היומן של יונגי
לא לגעת !!!!!!! ⚠️⛔🚨🤬☠️🖕🏻🔪💣יומן זה מכיל סודות מדינה !!!!!!!
ביומן זה מותר רק למין יונגי לגעת !!!!
ראו הוזהרתם !!!!!!!
12.9.2013
דברים ששמתי לב אליהם
אתה... אתה נראה כזה אחד שיודע הכל. אחד שראה דברים, אחד שהחכמה שלו לא באה רק מלימודים אלא גם ובעיקר מהחיים. וזה נכון, אתה באמת בן אדם חכם ונבון. אתה יודע הרבה, ושמתי לב שהקטנים אוהבים לבוא דווקא אליך בשביל עצה. אפילו אני אוהב לבוא אליך לפעמים, לדבר איתך ולהתייעץ. אבל החכמה הזאת היא לא הכל בך. היא לא קלקלה אף חלק אחר בך. אני מתכוון לתמימות. יש בך תמימות כזאת.... תמימות של ילד. המחשבה שלך טהורה. נגיד, כשאנחנו מקשיבים לשיר הזה שכולם אוהבים, Home, אתה תמיד ישר חושב על בית, ליטרלי, המילה כמשמעותה. אני חושב שראיתי אותך פעם אפילו רוקד ועושה בית עם הידיים. ולפעמים כשכולנו מבשלים יחד ואתה גם רוצה לעזור, תמיד נותנים לך לקלף תפוחי אדמה או לערבב את הסיר, כמו ילד קטן שרוצה לעזור גם אז נותנים לו תפקידים קטנים כדי שלא יחריב את הבית. וכשאנחנו הולכים לים, אתה הולך לחפש סרטנים. זה כנראה אחד מהתחביבים הכי מתוקים שלך, למצוא סרטנים קטנטנים ולבוא להראות לנו, גומות בלחיים והכל. אתה מתרגש מזה כמו ילד קטן ומתחיל לספר לנו על איזה סוג הסרטן הזה ובעצם- על כל הסוגים של הסרטנים. ובגלל שאתה חכם כל כך, אתה כמובן יודע את כל זה. זה כל כך מקסים, לראות את הבחור החזק והחכם מתלהב כל כך מיצור קטן. זה אפילו מקסים יותר לראות כמה עדין אתה איתם, ולמעשה עם כל דבר קטן. בעיקר עם הקטנים- איתם אתה תמיד זהיר, גם כשאנחנו משחקים ועושים שטויות אתה הכי זהיר ועדין בסביבתם. זה כמו ילד שנתנו לו ביצה לשמור עליה. בעצם, מה שאני מנסה להגיד זה,... שעוד לא נעלם הילד שהיית. ילד או נער מתבגר או מבוגר צעיר או מבוגר זקן, אתה עדיין אותו בן אדם, עם קצת יותר חכמה וניסיון חיים, אבל עדיין ילד. ילד עם שאיפות וחלומות ותחביבים פשוטים ומקסימים כמו חיפוש סרטנים קטנים בחוף. אין הרבה כאלה. כמעט שאין בכלל. אתה בן אדם יחיד במינו, אתה נדיר עד כדי כך.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
זה מזכיר לי את השיר של רוני דלומי שהיא שרה "אני אוהבת אותך ככה, עד כדי כך" וזה משפט כל כך יפה בעיניייי
לא יודעת היה בי צורך לציין את זהאניווייז רק שתדעו שהתחלתי לעבוד על ספר חדש🥳🥳
שלא תפתחו ציפיות אני רק באיזה פרק חמש והפרקים קצרצרים אז ייקח לי זמןןןןןןן (את תדאגי לבישולים ופיירי ידאג לכלים)
אבל רק שתדעו שיש תקווה🥹🥹
אגב זה ספר רנדומלי אז זה אנשים שאני המצאתי סתם שתדעותגידו רגע, אתם יודעים מה זה ליטל? נסיגה של הגיל? שואלת בשביל המדע🤓🤓
(תגידו כן או לא אני בעצמי יודעת מה זה אל תדאגו)טוב זהו תהנו ביי גייז💋💋💋
נ.ב. כבר התחלתם לנחש על מי כל דף יומן? 🤭🤭
YOU ARE READING
צחוקים
Fanfiction⚠️טריגר⚠️ בספר מדובר הרבה מאוד על הפרעות אכילה / הרעבה עצמית / תחילתה של אנורקסיה, לא מתאים לבעלי לב חלש / אנשים שיודעים שזה נושא קשה עבורם !!! הסוף טוב והדמות מתגברת על הפרעות האכילה שלה. • טאהיונג × BTS • כל הפרקים כבר מוכנים ויעלו פעמיים בשבוע, ב...