היומן של יונגי
לא לגעת !!!!!!! ⚠️⛔🚨🤬☠️🖕🏻🔪💣יומן זה מכיל סודות מדינה !!!!!!!
ביומן זה מותר רק למין יונגי לגעת !!!!
ראו הוזהרתם !!!!!!!
13.10.2013
דברים ששמתי לב אליהם
אתה יודע, שמתי לב שכשאתה ישן, אתה תמיד שוכב על הצד, במיוחד צד שמאל. זאת תנוחת ברירת המחדל שלך. אתה מתכרבל לתוך עצמך ותמיד מחבק משהו קרוב אליך, בין אם זו כרית, בובה, או אפילו השמיכה שלך. אם אתה מרגיש בודד, אז אחד מאיתנו. קוראים לתנוחה הזאת תנוחת עובר. זו... זו דרך של התת מודע להגן על הגוף במצב פגיע, קצת כמו חיה פצועה וחסרת מגננות שמתכרבלת לתוך עצמה כדי להגן על איבריה הפנימיים שקריטיים ועשויים להיות בסכנה, כמו הלב והריאות. כשאתה ישן, אתה חסר מגננות. אתה פגיע, אתה חלש. ואתה שונא להיות חלש, אז אתה מתגונן. כלומר, התת מודע שלך מתגונן עבורך. אתה מתקפל פנימה, מגן על המרכז. אבל אתה גם תמיד מחפש חום ואהבה כשאתה מחבק חפצים סביבך שיכולים להביא קצת נחמה לראש הטרוד ולגוף המכווץ. ואז... כשאתה ישן עם אחד מאיתנו, אתה משתחרר וישן על הגב או מתכרבל אלינו. אצל בעלי חיים, חשיפה של הבטן והצוואר מראה כניעה וביטחון מוחלט בבעל החיים שמולם. אצל אריות, כשהם נלחמים על שליטה, האריה המפסיד חושף את צווארו ולפעמים נשכב על גבו לאות כניעה. כלבים נוהגים לחשוף את הבטן עבור בני האדם שלהם כדי שילטפו וידאגו להם, כי הם עד כדי כך סומכים ובוטחים בהם שלא יפגעו בהם. כשאתה שוכב על הגב, כשאתה לא בתנוחת העובר הרגילה והמגוננת שלך, אתה סומך עלינו שנשמור ונגן עליך. אתה לא אוהב להראות כמה אתה מסתמך עלינו ונשען עלינו ביום יום, במודע, אבל בלילה כשאתה ישן והאחרים ישנים ואני עוד ער ומלטף לך את השיער או מביט ביופי שלך לעוד כמה רגעים... אתה משתחרר, ונכנע. אתה נותן את עצמך בידיים שלנו בעיניים עצומות ולב שלם. אתה בטוח, ואתה יודע את זה. זה כאילו זה קיים בתת מודע שלך, להרגיש בטוח איתנו. זה מתוק.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
גייז אני עברתי ניתוח ועכשיו אני בכאבים והתרופות לא עוזרות מה עושים
אניווייז הנה בונוס נוסף😻😻
יש לי רמז נחמד לתת לכם: התאריך ! (לא כולל השנה)טאם טאם טאםםםםםם
טוב ביי 🙋🏻
YOU ARE READING
צחוקים
Fanfic⚠️טריגר⚠️ בספר מדובר הרבה מאוד על הפרעות אכילה / הרעבה עצמית / תחילתה של אנורקסיה, לא מתאים לבעלי לב חלש / אנשים שיודעים שזה נושא קשה עבורם !!! הסוף טוב והדמות מתגברת על הפרעות האכילה שלה. • טאהיונג × BTS • כל הפרקים כבר מוכנים ויעלו פעמיים בשבוע, ב...