♡14♡

222 15 2
                                    

შ/ს პანიკაში ვარდება, ტირის და მისი ყვირილის ხმა მთლიან სახლში ისმის.

-გგონია მანტერესებს? შენნაირი იმდენი მომიკლავს თვალიც არ დამიხამხამებია...
ახლა კი მამიკოს გართობის დროა...

.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.

ჯონგუკი და თეჰიონი მანქანაში სხდებიან და იუნგის სახლში მიდიან, შიგნით შესულებს კი მხოლოდ სიცარიელე და სიჩუმე ხვდებათ.

(თაე) - ამის დედაც! უკვე სხვაგან წაიყვანა..
(ჯკ) - თეჰიონ... გეფიცები.. ან მას მოვკლავ ან თავს მოვიკლავ... შ/ს-ს ან ბავშვს რომ რამე დაემართოს ყელს ჩემი ხელით გამოვჭრი..
(თაე) - მოიცა.. შ/ს ორსულადაა?
(ჯკ) - ჰოო...

ჯონგუკი თვალებიდან ცრემლებს იწმენდს და თეჰიონს უბრუნდება.
(ჯკ) - მალე თეჰიონ.. ისინი უნდა ვიპოვოთ!

თეჰიონი და ჯონგუკი გადიან იუნგის სახლიდან, მანქანაში სხდებიან და იუნგის ყველა სახლს, მეზობლებს, მათ მანქანებს.. ყველაფერს ათვალიერებენ.

საბოლოოდ კი ისინი ამ ადგილს ტოვებენ და აგრძელებენ სხვა მიმართულებით სვალს.

ვერც კი წარმოედგინათ, რომ იუნგი და
შ/ს ამ სახლის სარდაფში არიან.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

(შ/ს)- ჯონგუკ!!!! ჯონგუკ აქ ვარ!!
საწოლზე მიბმული პატარა გოგონა მისი ქმრის სახელს ყვირის მას შემდეგ რაც მისი ხმა და ნაბიჯები გაიგო სარდაფის ზემოთ. შ/ს ტირის, ისე რომ მალე სატირალი ცრემლებიც აღარ დარჩება.

(იუნგი) - აააჰჰ.. შეწყვიტე ყვირილი, ის მაინც ვერაფერს გაიგებს. ეს სარდაფი იზორილებულია.. ამ სარდაფიდან ხმა არ გადის... ამიტომ, თავს ტყუილად იღლი თოჯინავ.
(შ/ს) -ძალიან გთხოვ.. არაფერი დამიშავო.. არც მე და არც ბავშვს.. გთხოვ!
(იუნგი) - მოკეტე და რასაც ვამბობ ის გააკეთე! თუ არ გინდა უარესი დაგემართოს ტირილი შეწყვიტე.. ასე უფრო აღმაგზნებ..

იუნგი ტუჩებს ილოკავს, გამობერილ უბეზე ხელს იტარებს და იცინის.
(იუნგი) -ძალიან ლამაზი ხარ, პატარავ.

ტკბილი ტანჯვა (დასრულებული)Where stories live. Discover now