Herkese selam canlarım nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Üst üste 3 bölüm attım ve 2 günde bu kadar okunma hepinize teşekkür ederim.
Bölüm biriktirmeye çalışacağım sizin için.
Bölüm aralığı ne kadar olur bilmiyorum çünkü çalışıyorum ve çok az zamanım oluyor.
Yıldızlara basmayı unutmayalım güzellerim.
Yeni bölüme geçelim keyifli okumalar dilerim herkese.
Bölüm sınırı 200 yıldız
𖥸𖥸𖥸𖥸𖥸
Başımda ki ağrı o kadar şiddetliydi ki kafama biri tava ile vursa ancak bu denli ağrıyabilirdi. Gözlerim şişmiş, altları ise mosmor olmuştu.
O olayın üstünden tam 1 hafta geçmiş ve ben bu 1 hafta içinde asla okula gitmemiştin. Nasıl davranacağımı ne yapacağımı bilmiyordum çünkü ne kadar benim suçum olmasa da kendimi ona bırakarak hatayı kendimde arıyordum. Bunu yapmamam gerekiyordu.
Aklıma gelen hisler ile elim vajinama ilerliyor ama asla dokunmuyordum. 1 hafta da böyle geçmişti zaten. Kendime dokunmak için içimde oluşan dürtü ile kendimi kasmam kasıklarımda oluşan garip hissi daha fazla açığa çıkartıyordu.
İlk defa bunu yaşamak dürtülerime karşı koymak mental olarak yormuştu beni. Neyse ki Didem Bu 1 hafta içinde derslerin notlarını atıyor ara ara arayıp konuşuyorduk. Kafamın hemen dağılması gerekiyordu. Kaçamazdım. Kazanmam gereken bir okul çalışmam gereken sınavlar vardı.
Bezgin bir şekilde yüz üstü yattığım yatakta yüzüme camdan vuran güneş gözlerimi yakıyordu. Kendimi öte tarafa çevirip telefonda saate baktım saat daha sabahın 5'iydi. Oflayarak telefonu tam indirecektim ki vazgeçip internette dolaşmak istedim.
Zamanın da geçtiğini anlamamıştım. Saate göz attığımda 7'ye doğru geldiğini görmem ile kendimi yataktan attım. Banyoya ayaklarımı sürüye sürüye gidip duş aldım. Günlük rutin işlerimi hallettikten sonra odaya geri döndüm. Hayatım ne kadar da eğlenceli demi hıhı hıhı yaşasın.
Giyinme dolabımın önünde durarak ne giyeceğimi düşünüyordum ki bornoz bence çok rahattı, evdeydim de kimse yoktu da kalabilirdi üstümde. Bunun saçma bi fikir olduğunu düşünüp tam elbise seçecek iken telefona gelen bildirim ile o tarafa yöneldim.
0539*******: Beni bu denli azdırman hiç hoş değil.
Ayçin: Ne saçmalıyorsun? Kimsin ??????
0539*******: Ah Ayçin profil fotoğrafın bile boşalmama yetiyorsa altımdayken düşünemiyorum bile.
Ayçin: Profil resmime bakıp hemen boşalan bir erkeğin beni altında görememesi çok normal ;)
Bu kişiyi engellediniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Rüya (+18)
Novela Juvenil(+18 cinsellik, argo, kan içerir rahatsız olacaklar ve yaşı tutmayanlar okumasın sonra linç yemeyelim.) Ebeveynlerim, iki baskıcı doktor olarak hayatımı şekillendirdiler. Onların katı kuralları ve yüksek beklentileri altında büyüdüm. Çocukluğum, on...