Šípková Růženka

807 26 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila cca v 6:15 a pvní co jsem viděla byl Petr usmívající se ve spánku. Prohlížela jsem si ho protože byl vlastně docela hezkej kluk. Ty tetování, rty, vlasy. Nemohla jsem od něj odvrátit pohled, když najednou se otevřeli dveře a já se rychle otočila.
„ehm pardon. Coze?! Vy spíte spolu? Tak to jsem měl včera asi pravdu coo?" Řekl Calin a dal si ruce v bok a usmál se.
Protočila jsem oči.
Zavřel dveře a zeptal se „Tak jaký to bylo??"
Zeptal se spiklenecky.
„pšt!" Zasyčela jsem a ukázala na spícího petra.
„Nic nebylo jen tady přespal. Jsme jen kamarádi." Zašeptala jsem na svojí obhajobu.
Najednou se ke mně petr ještě víc přitulil a já cítila jak rudnu.
Calin zvedl obočí a trochu se zasmál.
„vidim no. Tak já jdu Tessie kdyby neco tak křič" řekl a zasmál se.
„haha vtipny..." řekla jsem a on zabouchl dveře a tím vzbudil petra.
Zívl „Dobré ráno Tess kolik je hodin" zeptal se ospale.
Zvedla jsem mobil a viděla 15 zmeškaných hovorů od Melánie a několik slohovek ani ne tak s omluvou jako spis s vycitanim mi že jsem ji "ztrapnila".
Povzdechla jsem si a cítila slzy v očích.
„6:20" pípla jsem a schovala si obličej do peřiny a začala zase brečet.
„Tess jsi v pohodě?" Zeptal se Petr a odkryl mi obličej.
„nevim" řekla jsem a on mě hned na to obejmul a začal hladit ve vlasech.
„To bude dobrý, tomu Tomášovi klidně ještě jednou rozbiju hubu a zajistim že už ho neuvidíš" řekl a sice to teď nebyl můj problém ale já se usmála.
Sakra co to dělám.
„Myslím že by sis měla ještě přispat" řekl starostlivě a já do minuty usla.

„Šípková růženka si trochu pospala co"
Zvedla jsem hlavu a uviděla KOJA.
„Ehm" Petr vedle mě už nebyl. Vlastne nebyl ani v té místnosti.
„Noo jo kolik je hodin" zeptala jsem se trochu ztrapnene.
„11:30" řekl a šel zpět ke dveřím.
„Calin mi řekl ať tě vzbudím. Petr je teď v kuchyni objednal snídani takže být tebou sejdu dolů co nejrychleji jinak na tebe nezbyde." Řekl a trochu se tomu zasmál.
Taky jsem se zasmála „Díky přijdu do 5 minut".

Ješte jsem měla ty šaty a ani jsem si nebrala make up takže jsem měla rozmazanou řasenku a vypadala jako mrtvola.
„to je jedno viděli mě hůř" zasmála jsem se a seběhla schody.
„dobré ráno" pozdravil mě dnes už po druhý Petr a ukázal na místo vedle něj.
„dobré" řekla jsem a sedla si.
Vzala jsem si donut a užívala jídlo po asi 12 hodinách.
„takže rád bych se vrátil k tomu že jste vy dva spali v jendé posteli." Řekl šibalsky Calin.
„Tess nebylo dobře a já ji tam nechtěl nechat brečet nic v tom nehledej" řekl chladně Petr a ani na jednoho se nepodíval a dál si mazal topinku máslem.
„přesně" kývla jsem.
Petr se chová divně. Vážně tam se mnou byl jenom abych tam nebrečela jako malý dítě?
„aha.." řekl bez emocí Calin.
Koukala jsem do blba a přemýšlela nad včerejším zážitkem. Jak mě chytl a... jak jsem jsem ztratila nejlepší kamarádku.
„Tess!" Zařval Petr a já se probrala.
„jsi v pohodě?" Zeptal se o koukl mi přímo do očí.
„Jo, kluci já si odskočím" zvedla jsem se ze židle a šla jeden krok. Jak jsem prosila ať mě pustí. Druhý krok. Jak Melánie beze slov odešla. Třetí krok. Černo.

„Tess prober se!" Otevřela jsem oči a nade mnou stál Petr. Měl ustaraný výraz a když si všiml že na něj koukam úlevně se zasmál.
„Kluci v pohodě nikoho nevolejte!" Zařval.
„co se stalo?" Řekla jsem a pokudila se vstat.
Petr mi pomohl a já si uvědomila jak mě bolí hlava.
„omdlela jsi a byla jsi 3 minuty v bezvědomí, mysleli jsme že si mrtvá." Já se na něj vydešeně podívala.
„je ti dobře?" Zeptal se.
„bolí mě hlava" řekla jsem a promnula si oči.
„však to byla rána" zasmál se petr.

Dostala jsem čaj a prášek na bolest.
Teď už jedu z house party domů a poslouchám můj playlist. Brečím a nic nevnímám. Nic kromě vzpomínek na večer a hudby. Hraje mi "haunt u" a mně ještě víc začnou téct slzy když přijde část písničky „nothing worse than losin a friend".
Melánie byla skvělá kamarádka ale tímhle skončila.

Je večer a já jdu spát s tím že jsem si přečetla všechny zprávy od Melánie a vím jistě že si je znova číst nechci. Najednou mi cinkne zpráva od Petra.
„zítra tě vyzvednu v 12:30 a půjdeme na jedno místo dobrou."
Odepsala jsem „dobřee" a usmála se.
Kam mě chce brát? Doufám že nevymyslel nějakou další party"
Zasmala jsem se v duchu a usla.

Vzbudil mě budík v 10:30. Za 2 hodiny prijde Petr. Bomba. Udělala jsem si lehký make up a vzala si uplé kraťasy a černé crop tričko s žlutým nápisem "Sunflower". Trochu divný ale pohodlný. Je 11:45 a jdu na oběd.

"Cink cink" zazvonil zvonek a já šla otevřít.
„ jé čau Petře" obejmula jsem ho.
On koukal na moje tričko a řekl.
Na dnešek máš perfektní outfit"
„Co tím myslíš?"
„uvidíš" řekl usmál se.

Poslední /stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat