Yazar hanım sevişme, yazar hanım Yiğit'le Ayçin sevişme, yazar hanım smut sahne....... Alın size smut sahne, 2629 Kelimelik smut sahne 😅
Çok uzatmadan bölüme geçin bakalım.
Bu arada nasılsınız? Umarım iyisinizdir 🌺
Bölüm şarkısı: Yüzyüzeyken konuşuruz= Dinle beni bi'
𖥸𖥸𖥸𖥸𖥸
Mert'e öldürücü bakışlar atarken çantamı yere fırlattım ve boğazına yapıştım. "Lan senden bana huzur yok mu göt herif siktir git hayatımdan." derken bir yandan boğmaya çalıştım.
Şerefsiz kedi gibi dokuz canlıydı.
"Düzgün konuz Ayçin." dedi annem. Gözlerine baktığımda ateş fışkırıyordu.
"Ya anne sizi de kandırmış hâlâ nasıl inanırsınız bu şerefsize. Nasıl düzgün konuş dersin bana." derken ayağımı ayağına takıp yere düşürdüm, iyi ki bı ara savunma üzerine kursa gitmiştim.
Bacaklarımı yana açıp karnına oturdum, var gücümle boğazını sıkmaya devam ettim. "Ayçin dinle beni." dedi zar zor.
"Ayçin bırak bi!" diyerek beni geri çekmeye çalıştı benim biricik annem. "Belki bi yanlış anlama var." dediğinde sen ciddi misin der gibi suratına baktım.
"Anne size yalan söylemiş biz sevgili falan değiliz, olmadık hiç." deyip ayağa kalktım. "Hem nasıl bir yanlış anlaşılma olacak ki, yalan söylemesinin."
"Seninde yalanların vardır, hatta bir yanlış anlaşılmaya dayalı bir yalandır belki." derken, dediklerine inanamadım.
"Ya ben senin kızınım kızın." derken bağrıma vuruyordum. "Mert kim, ne kadardır tanıyorsun?" derken Mert'e baktı.
"Birkaç saattir. Ama senden dürüst olduğu kesin. Derslerini boşluyor muşsun? Bir sürü değişik tiplerle dolaşıyormuşsun." dediğinde akan göz yaşımı gülerek sildim...
Yerdeki çantamı alıp çıkışa doğru gittim, "kızım nereye?" diye babamın sesini duydum. Deminden beri konuşmamıştı ve ben giderken konuşası gelmişti.
"Değişik tipli arkadaşlarımın yanına." deyip kapıyı çarpıp çıktım. Gözyaşlarım şimdi daha çok dökülürken aldırış etmedim ve çantamda telefonumu aradım.
Çantada bende vardım sanki amına koyayım. Aradığım hiçbir şeyi bulamıyordum.
En son bulduğumda direk Didem'i aradım ama hanım efendinin telefonu kapalıydı. Elim bu kez Yiğit'in adına gitti. Aradım...
Çaldı...
Çaldı...
Açtı...
"Ayçin?" derken sesinde bi gülümseme sezdim. Ama benim sesim ona ağlamaklı gidecekti.
"Müsait misin?" dedim ve akan sümüğümü genzime kadar çektim.
"Evet evet müsaitim. Sen iyi misin?" dediğinde kafamı hayır anlamında salladım. Annemin doğduğum günden beri beni bu şekilde hor görmesini, önüme engeller koymasını kabullenemiyordum.
"İyi değilim, sana gelebilir miyim? Didem telefonlarımı açmıyor." derken tekrar sümüğümü genzime kadar çektim.
"Didem Efe'yle birlikte." dedi çekingen bir sesle. Desene sex yapıyorlar. "Konum atıyorum gel. Yada benim seni almamı ister misin?" dediğinde yine kafamı hayır anlamında sallamıştım, her ne kadar görmese de.
"Hayır sen konumu at ben gelirim." derken arabama doğru yürüdüm, annem çamdan bakıyordu. Telefonu kapayıp mesajlara girdim.
Konum geldiğinde arabayı açıp bindim ve telefonu sabitleyip yola koyuldum. Neredeyse önümde yarım saatlik bir yol vardı. Müzik açıp eşlik etmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Rüya (+18)
Ficção Adolescente(+18 cinsellik, argo, kan içerir rahatsız olacaklar ve yaşı tutmayanlar okumasın sonra linç yemeyelim.) Ebeveynlerim, iki baskıcı doktor olarak hayatımı şekillendirdiler. Onların katı kuralları ve yüksek beklentileri altında büyüdüm. Çocukluğum, on...