Kapitola první

2K 39 2
                                    

Zazvonil budík a já už asi po sedmé odložila „Ještě pět minut" zakňučela jsem rozespalým hlasem. Najednou se dveře mého pokoje rychle otevřeli a do mého pokoje vběhla moje třináctiletá sestra Kristyna „ Vstávej jinak kvůli tobě přijedeme pozdě do skoly" Zařvala svým věčně naštvaným a  otráveným hlasem. „No jo a vypadni!" Zařvala jsem na ni zpět a když naštvaně třískla dveřmi zoufale jsem se posadila na postel a otevřela si mobil. Bylo 7:20 a já mám být za 15 minut připravená do školy „No super" povzdechla jsem si nad mojí neschopností vstát na první budík a zvedla se.

Kulhavým krokem a s rozespalýma očima jsem se přesunula ke skříni a vybrala si vhodné oblečení  na úterní 7 hodinový rozvrh obsahující ty nejnudnější hodiny z celého týdne. Můj outfit se skládal z modrých baggy jeans a bílého topu. Podle výhledu z okna jsem usoudila že není moc teplo a hodila na sebe jestě šedou mikinu s kapucí a malým logem Nike. Pak jsem se přesunula k svému kosmetickému stolku a udelala si rychlou skincare a make up. Moc se nemaluju stačí mi řasenka a lesk a kdyz moc nespím tak korektor. Nakonec jsem si rychle vyžehlila moje černé dlouhé vlasy a zkontrolovala čas. Bylo 7:30 „Skvělý" uznala jsem ironicky hodila uceni do tasky a sebehla schody.

V kuchyni jsem si rychle hodila svačinu do tašky a rychlosti světla jsem vběhla do koupely vycistit si zuby. „Dělej Tess!" Slyšela jsem mamku jak na mě volá a s kartáčkem v puse zarvala „Už jdu" vyběhla jsem z koupelny „můžem jít" oznámila jsem jako by to nikomu nedošlo a nahodila  nevinny usměv. „ Wow" řekla ironicky Kristyna a ja ji ignorovala.

Kdyz jsme doběhly k autu ta mala potvora si zabrala sedadlo spolujezdce a ja se tak musela mačkat na zadním sedadle. Mačkat asi není to správné slovo protože měřím 164cm ale i tak jsem jasně dávala najevo že je mi to silně nepohodlné.

Vyjely jsme a ja si nandala sluchatka a poslouchala playlist kde jsou ruzni interpreti jako Drake, lil peep nebo travis scott a zaposlouchala jsem se. Zrovna mi hrála písnička Haunt u a ja ji silně prožívala a přemýšlela nad mým ex Martinem se kterým jsem se před 3 měsíci rozešla vlastně to ani nebyl vztah ale o tom jindy.najednou mě z mých myšlenek probrala hadka me mamky a sestry sundala jsem si sluchátka a hned mi bylo jasné o čem mluví nebo spiš křičí. „Už jsme to probíraly včera zlato, ses na to mladá" rekla mamka a hned na to dostala odpoved „Nejsem mami uz mi neni deset a jestli me tam nepustis budu jediny idiot ze třidy který tam nepujde!" Skoro zařvala Kristyna. „Celá třída tam určitě nejede tak nedelej sceny" Kristyna se zatvářila jako profesionální manipulátor a odsekla „Za prvy to neni sprostý a za druhy by ses o me nemusela bat kdyby jela i ona" výtezně se usmala a ukázala na mě. „Cože? Mě do toho netahej já ti na žádnej Majáles nepojedu! Nechci ani vidět ty tvoje trapný debily!"
Zařvala jsem pres celé auto a kdyz bylo ticho asi 2 minuty došlo mi že jsem to trochu přehnala. SAKRA!

Moje mamka má většinou milý usměvavý výraz i kdyz je smutna nebo nastvana ale ted mela bezlítostný  kamenný výraz který jsem neznala „Terezo tak za tohle chování ti můžu odpřísáhnout že pojedeš!" Zařvala na mě. Čekala jsem všechno ale tohle ne nevěděla jsem co by udělala kdybych odporovala tak jsem je špitla „Dobře, promiň" přesto že jsem vztekem a zoufalstvým málem vybouchla.

Poslední /stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat