♡6♡

300 19 2
                                    

Შ/ს როგორც კი ჯეონისთვის კოცნას აპირებდა უეცრად უცნაური შეგრძნება იგრძნო, მაშინვე მოშორდა მას და აბაზანაში გაიქცა, უეცრად ღებინება ეწყება.

ჯეონი უყურებს პატარა გოგონას თუ როგორ გარბის აბაზანაში, მისი გული ჩქარდება. იცის, რომ შ/ს მხოლოდ მის დახმარებას ცდილობდა, მაგრამ როდესაც ის მას ასეთს ხედავს მასზე ძალიან მოქმედებს. ჯონგუკი მაშინვე მიჰყვება მას, მთლიანად გაფითრებულია.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ჯონგუკი შედის აბაზანაში, ხედავს შ/ს-ს შეშინებულ ფიგურას, მასთან ახლოს მიდის რომ აგრძნობნოს ის მარტო არ არის, მის შავ, გრძელ თმას უკან წევს და ხელზე იხვევს.

-დამშვიდდი პატარავ, არაუშავს...

ცდილობს დაამშვიდოს ის, შ/ს მთლიანად კანკალებს, ჯონგუკი მეორე ხელში შ/ს-ს ხელს იღებს და ფრთხილად უჭერს.

-მიდი პატარავ, ნუ გეშინია.

ცოტახნის შემდეგ, შ/ს სახეზე ცივ წყალს ისხამს და ჯონგუკს შიშის თვალებით უყურებს.

-დამშვიდდი პატარავ, მაპატიე, ჩემი ბრალია..
-ჯ..ჯონგუკ... შენ არაფერ შუაში ხარ, მე... მე გუშინ ღამესაც ვაღებინე...

ჯონგუკის თვალები ფართოვდება და მისი სახე ფითრდება.

-შ/ს... ეს რატომ არ მითხარი? იქნებ რა გჭირს?.... სასწრაფოდ საავადმყოფოში მივდივართ.
-კარგი...

ჩურჩულებს შ/ს და საძინებელში მიდის კაბის გამოსაცვლელად.

ცოტა ხნის შემდეგ ორივენი სასტუმროდან გამოდიან და საავადმყოფოში მიდიან.

1 საათიანი ლოდინისა და ანალიზების ჩატარების შემდეგ, ექიმი კაბინეტიდან გამოდის და ამბობს:

ექიმი: ქალბატონი ჯეონ Შ/ს, თუ შეიძლება კაბინეტში შემობრძანდით~

შ/ს დგება მოსაცდელის სკამებიდან, სადაც ჯონგუკთან ერთად ჯდა და კაბინეტის კარებს აღებს, შესვლიდან რამდენიმე წამში კი კაბინეტის კარი თავიდან იღება და შიგნით ჯონგუკი შემოდის.

ტკბილი ტანჯვა (დასრულებული)Where stories live. Discover now