5. BİLEKLİK

150 16 2
                                    

Hoş geldinn :)
Umarım seveceğin bölüm olur.
Satır aralarına yorumlarını bırakmayı ve bölüm sonunda yıldıza basmayı unutma. ^^

Keyifli okumalar! 💖

5.Bileklik


"Kalkacak mısın artık?"

Alp'in sesi ile gözlerimi zar zor açtım.
Dün gece kitaplığımı düzenlemiştim geç saatlere kadar.

Kipriklerimin arasından Alp'in elindeki bardağı gördüm. Bardak yarısına kadar doluydu.

Yüzüstü dönüp "Hayır Alp. Sakın yapma bozuşuruz." dedim uykulu sesle. Aklından geçeni bilmek zor değildi. Bunca yıllık ikizimdi.
Yatakta doğrulup oturur pozisyonuna geldim. Saçlarımı gelişi güzel dağınık topuz yapıp Alp'e baktım.

Yüzündeki serseri sırıtışla "Neyi yapmayayım ablacım?" demesi ile bardaktaki suyu yüzüme boca etmesi bir oldu.

Ben çığlık atarken o arkasına bakmadan odadan kaçtı.

Boşuna demiyorum basbayağı ayı diye.

Elim ile yüzümdeki suyu silmeye çalışıp aynanın karşısına geçtim. Üstümdekileri düzeltip aşağı indim.

Sakin bir şekilde mutfağa girdim. Alp masada oturmuş telefona bakarak zıkkımlanıyordu. "Annemler yok mu?"

Sakin görünmeye çalışarak bardak götürüp su ile doldurdum. Gözleri ile hareketlerimi takip etti.

"Hayır erkenden çıkmışlar."

Kafamı sallayıp ilk bardağı kafama diktim gözlerinin içine bakarak. Sonra yine doldurdum bardağı.

Ağzındaki lokmayı yutup "Düşündüğümü yaparsan çok kötü olur." dedi.

"Hah, ben sen miyim lan? Afiyet olsun zıkkımlan." İkinci bardağı da kafama diktim. Hâlâ gözlerimin içine bakıyordu.

"Güvenmiyorum ama hadi bakalım."
Kafasını çevirip kahvaltısına devam etti.

Gülümseyip ona yaklaştım. Su dolu bardağı kafasından aşağı boşalttım.

"ALLAH KAHRETMESİN. BİLİYORDUM LAN BİLİYORDUM."

O bağırarak ayağa kalkarken, ben kahkaha atıp odama koştum.

"LEYLAA!"

Ne demişler, intikam soğuk yenen bir yemektir.

Odama girip kapıyı kilitledim. Güvenmiyordum ayıya.

Yatağımı toplayıp banyoya geçtim.

Banyodaki işlerimi hallettikten sonra beyaz kıyafet dolabımın karşısına geçtim.

Hava çok güzeldi bugün.

Kahverengi, -en sevdiğim- beli kemerli, cepli elbisemi götürdüm.

Kahverengi, -en sevdiğim- beli kemerli, cepli elbisemi götürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
FİKRİMİN İNCE GÜLÜ | DÜZENLENECEKTİR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin