შ/ს ემორჩილება მას, ტოპსა და შარვალს იცვამს და ჯეონთან ერთად ხელ ჩაკიდებული ისევ ბატონი ჯიმინის კაბინეტისაკენ მიდის.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ჯონგუკი აღებს კაბინეტის კარს, და შ/ს შიგნით შეჰყავს. ბატონი ჯიმინი უყურებს შ/ს-ს, და ჩუმად იცინის როცა ხვდება თუ რამდენად ეჭვიანია მისი ქმარი. ჯიმინი ჯონგუკის სახეზე დიდ ტკივილსა და სურვილს ხედავს, ისეთი სახე აქვს, იფიქრებდი ახლა ყველაფერს დაიკიდებდა, დაჯდებოდა და დაანძრევდა.
(ჯონგუკი)- ბატონო ჯიმინ, რაც შეიძლება მალე დაასრულეთ....
(ჯიმინი)- რათქმაუნდა ბატონო ჯონგუკ.. გოგონა, თუ შეიძლება დაწექით და შარვალი ოდნავ ჩაწიეთ.შ/ს ჯერ ჯონგუკს უყურებს, რომელიც თავს უქნევს და ანიშნებს რომ ამის გაკეთება შეუძლია. შ/ს ჩუმად იცინის და საწოლზე წვება, შარვალს დაბლა სწევს და ეკრანს უყურებს.
ყველანაირი პროცედურის ჩატარების შემდეგ, ჯიმინი შ/ს-ს მუცელზე ექოსკოპიის აპარატს ათავსებს, ამის შემდეგ კი ყველას თვალები ეკრანზე ჩერდება.
(ჯიმინი)- აი ეს თქვენი პატარაა...
ამბობს ბატონი ჯიმინი და ეკრანზე, პატარა სხეულზე მიუთითებს.
(ჯიმინი)- ჯერ მხოლოდ 2 კვირის ორსული ხართ, ნაყოფი ჯანმრთელია...
ჯონგუკი აღარ უსმენს ჯიმინის სიტყვებს, უყურებს სულ პაწაწინა სხეულს ეკრანზე, მასთან ახლოს მიდის და ეკრანს თითს ადებს.
(ჯონგუკი)- გამარჯობა პატარავ...
ჯიმინი იცინის, შ/ს კი ჯონგუკს უყურებს და იღიმის. მაგრამ...
(ჯიმინი)- მაგრამ არის ერთი პრობლემა...
ჯონგუკი მაშინვე დგება, შ/ს-ს ხელს ხელში ითავსებს და შ/ს-ს ანერვიულებულ სახეს უყურებს.
(შ/ს)- რა ხდება? ყველაფერი კარგადაა?
(ჯიმინი)- უბრალოდ.... როგორც ჩანს ასაკით პატარა ხართ... რამდენი წლის ხართ?შ/ს იბნევა... ახსენდება ის დღე როდესაც სკოლიდან სახლში დაბრუნდა, ტესტით ხელში სადაც უმაღლესი ქულა აიღო... და მამამისი, რომელმაც იმის მაგივრად რომ გოგო შეექო, უთხრა რომ 16 წლის ასაკში მას ათხოვებდა მხოლოდ და მხოლოდ მისი ბიზნესის გამო.
YOU ARE READING
ტკბილი ტანჯვა (დასრულებული)
Fanfictionრა ხდება როდესაც იძულებით გაქორწინებენ ადამიანზე რომელსაც არც კი შეხვედრილხარ?