-წამოდი, ჩვენი პატარა ვნახოთ...
ჯონგუკმა ხელი ჩაჰკიდა შ/ს-ს და ექოსკოპიის კაბინეტისაკენ წაიყვანა.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~-ჯონგუკ, მეშინია....
ჩურჩულებს შ/ს და ჯონგუკს უყურებს, ჯონგუკი კი მის ხელს თავისაში იღებს და ძლიერად იჭერს.-პატარავ, ნუ გეშინია, მე შენთან ვარ... ყველაფერს შევძლებთ.
ჯონგუკი შ/ს-ს სახეს ხელებში იღებს და შუბლზე კოცნის.-ახლა კი წამოდი, ჩემი პატარა უნდა ვნახო!
ჯონგუკი და შ/ს საბოლოოდ კაბინეტის კარს აღებენ და შიგნით ძალიან სიმპათიური და საყვარელი ექიმიც ხვდებათ.(არაა რაა, თავს მოვიკლავ ოღონდაც ამ საავადმყოფოში მოვხვდე 😆)
-ჯანდაბა, ამ საავადმყოფოში ყველა ექიმი ძალიან სიმპათიურიააა!
ამბობს შ/ს როცა ჯიმინის დიდ ტუჩებსა და ლამაზ ნაკვთებს აკვირდება. ბატონ ჯიმინს ესმის შ/ს-ს სიტყვები და სმირკავს.-სამაგიეროდ, შენსავით ლამაზი გოგონები აქ იშვიათობაა...
ჩურჩულებს და დიდ ტუჩებს ილოკავს, ჯონგუკი შ/ს-ს მკვლელი მზერით უყურებს და მის ხელს ისე უჭერს, რომ ლამის ხელი მოატეხა საწყალ გოგონას. ჯეონი შ/ს-ს ყურთან იხრება და მისი ბოხი ხმით ჩურჩულებს, რაზეც შ/ს-ს ტანში ჟრუანტელი უვლის:-პატარა ქალბატონო, ეგ ლამაზი პირი მოკუმე თორემ ამ ღამეს.... მამიკო დაგსჯ...
-ჩშშშ, ჯონგუკ... სირცხვილია...სანამ ჯონგუკი სიტყვას დაამთავრებდა, შ/ს-მ ტუჩებზე ხელი მიაფრა, შემდეგ კი გაწითლდა. ჯეონს ჩაეღიმა და მის ხელს ფრთხილად აკოცა.
YOU ARE READING
ტკბილი ტანჯვა (დასრულებული)
Fanfictionრა ხდება როდესაც იძულებით გაქორწინებენ ადამიანზე რომელსაც არც კი შეხვედრილხარ?