✔️בונוס #3

62 11 45
                                    

היומן של יונגי
לא לגעת !!!!!!! ⚠️⛔🚨🤬☠️🖕🏻🔪💣

יומן זה מכיל סודות מדינה !!!!!!!

ביומן זה מותר רק למין יונגי לגעת !!!!

ראו הוזהרתם !!!!!!!

1.9.2013

דברים ששמתי לב אליהם

אני זוכר שפעם אחת, אתה אמרת לנו שאין לך צרות בחיים. שאתה מסודר, שטוב לך. אמרת שהדבר היחיד שגורם לך לבכות, שגורם לך להרגיש חסר אונים וחלש, שהדבר היחיד שקשה לך, זה כשקשה להיונגים שלך. אני זוכר שכולנו בכינו מהמילים שלך, מכמה אכפת לך ממנו וכמה אכפת לנו ממך. אתה אוהב להתנהג כאילו אתה ילד גדול ולא צריך עזרה בכלום. אתה עובד ומקבל משכורת בזכות עצמך, וקונה לנו מתנות בכסף שהרווחת. אתה מציג לראווה את הכוח הפיזי שלך, סוחב דברים כבדים ולפעמים אפילו מרים אותנו כאילו זה כלום. אתה לא נוהג לבקש עזרה מאיתנו, אבל תמיד מוכן ורוצה לעזור לנו. אפילו כשאתה מתקשה בלימודים אתה תעדיף לשבת שעות על החומר, עד השעות הקטנות של הלילה, רק כדי שלא תצטרך לבקש עזרה מאיתנו או מהמורה חלילה, רק שלא תראה חלש או פחות מוצלח בגלל שאתה קטן יותר. אתה מנסה כל כך חזק להראות לנו כמה בוגר אתה, כמה אתה מסתדר לבד ולא צריך אותנו, כמה אתה יכול לדאוג לעצמך. וזה נכון, אתה באמת מסוגל למעל ומעבר, והוכחת לנו את זה שוב ושוב לאורך השנים שהיינו חברים. אבל בסופו של יום, אתה תמיד מחכה לארוחה החמה שהיונג מכין. אתה לא מבשל לעצמך, רק כשממש צריך. אתה אוהב כשאנחנו יוצאים לבלות יחד ולפעמים גם משלמים עליך, כי למרות שאתה מתלונן על זה ומספר לנו כמה כסף יש לך ושאתה יכול לשלם על עצמך, אתה אוהב שאנחנו מפנקים אותך. אתה אוהב אפילו עוד יותר את הבילוי עצמו, את זמן האיכות של כולנו יחד, ואתה חלק ממנו. אתה אוהב להיות איתנו. אתה אוהב לישון עם אחד מאיתנו בלילה, ומתרפק לתוך כל מגע שמגיע אליך. אתה צריך מילים חיוביות והרבה עידוד ותמיכה, ואתה תמיד צריך את היונג שלך איתך קרוב. כל היונג, פשוט... שיהיה לך מישהו לקרוא לו היונג. אתה כבר גדול, זה נכון, אבל אתה עדיין צריך את האדם הזה שמבוגר ממך שידאג לך. אתה כבר גדול, זה נכון, אבל אתה עדיין המאקנה של החבורה. אתה המאקנה שלנו. תמיד.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

And I Oop-

סורפרייז סורפרייז פרק בונוס #3 עלה😍🥰

מרגיש לי שזה אובייס על מי מדובר פה... מאקנה? ביטיאס? מי זה יכול להיותתת?????

תשמעו חלק מהם ממש כאילו קשורים אליהם ספציפית ואפשר להבין ממה שהוא כותב מי זה
וחלק פשוט שעלו לי בראש והייתי צריכההה להכניס את זה אבל זה מתאים להם באמת אז אל תדאגו😚😚😚

אניווייז הייתי היום בתל אביב בים ונשרפתי ועכשיו כואב לי אבל זה לא משנה כי מחר אני שוב הולכת ליםםםם

טוב ביי 🙋🏻‍♀️

צחוקיםWhere stories live. Discover now