✔️בונוס #6

60 8 57
                                    

היומן של יונגי
לא לגעת !!!!!!! ⚠️⛔🚨🤬☠️🖕🏻🔪💣

יומן זה מכיל סודות מדינה !!!!!!!

ביומן זה מותר רק למין יונגי לגעת !!!!

ראו הוזהרתם !!!!!!!

4.12.2013

דברים ששמתי לב אליהם

אתה לא יודע מה אתה רוצה. בדרך כלל, אתה קופצני ורועש. מדבר בקול ובמהירות, עם תנועות ידיים גדולות ולפעמים אפילו עם כל הגוף. אתה אוהב לשחק, להמציא בדיחות מפגרות שכולם צוחקים מהן רק בגלל שהן כל כך לא מצחיקות שזה מצחיק. אתה אוהב להשוויץ, אוהב להיות במרכז הבמה. אתה אפילו קורא לעצמך 'חתיך עולמי', ויש לך שגרת טיפוח אדוקה כדי לשמור על הפנים היפות שלך. אבל בעצם, אתה בן אדם שקט. בדרך כלל, אתה אוהב לשבת בפינה של הספה ולקרוא ספר או לראות טלוויזיה בזמן שכל האחרים בחוץ ומשתוללים ועושים צרות, וכשמשחקים משחקים רועשים וארוכים אתה מעדיף לעמוד מהצד ולהביט מאשר להיות במרכז המשחק. אתה אוהב לבשל כי במטבח יש לך שקט מכולם והבישול מביא לך שקט נפשי, ואתה אוהב לדוג כי זו פעולה כל כך שקטה ורגועה, כל כך עדינה ונינוחה פשוט לשבת על שפת ים או אגם ולהביט במים נעים בשלווה בזמן שאתה מחכה שדג ייתפס בחכה. אתה אוהב את השקט הזה, את השקט שלך. אתה רוצה להחליט מתי ואיך ואיפה תהיה במרכז הבמה, ומתי לא. וכשאתה במרכז הבמה בלי כוונה, כשלא אתה מושך אליך את אור הזרקורים ובכל זאת הוא עליך, האוזניים שלך נהיות אדומות ואתה נעשה מובך ולפעמים גם מגמגם מתוך לחץ. אתה אפילו נבהל, שהשקט שלך מופר ללא רצונך וללא הסכמתך. לפעמים זה גם נעשה יותר מידי. אתה אוהב להיות שטותניק ולהיות שובב, אבל הסוללה החברתית שלך נגמרת מהר מאוד. ואז זה כבר נהיה מעיק ובלתי נסבל, ולפעמים אתה אפילו מתפוצץ עלינו וכועס או שאתה פשוט בורח לחדר שלך או לשירותים הקרובים ונשאר שם עד שאתה נרגע. אתה יודע, אנחנו מאוד הפוכים מבחינת הנושא הזה. אני שקט בדרך כלל, מופנם. כמו שאתה אוהב. אבל אני אוהב לעשות רעש, אוהב לעשות שטויות ולהשתולל. כמו שאתה מתנהג. זה כאילו אנחנו שנינו תקועים במקום שלא נכון לנו. אנחנו לא באמת יודעים מה אנחנו רוצים. אולי אנחנו צריכים להתחלף. ואולי זה כבר מאוחר מידי.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

סורפרייז סורפרייז🥳🥳🥳

חשבתם ששכחתי מכם אה??

מוהאהאהאהא לעולם לא תצליחו להיפטר ממני בכזאת קלות !!!!

(להיפטר? להתפטר? להיפתר? להפטר?)

סתם לא העליתי מלא זמן כי רציתי למשוך אתכם כי נגמרים לי הפרקי בונוס 😭😭

וגם יש לי כבר 20 פרקים ופסקה לספר החדש שלי😻😻
למרות שזה כלום כי הפרקים קצרים אפילו יותר מהספר הזה אבל לפחות יש התקדמות די מהירה אז זה בסדר🙌🏻🙌🏻

בכל מקרה אל תצפו לספר ההוא בקרוב למההה יש לי עוד מה לכתוב ועוד לא הגעתי לחצי אפילו אז ששש תרגעו זה יגיע

אניווייז ביי לבינתיים אני אוהבת אתכם מאוד💋💋

חופש פנאן תשתדלו לא למות לא בכוונה ולא בטעות יצא חרוז אבל ברצינות תשתו מים שימו קרם הגנה ותימנעו מחפצים חדים, מקומות גבוהים, חבלים, וסמים 🥹👍🏻💡🐕💥🫵🏻💕😭🤡👰🏻‍♀️💒🥀👹👁️👅👁️🐺😵🔒👃🏻🍵

צחוקיםWhere stories live. Discover now