ჯონგუკი ფიქრდება და ისევ მის ყოფილ ცოლსა და მის შვილს უთვალთვალებს.
-მე სარას და ჰანას ოქროში ვაბანავებ და ამას ვერც ერთი ვერ აფასებს.. ის ადამიანები კი ვინც ჩემთვის ყველაფერს ნიშნავს სიღარიბეში ცხოვრობენ. შ/ს ცოტახანიც ჩემო ყვავილო.. უკან მალე დაგიბრუნებ.. შენ ისევ ჩემი გახდები.
მხოლოდ ჩემი...○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
ეს ერთი კვირა არც შ/ს-ს და არც ჯონგუკს არ ჰქონდა მოსვენება. ჯონგუკი ღამე ვეღარ იძინებდა, მთელი ღამე საწოლზე იჯდა და ფანჯარას გაჰყურებდა. სარამ ბევრჯერ სცადა მისი მდგომარეობიდან გამოყვანა ან რაიმე მიზეზის გაგება მაგრამ ამაოდ. ჯონგუკი აღარც სარას და აღარც ჰანას აქცევდა ყურადღებას. ყოველ ღამით კი შ/ს-სა და პატარა ჯიჰუნს უთვალთვალებდა. ყოველ ჯერზე რამდენჯერაც შ/ს-ს დაინახავდა თვალები ცრემლებით ევსებოდა.
Time skip
1 კვირის შემდეგ.-ჯიჰუნ!!! შენ რა კიდევ გძინავს?
-დედაა... გთხოვ მოდი..შ/ს მაშინვე ბიჭუნას საწოლთან ჩნდება.
-რა მოხდა პატარავ?
-დედა, ცუდად ვარ..
-რატომ? რა გჭირს?შ/ს ჯიჰუნის პატარა შუბლს ტუჩებს ახებს და უეცრად უკან იწევა.
-ჯანდაბა... სიცხე გაქვს!
-დედა თავი ძალიან მტკივა..
-დამშვიდდი ჯიჰუნ, ყველაფერი კარგად იქნება... დღეს ნუ წახვალ საბავშვო ბაღში.
-შენი სამსახური?
-რამეს მოვიფიქრებ..ნაღვლიანად იოხრავს შ/ს და კაფეში რეკავს.
-ჯია, როგორ ხარ?
-სალამი შ/ს, კარგად ვარ, შენ?
-მეც კარგად მადლობა. რაღაც მინდა გთხოვო..
-კი მითხარი
-ჯიჰუნს სიცხე აქვს და ცუდად არის, დღეს არ შეგიძლია ჩემს მაგივრად წახვიდე?
-ახლა? დღეს ვერ შეგცვლი.. მაპატიე.. შეგიძლია შენ წახვიდე კაფეში, ჯიჰუნთან მე დავრჩები.. მე გუშინ ვიმუშავე და ძალიან დაღლილი ვარ.. ახლავე წამოვალ შენთან.
-კარგი მაშინ.. ჯიჰუნს შენთან დავტოვებ.
YOU ARE READING
ტკბილი ტანჯვა (დასრულებული)
Fanfictionრა ხდება როდესაც იძულებით გაქორწინებენ ადამიანზე რომელსაც არც კი შეხვედრილხარ?