Yalanlar, Planlar ve Gerçek Aşk-1/Bölüm 14

1K 41 11
                                    

Hellö ben geldim.
Bu bölüm Alaz'ın aşkını dış bir gözden dinleyeceğiz ve bu dinleyicilerden biri de Asi olacak...
Ben gerçekten içime çok sinerek yazdım, umarım siz de beğenirsiniz. Mutlaka buraya yorum yapın ve ne düşündüğünüzü yazın, merak ediyorum.
Bu arada +18 sahneler var 😉
Yorumlarınızı bekleyeceğim, iyi okumalar...
😘

....

Asi uyandığı zaman Alaz yine yanında değildi, ama yine de verdiği söz nedeniyle yerinden kalkmadı ve sessiz bir şekilde Alaz'ın yanına gelmesini beklemeye başladı. Lavaboya gitmesi gerekiyordu çünkü, normalde kalkıp oraya kadar yürüse bir sorun olacağını düşünmüyordu ama yine de Alaz'a dikkat edeceğine ve o yokken hareket etmeyeceğine dair söz vermişti işte. Bekleme süresi arttıkça Asi'nin dayanma gücü de azalıyordu, gerçekten çok sıkışmıştı. Asi tam artık yeter diyip kalkmayı düşündüğü sıralarda kapısı hafifçe çalındı, Asi'nin gir sesini duyunca da Çağla kapıdan başını uzattı ve içeri girdi.
'Bir şeye ihtiyacın var mı Asi? Alaz karakola kadar gitti, amiri çağırmış.' Alaz evde olmadığı için yanına gelmemişti demek ki, Asi biraz utanarak,
'Lavaboya gitmem gerekiyor Çağla, Alaz'a söz verdiğim için yataktan kalkmıyorum ama baya sıkıştım.' Dedi.
Çağla hemen Asi'nin yanına doğru hareket etti ve Asi'nin yataktan kalkmasına yardım etti, ona yandan sarılarak ağırlığının çoğunu üstüne almaya başladı, Asi yavaşça ayağa kalkıp Çağla'ya yaslanarak yürümeye başladı. Olabildiğince yavaş hareket etmeye çalışıyordu, Çağla'da hemen hemen bütün ağırlığını üzerine almış bir şekilde ağır ağır yürümesine uyum sağlıyordu,
'Alaz biraz abartıyor gibi ama kanaman olduğu zaman çok korktuk, ikizler sağlıklı olsun, hamileliğin sakin geçsin diye bir süre dişini sık ve biz olmadan hareket etme lütfen...Alaz çok korktu, sen acile alındığın andan itibaren kendini kaybetti. İkinci defa çocuğunu kaybettiğini düşünmek ve sana bir şey olur korkusu mahvetti onu.' Çağla derin bir nefes verdi konuşması bitince, banyoya girip Asi'yi klozetin üstüne oturtmuştu. Bir kız kardeş edası ile hiç çekinmeden pijamasını ve iç çamaşırını çıkarmasına yardım etti. Asi işini bitirince de aynı şekilde üstünü düzeltmesine, lavaboya yaklaşıp elini ve yüzünü yıkamasına da yardım etti ve onu tekrar yatağa yürüttü. Yatağa tekrar uzandıktan sonra ise yatağın biraz ilerisindeki koltuğa oturdu Çağla, konuşmak istediği belli oluyordu. Asi'de konuşmak istiyordu, yanlış anlaması yüzünden çok fazla şey yaşamışlardı. Asi hafif bir nefes alıp konuşmaya başladı, sonuçta bekleyip birbirlerine bakarak herhangi bir ilerleme katedemezlerdi.
'Beni belirli şeylerden suçluyorsun, bunun farkındayım Çağla. Yaşadıklarımız...bunlar benim içinde çok zor... olaylar çok çirkin...seninle her şeyi açıkça konuşabilir miyim? Elif dışında kimse ile konuşmadım daha önce...konuşamadım.' Asi biraz içi burkulmuş bir şekilde kafasını eğdi. Alaz'ı açık açık kimse ile konuşamamıştı hiç, Elif olayları zaten bildiği için ona destek olmuştu, gerçi nedeni onunda polis olması ve Alaz'a yardım etmesiymiş...bunu da sonradan öğrenmişti zaten. Çağla koltukta biraz daha rahat oturup konuşmaya başladı,
'Tabi ki, benimle her şeyi konuşabilirsin. Yalan söyleyemem sana karşı biraz ön yargım var Asi, Alaz çok acı çekti, ikizimin gözlerimin önünde mahvolduğunu gördüm ben...benim için de zordu. Mesela bu beni sevgilisi sanman olayı ne? Sen nasıl öyle bir sinir krizi boyutuna geldin?'
Asi buruk bir şekilde gülümsedi Çağla'ya, sırtını yatak başlığına iyice yaslayıp tekrar konuşmaya başladı,
'Olayları ne kadar bildiğini bilmiyorum ama bebeği daha doğrusu ikizleri aldırmadım, kıyamamıştım ama o zamanlar saçmaladım ve Alaz'a aldırdığım haberini yolladım bunu biliyorsundur.' Çağla halinden pekte mutlu olmayan bir surat ifadesi ile,
'Evet, Elif anlattı o olayları. Alaz'ın sen bebeği aldırdın sanıp nasıl mahvolduğunu da biliyorum Asi, ikizim yaşayan bir ölü gibi geziyordu.'
'Özür dilerim, o zamanlar bana anlatılanlar, yalanlar, Alaz'ın intikamı için beni kullandığını sanmam falan her şey beni saçma sapan bir ruh haline soktu, bir de hamileyim biliyorsun normalden on kat daha duygusal oldum...' Asi konuşmasına devam ederken kapı çaldı ve Elif bir anda içeri girip selam dedikten sonra Asi'ye doğru yürümeye başladı. Elinde bir kağıt poşet vardı. Hemen yatağa doğru gelip Asi'ye sarıldı ve Çağla'ya doğru gidip ona da sarıldıktan sonra Çağla'nın yanına oturdu.
'Alaz ile karakolda karşılaştık, olanları anlatınca seni ziyaret etmek istedim Asi, şimdi nasılsın? İkizler nasıl?' Asi tebessüm etti, Elif iyi bir arkadaştı hem Alaz için hem de Asi için, her ne kadar Alaz'ın çocukluk arkadaşı ve polis olsa da ona hep yararı dokunmuştu.
'İyiyim merak etme, biraz olaylar karışınca küçük bir düşük riski yaşadım.'
'Bebekler ikizmiş Asi, çok mutlu oldum sizin adınıza. Cinsiyetleri de belli olmuş.' Çağla bir anda ağzı aşık bir şekilde Asi'ye baktı,
'Gerçekten mi? Alaz söylemedi bana bunu.'
'Evet, sizin gibi biri kız diğeri oğlan Çağla.' Çağla bir anda sevinç ile ayağa kalktı ve Asi'nin yanına gelip ona sarıldı. Sonra ne yaptığını fark edip hemen geri çekildi. Asi mutlu bir şekilde gülümseyerek Çağla'ya cevap verdi.
'Unutmuştur Alaz, ben de söylemediğimizi fark etmedim özür dilerim Çağla, evet ikizler sizin gibi çift yumurta, bir kız bir oğlan.'
'Ayyy çok mutlu oldum, aynı bizim gibiler.'
'Ben de mutlu oldum Çağla.' Dedi Asi.

Bambaşka Hayatlar, Aynı Aşk ve Dönülemeyen KararlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin