Kopřivy a ostružiny

612 22 3
                                    

Šla jsem natrhat nějaké borůvky a ostružiny mezitím co kluci šli pro dřevo na oheň.
Najednou do mě někdo zezadu trochu strčil.
„baf!" Zasmál se Petr.
Já ale ztratila rovnováhu a spadla přímo do ostružiní.
„aa!" Zaječela jsem.
„Tess! V pohodě?" Zeptal se petr vyděšeně a podal mi ruku.
Z bolesti jsem měla slzy v očích protože nejen že jsem spadla po obličeji přímo na zem ale všude jsem teď měla zařízlé trny.
Podařilo se mi otočit na záda a Petr mě zvednul.
„Tess promiň já vážně nechtěl" řekl lítostně o podíval se mi přímo do očí.

Nemohla jsem se na něj zlobit takže i když mi právě z bolesti ukápla slza usmála jsem se.
Petrovi se zřejmě ulevilo protože vydechl a povolil ramena.
„Tak pojď!"usmál se a rukou kterou mě zvedl mě táhl směrem ke stanům.
Musela jsem trochu popoběhnout protože jeden Petrův krok se rovnal dvěma mým.

Došli jsem před stan a Petr si mě chvíli prohlížel a pak pronesl.
„To budem muset nějak vydezinfikovat"
Pořád měl Zamyšlený výraz a koukal na moje ruce.
Došlo mi že jsem se na sebe ani nepodívala a sklopila zrak na moje tělo.
Nohy byly zřejmě v pohodě protože jsem měla tepláky ale moje ruce vypadaly jako bych právě někoho zabila.
Zděsila jsem se a rychle vytáhla mobil abych se podívala na můj obličej.
Měla jsem poškrábané tváře a trochu čelo.
„Panebože já vypadám jak strašidlo" řekla jsem zděšeně a odhodila mobil do stanu.
„Tyvole co s tim mám dělat!?" Zeptala jsem se zoufale a chytla se za čelo.
Petr se usmál a vzal mě za ruku.
„to bude v pohodě. Teď ti na to fakt musíme něco dát jinak budeš fakt jako strašidlo."
Zasmála jsem se a kývla.

Došli jsme za klukama a když mě viděli tak Calinovi málem vypadlo dřevo z rukou.
„Tessie co se stalo?" Zeptal se zděšeně Calin a skrčil obočí.
„Omylem jsem ji strčil do ostružin..." řekl Petr a podíval se na nebe asi aby se jim nemusel koukat do očí.
„cože?" Zeptal se nechápavě Kojo a sjel ho pohledem. Potom začal skenovat moje ruce a obličej a procedil vzduch mezi zuby.
„sbírala jsem ostružiny a on na mě bafnul a trochu mi strčil do zad a já neudržela rovnováhu"
Calin se usmál a podíval se na Koja.
Nechápala jsem co dělají a Petr zřejmě také ne protože se na ně díval a občas přešlapoval ze strany na stranu.

„Takže Tessie za to že tě Petr strčil do ostružin"
Usmál se Calin a s Kojem si stoupli blíž k Petrovi.
„Jsme se rozhodli že ho hodíme do kopřiv"
Zasmál se Kojo a chytli Petra.
Táhli ho směrem od stanů.
„cože? Ne! Nikam mě necházejte!" Ječel Petr jak malá holka a já je dobíhala.

Najednou se zastavili a já viděla na ty osudné kopřivy.
„ehm nemyslím si že je to nejlepší nápad. však on to neudělal schválně." Bylo mi ho líto.
„Ale prosimtě" řekl klidně Calin a zasmál se.

„raz! Dva! Tři!" Rána.
Kluci se začali smát a petr zařval a vyběhl z kopřiv.
Chvíli jsem na něj koukala jak je celý spálený a pak jsem to nevydržela a začala se smát.
„ty se směješ jo? Počkej si na večer." Zasmál se Petr.
Přestala jsem se smát a překvapeně se na něj podívala.

Po chvíli jsme se rozhodli že vyrazíme zpátky.
Kluci se pořád smáli a já šla kousek před nima.
Petr mě doběhl.
„Proč nejdeš s náma? Ty se nás bojíš?" Zasmál se a zpomalil když si všiml že vedle něj pomalu běžím.
„ne to ne jenom je mi docela zima takze spěchám do stanu" zasmála jsem se.
„půjčil bych ti mikinu kdybych si ji vzal"
Řekl a lehce se usmál.
Taky jsem se usmála a zadívala se na zapadající slunce.
„a jak ti jinak je" zeptala jsem se posměvavě a prohlédla si jeho popáleniny které byly skoro na každém centimetru.
„nejlíp" zasmál se.

Dorazili jsme ke stanům a dohodli se že uděláme táborák.
Kluci šli rozdělat oheň a já šla na chvíli do stanu.

Chtěla jsem si vzít mikinu ale zjistila jsem že žádnou nemám. Sakra.
Kluci venku něco řvali s smáli se.
Najednou Kojo otevřel náš stan a hodil na mě nějakého brouka.
„aa!" Zařvala jsem oklepala jsem a vybehla před stan.
„ty kokote!" Málem jsem se rozbrečela protože nenávidím brouky hlavně pavouky. Fuj.
„však to byl jenom brouk" vyprskl smíchy Kojo.

Klepala jsem se šokem a zároveň zimou a zamířila k zázračně zapálenému ohni.

Sedla jsem si mezi Calina a Petra a zadívala se do ohně.
„Tak co Tessie jak se ti líbil brouček" posmíval se Calin a šťouchl mě do ramene.
Vražedně jsem se na něj podívala a přesedla si abych seděla jenom vedle Petra.
Petr se trochu zasmál se a když viděl můj naštvaný výraz zvedl nevinně ruce.
„mlčim"

Poslední /stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat