-პატარავ... ძალიან მინდიხარ~
ჯონგუკი ღრმად სუნთქავს და ეს შ/ს-საც ძალიან აღაგზნებს.
-ჯონგუკ... არ შეიძლება.. ბავშვი~
სანამ შ/ს სიტყვას დაასრულებდა ჯონგუკმა შ/ს მუხლებზე დააგდო და ძლიერად თმით დაიჭირა, რაზეც შ/ს-მ წამოიკივლა.
-მოკეტე, ბოზო!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~..ჯონგუკი შარვალს იხდის, ბოლოს ბოქსერსაც დაბლა აგდებს და მის დავენილ, გამაგრებულ და ამდგარ ერექციას პირდაპირ მუხლებზე ხვდები.
-ჯონგუკ... არ გინდა.. გთხოვ, ბავშვს რამეს ავნებ~
-მოკეტე და პირი გააღე!ყვირის ჯონგუკი, რაზეც შ/ს-ს თვალებიდან ცრემლები ცვივა.
-ჯონგუკ...
-პატარავ, პირი გააღე...მუქარით სავსე ხმით ამბობს ჯონგუკი.
-რადგან ჩემი გოგონასთვის გათავება არ შეიძლება, მაშინ მამიკო გაათავებს... ხომ ასეა?
შ/ს-ს თმებით იჭერს და აიძულებს ზემოთ აიხედოს. გოგონას ულამაზესი მწვანე ცრემლიანი და შეშინებული თვალები, ჯეონის შავ გამოხედვას ხვდება.
-მემგონი გკითხე რაღაც?!!
-კ..კი ა-ასეა..ხმის კანკალით ჩურჩულებს შ/ს.
-აი ასე.... ხომ არ იყო რთული?!
-ა..არა
-მგონი რაღაც დაგავიწყდა.
-არა, მ-მამიკო...
-ჩემი პატარა.ჯეონი იცინის და მის პენისს ანძრევს, შემდეგ შ/ს-ს ტუჩებს ადებს პენისის თავს.
-პირი გააღე!!!
გოგონას სხვა გზა არ აქვს, მას ემორჩილება და პირს აღებს. როგორც კი ამას აკეთებს, ჯონგუკი მაშინვე ბოლომდე უდებს პენისს შ/ს-ს.
-ჯანდაბა!!! რა ცხელია...
გოგონას თვალებიდან ცრემლები ცვივა და მაშინვე გულისრევის შეგრძნება უტევს.
ჯონგუკი შ/ს-ს პირში იწყებს მოძრაობას,
პენისი უკვე მის ყელში მოძრაობს და გოგონას სადაცაა გული აერევა.
YOU ARE READING
ტკბილი ტანჯვა (დასრულებული)
Fanfictionრა ხდება როდესაც იძულებით გაქორწინებენ ადამიანზე რომელსაც არც კი შეხვედრილხარ?