Bu kitap ağır + 18 sahneler ve cinsellik içerir. Lütfen rahatsız olacaklar ve yaşı küçük olanlar okumasın.
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı lütfen ihmal etmeyelim hepimiz okuyoruz neye utanacağız dimi ama ldjdjsjsjsuso
Herkese keyifli okumalar dilerim efendim...
𖥸𖥸𖥸𖥸𖥸
Sabahın köründe çalan alarmın sesiyle yataktan korkuyla düşmek insanın en nefret ettiği şey olabilir.
Maalesef ben her sabah bunu yaşamak zorunda kalıyorum. Yani diğer insanlar gibi normal bir şekilde uyanmama izin veremez misin sevgili evren?
Tabii ki de hayır eğer 21 yaşındaysanız ve Hukuk fakültesi okuyorsanız belanızı Allahtan değil de kalın kitaplardan bulursunuz.
Sevgili beyinsiz özentili avukat olmak isteyen 18 yaşım hay senin beynini ben......
Kalkmak için fazla üşengeç olduğumdan ağrıyan popomu yerde ayaklarımla sürüye sürüye banyoya süründüm.
Bu kadar üşengeç olmayı bi kenara bırakarak hızlı bir duş almak için kendimi banyoya attım. Çıktığımda okula hazırlanmak adına giyinme dolabıma ilerledim.
İzmir'deyseniz ve dokuz Eylül üniversitesinde okuyorsanız hayat sizi çok yorardı. Özellikle de okulun kızlarına yetişmek için her gün her gün kombin yapmak, ya sabır ya sabır. Bizimde iddialı olmamız gerekiyordu değil mi hiç sönük kalamam valla.
(Karakterin saçı sarı değil sarı yelloz sevmem skhsjjgsn)
Yaptığım kombine uygun hafif bir makyaj yaptıktan sonra telefonumu kontrol ettim. Üst üste gelen birçok arama ve mesajlar, bayram değildi seyran değildi hayırdır acaba?
Dido: Ayçin notları at artık !!
Yawşak Mert : Ne zaman buluşuyoruz :d
Yawşak Mert + 3 arama
Gözlerimi daha bir çok arama ve mesajda gezdirirken sıkıntı ile başımı sağa sola salladım . Hepsini engellemek güzel fikirdi. Tabii ki de yapmadım.
Çantamı alıp evin ve arabanın anahtarını alarak çıktım evden. Okulda yerdim bir şeyler. Dışarıya çıkıp gökyüzüne baktım sonra etrafa. Boş, hiç, sıkıcı bir gün sana da merhaba.
𖥸𖥸𖥸𖥸𖥸
İlk bölümü böyle sade sessiz ve kısa yazdım. (Olması gereken bu PATA KÜTE olaylara girmek olmaz dimi.....)
Uzatmayayım daha fazla aşklarım yıldızlara basmayı unutmayalım.
Öpüldünüz 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Rüya (+18)
Teen Fiction(+18 cinsellik, argo, kan içerir rahatsız olacaklar ve yaşı tutmayanlar okumasın sonra linç yemeyelim.) Ebeveynlerim, iki baskıcı doktor olarak hayatımı şekillendirdiler. Onların katı kuralları ve yüksek beklentileri altında büyüdüm. Çocukluğum, on...