi. Alaz ile buluşmalarını söylemek dışında başka bir şey de anlatmadı. Alaz yine ona dokunmuyor ve sadece arkadaş gibi sohbet edip eğleniyorlardı. Rüya birkaç kez öpüşme girişiminde bulundu ama Alaz geri çekildi ve başka bahaneler ile olayı dağıttı. Rüya anlamak için biraz daha zaman verdi kendisine...20 gün sonra...
Metin Arkan gergindi, buraya gelmişti ama ilk kez ayakları geri geri gitmek istiyordu. Yıllardır ortaklık yaptığı bu adam (yaptıkları yasadışı işler dahil) şimdi olayı nereye bağlayacaktı, kendisinin istemediği bir yer olduğu kesindi...
'Anlamıyorsun Metin, bu iş olmak zorunda. Biz önünde sonunda bu işleri devredeceğiz, senin için olay kolay Alaz biçilmiş kaftan bunun için, ailesinin bağlantılarını araştırdım biraz ve gerçekten Rüya ile evlendiğinde senin için her şey mükemmel işleyecek ama benim için olaylar aynı ilerlemiyor. Serhan bu ticaret olayının yasadışı kısmına katılmıyor, katılmayacakta biliyorsun yani bir ihtimal Elif ile Ali evlense bile olay istediğim boyuta taşınmıyor. Tolga ve Asi Nehir'in evlenmesi şart. İkimizde bırakınca bütün bu ortaklıklar yasal ve yasadışı tüm işler Tolga'ya geçmeli ki iki tarafta kârlı olsun.'
Metin Arkan gergindi, Asi'nin hırçın bir tarafı vardı ve istemediği bir evlilik yapmak asla ona göre değildi.
'Asi istemezse hiçbir şey yapamam Zafer, Rüya ona göre daha naif ama Asi, benim güzel kızım tam da isminin hakkını veren asi ve hırçın bir mizaca sahip ayrıca inatçı, yani istemezse ölür de oturmaz o nikah masasına.'
'Benim salak oğlu çabalıyor ama senin kız sadece arkadaş gözü ile bakıyor anladığım kadarıyla, bir şekilde ikna etmemiz gerekiyor Metin, işler başka türlü yürüyemez bunu sen de biliyorsun.'
'Biliyorum Zafer biliyorum, bu işleri hayatıma aileme sokmak istemedikçe daha da batıyorum. Ben hayır desem de istemiyorum desem de fark etmeyecek onu da biliyorum. Tolga biraz daha çabalasın, Asi'yi yemeğe çıkarsın bugün mesela ben konuşurum kızımla, baktık olmuyor başka şeyler düşünürüz o zaman olur mu?'
'Olur ararım ben Tolga'yı birazdan sen de Asi ile konuş, Tolga'nın niyetinin ciddi olduğundan, onu çok sevdiğinden falan bahset. Babasısın sen, senin tarafından bir erkeğin onay alması illa ki üzerinde etkili olur'
'Tamam, ben eve geçiyorum öyleyse... önce Asi ile konuşayım sonra da yemek için ikna edeyim.'
İki adam tokalaştı ve Metin Arkan Demirhan&Arkan ortak ticaret ofisinden çıkıp arabasına yöneldi. Asi, güzeller güzeli akıllı kızı... onun hırçınlığını, azmini ve hırsını hep kendisine benzetiyordu. Şimdi kızını mecburen kendi elleri ile Demirhan ailesine gelin vermek zorundaydı. Kendisinin bulaştığı bu karanlık işler, yasadışı ticaret ağı... Metin Arkan bir kere bulaştığı zaman bir daha işin içinden çıkamayacağını biliyordu ama bunca zaman bir şekilde ailesini bu işten hep uzak tutmuştu. Hayatı boyunca yaptığı, yapmak zorunda kaldığı tek bir hatası dışında her şey kontrolü altında ve ailesinden uzak bir şekilde devam etmişti. Ama şimdi... kendi öz kızını bu karanlık anlaşmalara alet edecekti. İnsan yaptığı hataların, sebep olduğu acıların bedelini bir şekilde ödüyordu işte...
Metin Arkan ve eşi Şebnem Arkan'ın da ödemeleri gereken bir bedelleri vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambaşka Hayatlar, Aynı Aşk ve Dönülemeyen Kararlar
Novela JuvenilKaçırılan Soysalan İkizleri bir şekilde hayatta kalmayı ve büyümeyi başarırlar. Asi ve Rüya kardeş, Asi ve Yaman ise çocukluk arkadaşıdır. Yollar ve hayatlar bir şekilde kesişir ve beklenmeyen olur. Soysalan ikizleri kendilerinden çalınan hayatı ger...