8. Bölüm (+18 )

37.1K 149 24
                                    

Selam canlarım naber?

Satır arası yorum yapalım bol bol yorum istiyorum yeni bölüm için etkileşim amaçlı.

Yıldıza basmayı unutmayın.

Bu bölüm biraz uzun olacak.

Hızlı yeni bölüm isteyenler var ve bu beni daha mutlu etti.

Yıldız sınırı =  100

İyi okumalar...

𖥸𖥸𖥸𖥸𖥸

çello kursuna hoş geldiniz...

Yutkunarak gözlerimi kapatma isteği ile dolup taştım. Bazı şeyleri idrak edemediğimi fark ettim. Bir grup tanıdığım yüzler, saçma sapan isimli bir etkinlik kursunun arkasına dayandırılmış bu oda bu olağandışı bir şeymiş gibi geliyordu bana.

Hem çok yanlış hem de kimsenin hayatının beni ilgilendiren bir tarafının olmadığının bilinci ile savaşıyordum. Peki burada hâlâ neden duruyordum ki?

Sağa dönüp tekrar Didem'e baktığımda ona yaklaşan uzun esmer bir erkeği gördüm. Kendisi ise hâlâ şokta benim gibi gördüklerini hazmedemediği belliydi. Sık sık aldığı nefesler göğsünü şişirip indirirken Asya bizden uzaklaşıp tekrar sandalyede oturan çocuğun kucağına bize dönük bir şekilde oturmuştu.

Gözleri ikimizin arasında gelip giderken kadınlığına elinde tuttuğu penisi bir iki defa sürtüp deliğinden içeri soktu. İlk başta hareket etmeden penisi içinde tuttu hafif yerinden kıvranıp bir kere kalkıp tekrar penisi köküne kadar içine sokup inleyerek yavaş yavaş içinde ki penisle kıvrandı oturduğu kucakta.

Arkada ki çocuk bu yavaşlığı sevmemiş olacak ki dayanamayan hırıltılar çıkararak Asya'nın beline ellerini koyup sert ve hızlı bir şekilde içine girip girip çıkmaya başladı. Bundan zevk alan Asya bir elini kızlığına bir elini de meme ucuna götürürken inleyip durmaya başladı.

Zevkten yüzünün aldığı hâl ise beni fazlası ile kışkırtmış bacak aramda oluşan sızı ile bunu arzuladığımı anlamıştım. Başım onlardan Ela'nın olduğu tarafa kayınca onun eski yerinde arkadan domalıp içine girildiğini ve öndekinin ağzına penisi sokup çıkarmasının hızlandığını fark ettim.

Bu odada biraz daha durursam aralarına katılacağımı düşünüp hızla buradan çıkma fikri ile Didem'e döndüm. Yerinde yeller esiyordu.

Az önce yanına gelen kişi ve o kızıl saçlı kızın arasında olduğunu gördüm. Şevhetli öpüşleri ikisinin arasında gelip giderken kızın onu soyduğunu gördüm halinden memnun gibiydi.

Şu an 6 kız 6 erkek vardı odanın içinde ben ve Didem ile 8 kız 6 erkek...

Bir sexs grubu...

Çello diye açılan bir kursta...

Hem de okulun içinde...

Etrafıma göz gezdirip direkt olarak pencerelere ve duvarlara baktım .
Az önce Elif'in ağzına penisini sokan genç yavaş adımlar ile bana yöneldi.
Tamamen çıplaktı, güneşten yanan kavruk teni yaz aylarında sanki şezlongda tatil yapmış gibi duruyordu. Oldukça kaslı iri yarı biriydi.

"Buradan ses dışarı çıkmaz minik hanım, ses geçirmez bir oda burası." Başımı aşağı yukarı doğru salladım anladım dercesine aramıza kaldırdığı eline bakışım takıldı.

"Yiğit."

"Ayçin."

Uzattığı elini sıkıp onu onaylayan mırıltılar çıkardım. Elimi elinden çekmeden beni yavaş adımlar ile sol tarafa yöneltti. Gözlerinde ki bu ifade arzudan başka bir şey değildi. Onun peşinden sürüklenirken Didem'e göz ucuyla baktım. O çocuk içine girmeye hazırlanırken oda kızıl kızın vajinasını okşuyordu. Keyfi yerinde gibiydi, hatta gibisi fazlaydı. Keyfi oldukça yerindeydi.

Tatlı Rüya (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin