Herkese merhaba tekrardan. Nasılsınız? umarım iyisinizdir. Ben iyi değilim lhşjssıkssh. Ne zaman olduk ki, değil mi? Boşverin, bölüme geçin.
Yıldıza basalımmm şimdiden teşekkürler aşklarım.
Keyifli okumalar...
𖥸𖥸𖥸𖥸𖥸
Dinle
Bu şarkım sana dinleSöyle
Nasıl sevdiğimi söyleMüptela oldum aşka seninle
Kayboldum gözlerinde
Uçurumsun sen bu bedendeHer şeyi bırakıp bir köşeye
Yanmaya hazırım ben
Seninle ateşlerdeYola çıkarken modum baya düşüktü. Hayat fazla sıkıcıydı. Eşlik ettiğim şarkı ise benim için enerji kaynağıydı. Tabi bazıları bu şarkıyı aşık olduğu için söylerdi. Aşık mıydım? Evet tabii ki de kendime aşıktım.
En son ilişkim 3 ay sürmüştü 11. Sınıfta Annem ve Babam Doktor oldukları için fazla baskı yaparlardı. Onlar için her zaman en iyisi, en muhteşemi olmak zorundaydı.
Özel ders üstüne özel ders, çeşitli dil kursları, piyano, bale, gitar fasa fiso çok fazla baskı, çok fazla stres, yaşanmayan bir çocukluk.
Ama asla şikayetçi değilim asla olmadım belki olamadım bilmiyorum ama zevk aldığım şeylerdi bunlar. Farklı bir dil öğrenmek, bir müzik aletini çalmak her zaman insanlardan bir kaçış yeni dünyalara açılan bir kapıydı benim için ben Ayçin.
Ayçin Sungur
18 yaşında üniversite kazanıp şu an hukuk fakültesi 3. Sınıf olan Ayçin. Bir heves Avukatlık isteyip şu an dersler ile sürünen gariban Ayçin.
Gariban ben, çilekeş hayat eman eman eman.Şarkılar geldi geçti. Fakülte yolu trafik sayesinde bir türlü bitmek bilmedi. Ben, bittim bittim, kardaş, yeter.
Kırmızı ışıkta beklerken ani bir sarsıntı eşliğinde boşluğuma denk gelmesiyle direksiyona kafa attım. Canımın yanması bir tarafa dursun arabanın arkasına bir şeyin çarpma fikri....
Tam diyeceğim her şey güzel olacak diye, kelimeyi bırak ilk heceyi söylediğimde yamuluyorum. Hayat acımadan yamultuyor beni.
Hızlı bir şekilde arabadan inip hemen arka tarafa yöneldim. Gördüğüm görüntü beni arabadan daha fazla sinirlendirmişti.
Elleri cebinde bana sırıtan bir adet gerizekalı Mert.
"Lan hayvan herif ne yapıyorsun sen?" elleri ceplerinde aramızda kalan mesafeyi 2 adımda kapatıp tam önümde durdu. Gözleri arsızca bedenimde dolaşırken bundan çok fazla rahatsız oldum. Boğazımı temizleyerek;
"Kime diyorum dangalak."
"Her zamanki gibi çok sexsi olmuşsun."
"Kes sesini beni mi takip ediyorsun sen?"
"Evet."
"Neden seni gerizekalı? "
Bir insana hakaret edince hiç hoşuna gider miydi? Bu beyin özürlünün gidiyordu. 3 aydır peşime takılmıştı yüz vermesem, istemediğimi söylesem dahi burnumun dibinde bitiyor gözleri ile tacizi bitmiyordu.
"Tüh görüyor musun Ayçin?" derken yüzünü yalandan üzgün bir hale getirmiş dudaklarını büzerek hata yapan çocuk havası estirmişti yüzünde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Rüya (+18)
Jugendliteratur(+18 cinsellik, argo, kan içerir rahatsız olacaklar ve yaşı tutmayanlar okumasın sonra linç yemeyelim.) Ebeveynlerim, iki baskıcı doktor olarak hayatımı şekillendirdiler. Onların katı kuralları ve yüksek beklentileri altında büyüdüm. Çocukluğum, on...