Selam kızlar part 2 sizlerle. Çok öptüm 😘
....
Sabahın erken saatlerinde Alaz Asi'yi öperek uyandırmaya çalışmış ama kız uyanmamıştı. Seslenmeler falanda asla işe yaramamıştı. Gece yaptıkları fazla mesayi ve yolculuğun yorgunluğu etkisini sonunda Asi'de de göstermişti. Alaz Asi'nin uyanmayacağına emin olunca üstünü giydirip kucağına aldı ve ara kapıyı çalıp Elif'in açmasını bekledi. Elif kapıyı açınca Asi'yi yatağına yatırıp başına bir öpücük kondurdu ve Elif'e sana emanet dedikten sonra olması gerek asıl odasına döndü ve uyumaya devam etti.
....
Asi uyandığında saat 10'a geliyordu ve Elif yatağında telefonu ile uğraşıyordu. Bu odaya nasıl geldiğini ve Alaz'ın yanından nasıl gittiğini hatırlamıyordu. Elif'e döndü ve
'Günaydın' dedi
'Günaydın uyuyan prenses' diye gülümseyerek cevap verdi Elif. Asi biraz çekinerek,
'Alaz nerede Elif? Ne zaman gitti?' dedi.
'Sabah çok erkendi, seni uyandırmaya çalışmış ama yol yorgunu olduğu için uyanmadığını söyledi. Kucağında odaya taşıyıp yatağına yatırdı ve diğer odasına gitti.'
'Bize neden yardım ediyorsun, yaptığımız yanlış biliyorsun. Kardeşinin bana duyguları var üstelik bunu da biliyorsun.' dedi Asi. Elif derin bir nefes alıp konuşmaya başladı, Asi'yi şüphelendirmeden ikna etmesi gerekiyordu. Alaz için yapmalıydı bunu.
'Kulağa çok saçma gelecek ama Alaz'ın aşkından etkilendim. Seni daha önce şahit olmadığım bir aşkla ve tutkuyla seviyor, nasıl desem sensiz nefes alamayacakmış gibi geliyor bazen... Bir de Rüya ile neden olmak zorunda olduğunu biliyorum. Yakında bitecek merak etme ve lütfen daha fazla bir şey sorma. Bana güvenebilirsin bunu bil her zaman sizin yanınızda olup sizi destekleyeceğim. Tolga olayını da takma sen ona umut verecek hiçbir şey yapmadın.'
'Teşekkür ederim Elif... Ben Alaz'ı çok seviyorum... Belki de onun beni sevdiğinden daha çok... Onsuz yaşayamam... Onunla olmak istiyorum sadece... Teşekkür ederim.'
....
Günleri kahvaltı ve ardından deniz sefası sürmek ile devam etmişti. Alaz bu süre zarfında Asi'yi hep uzaktan izlemişti, sadece Asi bikinisinin üstündeki pareosunu çıkarınca (kırmızı renk ve oldukça az kumaş ile ipli bir bikiniydi) gözlerini kocaman açmış ve hemen telefonunu eline alıp kıza mesaj atmıştı.
-O üzerindeki ne Asi, delirtecek misin sen beni ? Hemen gidip değiştir.
Asi normalde bu bikiniyi getirmeyi bile düşünmüyordu ama Alaz'ın bu tepkiyi vereceğini tahmin ettiği için özellikle getirip giymişti. Adam ona gözlerinden ateş fışkırarak bakıyordu resmen. Biraz daha delirtmek daha da eğlenceli olabilirdi.
-Neden Alaz bence çok güzel
-Ve çok küçük, yok gibi. Hemen gidip değiştir sevgilim yoksa ben gelip seni kucağımda değiştirmeye götüreceğim.
Asi Alaz'ı tanıdığı için bunu yapacağını biliyordu.
-Tamam tamam delirme gidip değiştiriyorum.
Bunu dedikten sonra ise arka tarafta kalan ve görüş açısında olmayan kabinlere doğru yürümeye başladı. Yanında mayo getirmişti zaten, kız gider gitmez Alaz denizdeki Rüya'ya içecek almaya gidiyorum diyip bara doğru yürüdü. Görüş açısında çıkınca da kabinlere yöneldi ve Asi kapıyı kapatmadan o da içeri girdi. Asi kıkırdayarak,
'Ne yapıyorsun Alaz biri görecek dedi.' Alaz kızı dinlemiyordu bile kabinin kapısını kilitledi ve kızın gitmeden tekrar üstüne giydiği elbisesini çıkardı. Kırmızı bikiniyi incelemeye başladı ve kızı bir anda kucağına alıp kabinin duvarına yasladı. Kızın direk gözlerinin içine bakıyordu,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bambaşka Hayatlar, Aynı Aşk ve Dönülemeyen Kararlar
Genç KurguKaçırılan Soysalan İkizleri bir şekilde hayatta kalmayı ve büyümeyi başarırlar. Asi ve Rüya kardeş, Asi ve Yaman ise çocukluk arkadaşıdır. Yollar ve hayatlar bir şekilde kesişir ve beklenmeyen olur. Soysalan ikizleri kendilerinden çalınan hayatı ger...