6. Bölüm (+18)

69.9K 184 15
                                    

Merhaba sabah yeni bölüm atmıştım şu anda yetiştirebilirsem akşam atacağım şu an saat 19.17 umarım yetişir.

4k olmuşuz 4 günde teşekkür ederim ilginiz için.

Hazır burada iken yıldıza basarsanız gerçekten çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkür ederim. (Oylayıp, yıldızı parlatanlara.)

Keyifli okumalar dilerim...

𖥸𖥸𖥸𖥸𖥸

Koltukta yayıla yayıla otururken saati kontrol ettim. Saat 1.45'e geliyordu. Tam 45 dakikadır jenga oynuyorlardı. Asya cidden bu oyunu kazanmak için çaba sarf ediyordu.

15 dakika sonra  Helin yorulduğu için bilerek kaybetmiş hemen biraz öteye kendini bırakmıştı.

15 dakika sonra  Helin yorulduğu için bilerek kaybetmiş hemen biraz öteye kendini bırakmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Asya'nın oturma odası şöyle düşünün televizyon biraz daha büyük.)

Asya birkaç şey hazırlayacağını söyleyip mutfağa gitmişti. Geri döndüğünde elinde ki tepside 3 içecek bırakıp  tekrar abur cubur almak için geri dönmüştü.

"Eee ne izleyeceğiz Asyacığım." Helin'in sorusunu es geçerek bardaklar da ki içecekleri işaret etmişti. "Tadına baksanıza." ikimizde elimize aldığımız bardaktan bir yudum almıştık.

"Hmm bu çok güzel."

"Farklı bir tadı var, hoş."

"Ananas mı acaba?"

"Helin farkındaysan elinde ki içeceğin rengi kırmızı." dediğimde gülerek başını iki tarafa salladı. Bardağımda ki son yudumu alırken içim karıncalanıyordu.

"Bir bardak daha alabilir miyim?"

"Bende,"

Asya kalkıp içeceklerimizi doldurmaya gitmişti. İçimde oluşan dürtü ile yerimde kıvranıyordum ve terlemeye başlamıştım. "Sence de fazla sıcak olmadı mı?" diyen Helin'e başımı salladım. İçecekler ile geri dönen Asya'nın elinden aldığımız içecekleri soğuk olması nedeniyle kafamıza dikmiştik. Oda bizim gibi terliyordu.

Bunu es geçerek "ne izleyeceğiz?" diye sormuştum bir yandan parmağıyla 1 dakika işareti yapınca ikimiz de meraklı gözler ile onu izliyorduk. Ayağa kalkıp sehpayı kenara çekmişti. Üstünde ki şort ve kısa kolluyu da çıkarmıştı.

"Çok sıcak oldu sizin için bir mahzuru yoksa böyle kalabilir miyim?" Sorusu ile başımı sol tarafta oturan Helin'e çevirdim oda benim gibi şaşkın bir edayla bana bakıyordu. Bir şey dememize kalmadan önümüzde eğilerek yere düşürdüğümüz kumandayı eline almıştı.

Gördüğüm görüntü yutkunmama sebep olmuştu, gözlerimi hemen kaçırmıştım. Televizyon da açtığı film ile tükürüğümüz boğazımızda kalmıştı.

Daha fazla terlerken ekranda gördüğüm sexs filmi ile vücudum yanmaya başlamıştı. Sesi yükseltip yerine oturunca ikisinin de yüzüne bakamıyordum. Filmin ilerleyen kısmında o malum sahne gelince sağda duyduğum inleme sesi ile o tarafa döndüm.

Tatlı Rüya (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin