7. KÜÇÜK KARŞILAŞMALAR

109 14 2
                                    

Hoş geldinn ;)

Umarım seveceğin bölüm olur. Satır aralarına yorumlarını bırakmanı çok isterimm. Bölüm sonunda da küçük yıldıza basarsan harika olur.

Keyifli okumalar! 💚

7. KÜÇÜK KARŞILAŞMALAR

(3 gün sonra)

La Café de I'Amour yazılı siyah önlüğünü bağlarken telefonuna bildirim geldiğini duydu Defne.  Güneşe çalan saçlarını düzeltip telefonu eline aldı.

Mecnun'suz Leyla: Bugün dersten çıktıktan sonra elbise bakmaya gidelim mi?

Mecnun'suz Leyla: Mezuniyet için.

Defne: Bekleseydin bir gün kalmış giderdik ne bu acele dhsjshd

Leyla'nın her zamanki gibi işini son dakikaya bırakmadığına şaşırdı Defne.

Mecnun'suz Leyla: Abartma

Mecnun'suz Leyla: Gidelim mi bugün ?

Mecnun'suz Leyla: En kötü seninkilerden bir şeyler giyerim işte hahahah

Defne: Rüyanda olur evet hahahah

Defne: Tamam gideriz. Haber veririm sana.

Mecnun'suz Leyla: Seviyorum seniii hadi görüşürüzz

Defne: Sevmiyorum seni hadi bb

Kafasını iki yana sallayıp gülerek arka cebine attı telefonu. Kafasını kaldırdığı an masmavi gözlerle karşılaştı. Heyecanla karışık başka bir şey de hissetti. Heyecanının daha baskın olduğunu farkettiğinde "Allah kahretmesin," diye söylendi içten içe kendisine.

Karşısındaki koca adamın sırıttığını gördüğünde sinirlenmeye başlıyordu.

Onu her gördüğümde sinirleniyorum ya neyse...

Uyuz adamın tekiydi.

Adamın hâlâ dibinde olduğunu görüp gözlerini bir kaç saniye kapatıp açtı. Sakinleşmeye çalışarak, nazik bir ifadeyle sordu. "Buyrun? Eğer yine Murat'ı soracaksan-"

"Hayır," diye net cevap verdi Anıl. "Kahve içmeye gelemez miyim?"

Avuç içlerini pantolonuna sürtüp gözlerini kaçırdı. "Gelebilirsiniz tabii ki. Geçin şöyle getireyim kahvenizi. Her zamankinden mi?" Eli ile ilerdeki masayı gösterip nazik olmaya çalışarak sordu.

"Evet," adam arkasını dönüp masaya gitmeye yeltendiğinde aklına bir şey gelmiş gibi geri döndü. Aklındakini sormazsa rahat etmeyecekti. Ama bir yandan da bana ne ki diye söylendi kendisine. Bir anlık cesaretle "Az önce kimin mesajı öyle gülümsetdi seni?" diye sordu. Saniyesinde sormasına pişman olmuştu ya.

Kızı doğru dürüst tanımıyorsun bile. Sana ne lan.

Defne'nin sinirleri tepesine vururken "Sana ne?" diye çıkıştı haklı olarak.

"Haklısın sormadım say," omuzları düşerken kızın nesisin ki bir de soruyorsun aptal diye söylendi. "Kahvemi bekliyorum." Arkasını dönüp masaya yürüdü. Kendilerine dönmüştüler işte. O kızı ilk gördüğü andan itibaren gıcık oluyordu kıza.

FİKRİMİN İNCE GÜLÜ | DÜZENLENECEKTİR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin