უეცრად ჯონგუკის ტელეფონი რეკავს.
📞☎️📞
(ჯკ) -გისმენთ?!
(??) - ჯონგუკ... ვერ მიცანი?
(ჯკ) - იუნგი?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~შ/ს გაკვირვებული უყურებს ჯონგუკს, წარმოდგენაც კი არ აქვს თუ ვინაა იუნგი.
📞☎️📞
(ჯკ) - რატომ მირეკავ?
(იუნგი) - ძმას ასე უნდა ესაუბრო? ჯონგუკ სულ წახვედი ხელიდან.იცინის იუნგი ბოხი ხმით, გოგონა კი წარბაწეული უყურებს ჯონგუკს.
(შ/ს) -ჯონგუკ.. რა ხდება?
(ჯკ) - ცოტახანს მოიხადე პატარავ...📞☎️📞
(იუნგი) - ოჰოო პატარავ? ჯონგუკ ხელს ხომ არ გიშლი?სარკაზმითა და ცინიზმით სავსე ხმით ჩურჩულებს იუნგი. ჯონგუკს სიბრაზისაგან ყბა ეჭიმება.
📞☎️📞
(ჯკ) - რა ჯანდაბა გინდა?
(იუნგი) - ბევრი არაფერი ძმაო... მხოლოდ და მხოლოდ შენი კომპანია და ის, ვისთან ერთადაც ახლა ხარ.შ/ს სახეზე ფითრდება, ჯონგუკს უყურებს.
📞☎️📞
(ჯკ) - მისმინე სირო... რაც მე მეკუთვნის, ყველას და ყველაფერს, შეეხები და ვფიცავ, მარჯვენას ჩემი ხელით მოგაჭრი!!
(იუნგი) - ვნახოთ ძმაო... გოგოს გაუფრთხილდი...იუნგი ტელეფონს თიშავს, ამ დროს კი ჯონგუკი ტელეფონს ისვრის და კედელზე აფშხვნის.
-ამის დედაც!!
-ჯ..ჯონგუკ.. რა მოხდა?ჯონგუკი შ/ს-ს ეხუტება, თავს გოგონას ფუმფულა მკერდზე დებს და ხელით მის ორსულ, ოდნავ გაბერილ მუცელს ეფერება.
-პატარავ... რაც არ უნდა მოხდეს, არ მიგატოვებ!
-ჯონგუკ.. ამას რატომ ამბობ? ამიხსენი რა ხდება!ჯონგუკი ღრმად ისუნთქავს, უკან იხევს და შ/ს-ს ლამაზ თვალებს უყურებს.
-ჩემი ძმა... იუნგი.
-შენ რაა ძმა გყავს?
-ჰაჰ! ძმა... მამაჩემმა ერთი დღით გაიგულავა და ვიღაც ბოზი ამ ნაბიჭვრით დააორსულა. ჩემზე 3 თვით დიდია.
-მერე რა უნდა შენგან?
-მას უბრალოდ შურს... მე ბევრი ფული, კომპანია, კარგი ცხოვრება, ლამაზი ცოლი და ჯერ არ დაბადებული შვილი მყავს... მას კი არაფერი აქვს.
YOU ARE READING
ტკბილი ტანჯვა (დასრულებული)
Fanfictionრა ხდება როდესაც იძულებით გაქორწინებენ ადამიანზე რომელსაც არც კი შეხვედრილხარ?