✔️בונוס #7

38 7 25
                                    

היומן של יונגי
לא לגעת !!!!!!! ⚠️⛔🚨🤬☠️🖕🏻🔪💣

יומן זה מכיל סודות מדינה !!!!!!!

ביומן זה מותר רק למין יונגי לגעת !!!!

ראו הוזהרתם !!!!!!!

30.12.2013

דברים ששמתי לב אליהם

אחד הדברים שאני אוהב בך, זה את הצורה שבה אתה אוכל. אני יכול לשבת שעות ולצפות בך, לשים לב לכל פרט קטן שבך. ו... אני לא יודע אם זה בגלל שאתה עדיין מתקשה לאכול בחופשיות, אבל אתה תמיד אוכל בביסים קטנים, לועס לאט, ואף פעם לא מערבב בין המאכלים שנמצאים בצלחת שלך. כשאתה מוזג לעצמך אוכל, אתה מוזג רק משהו אחד קטן כל פעם. גם אם תמזוג לצלחת שלך אוכל עוד עשרים פעמים, זה תמיד יהיה מאכל אחד מסויים בכמות קטנה. זה כאילו אתה עובד על עצמך שאתה לא אוכל הרבה, שזה רק קצת ושמותר. זה כאילו... כאילו אתה נלחם בעצמך. כאילו אתה חייב לאכול ככה כדי לאכול. אבל אז... אם יש קינוח, משהו מתוק, אתה תאכל בלי חשבון ואפילו תבקש מנה נוספת. זה כל כך מקסים בעיניי, לראות אותך משתדל ונזהר ואז ברגע שיוצאת גלידה אתה מתלהב. אתה אוהב מתוק. כשאתה אוכל משהו מתוק, אתה פתאום נראה כמו ילד קטן- בלי דאגות, בלי בעיות בחיים. אתה כמעט מזכיר לי את אותך של הלפני; לפני שהיינו מגעילים אליך, לפני שהתחלת לפגוע בעצמך, לפני שבכלל עזבת את הבית של ההורים. לפעמים, אני תוהה אם היית שמח אם הכל היה נשאר כמו שהיה אז... שליו יותר. אבל אז אתה היית חייב להישאר בארון, ואנחנו לא היינו מתחילים את מערכת היחסים הזאת. כנראה. אני מתקשה להזכיר לעצמי בכל פעם שיש פה אהבה, יש בינינו אהבה. אני אוהב אותך ואת האחרים, ואתה אוהב אותי ואת האחרים, והאחרים אוהבים אותי ואותך. אני יודע את זה, ובכל זאת שוכח לפעמים, מידי פעם. אבל אתה תמיד, כל פעם מחדש, מזכיר לי. עם החיוך שלך. עם העיניים שלך, שמלאות ברוך ואהבה כלפי כל אחד מאיתנו. עם החיבוק שלך ועם הנשיקה שלך. אני הכי אוהב את המילים שלך, את הצורה שבה אתה מדבר. זה כל כך... מרגיע, ומנחם, ומעודד. בעצם, אני הכי אוהב את כולך. מהשיער שלך כשאתה רק קמת משינה ועד לצורה שבה אתה גורב גרביים לא תואמות כי אתה אף פעם לא מוצא. מהדאגה והאימפתיות שבך ועד לשובבות שלך. מהעיניים החומות, הגדולות, שמלאות ברגש ונשמה, ועד לשפתיים היפות שלך, הרכות, הורודות, שמלבד לדבר כל כך יפה הן גם יודעות לנשק עד שהאוויר עוזב את הריאות. אני אוהב אותך מכף רגל ועד ראש, מכל צד ומכל כיוון. אני לא יודע איך להסביר את זה, אבל אני יודע שמה שאני מרגיש כלפיך זו אהבה טהורה ופועמת בקצב הלב שלי. אני אוהב אותך, קים טאהיונג.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

האהוב עליי🥹❤️‍🩹

טוב יפים.ות שלי נשאר פרק בונוס אחרון ואז נגמר הספר😭😭

אבל אל תדאגו! אני תמיד כאן😉 ואתם תמיד יכולים לכתוב לי🫶🏻😙

חוץ מזה יש את הספר ההוא שאני עובד עליו סווווו

טוב ביי🙋🏻

צחוקיםWhere stories live. Discover now